Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למתחסדים למיניהם... תנו לי הסבר לנהג הבא:

משייט לי על 120 בנתיב האמצעי. רואה לפני מישהו על 110, ואני רוצה לעקוף. מאותת שמאלה - עובר נתיב לשמאלי, ורואה איזה שמוק שנוסע שם על...90-100 קמ"ש בלבד. היבהוב קל כדיי שיזוז ומחכה. ומחכה. ומחכה... והבחור נשאר על המהירות הזאת. אוקיי, אולי הוא לא שם לב... הבהוב נוסף ומחכה מאחוריו, והוא עדיין לא זז. מתחיל להתעצבן... הבהוב נוסף, בפעם השלישית. אגב, בין כל הבהוב והבהוב חיכיתי הרבה זמן יחסית. הייתי יכול כבר מזמן לעקוף מימין אבל בכוונה אני מחכה. אחרי ההבהוב השלישי הוא החליט שבא לו לשחק איתי...לוחץ על ברקס חזק! למזלי שמרתי מרחק, ואפילו לא התקרבתי אליו אז האטתי אחריו ל 80 קמ"ש - ומהבהב לו שוב פעם. מה נסגר איתו?! למה דווקא?!

הבחור לוחץ ברקס עוד יותר חזק, יורד ל 65 קמ"ש, בנתיב השמאלי! סבבה. אין בעיה. אני כבר חושב על לעקוף אותו מימין אבל במקרה הימני תפוס אז אני נשאר בשמאלי... יורד אחריו ל 65 קמ"ש, אורות גבוהים, ושומר מרחק. הוא נשבר. עובר נתיב לאט לאט. אני עובר לידו ומעלה את המהירות באופן הדרגתי ל 120~ שוב פעם ומתייצב. ה @#$! הזה מנסה להיצמד לי לתחת ולהבהב לי. לסנוור אותי. אני עובר לנתיב הימני אחרי סיום העקיפות, והוא אחרי. מנסה שוב פעם להבהב לי...סתם רודף אחרי בכביש. לא היה לי יותר מדיי כח לשחק איתו כבר אז פשוט נתתי גז והשארתי אותו ק"מ מאחור. לכמה הגעתי? אנערף, משהו באזור ה 170.

אז למה.

למה לעמוד בנתיב השמאלי?

גם אם נראה לכם שאתם לא חוסמים אותו כי הכביש ריק ואתם על 110, אתם כן. למה שכשיבוא אופנוע הוא יצטרך לעבור נתיב בגללכם?

ואולי כשאתם על 110 בנתיב השאמלי בדיוק יגיע הרכב על 130 בשמאלי מאחוריכם, ויהיה רכב לידכם על 100 - אז מה, בגללכם הוא יצטרך להאט? כי לא היה לכם כח לעמוד בנתיב האמצעי?

Back to the original - NC again.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
.....

1. גם אותי כל העבירות האלו מעצבנות, ואני לא מאלו שמתנחלים בנתיב השמאלי, כאשר אני מסיים לעקוף אני ישר מפנה את הנתיב, לא משנה אם יש או אין מכוניות שרוצות לעקוף... לגבי הכביש המהיר, כאן בדרום אין הרבה כאלו, אבל כשאני נוסע באחד כזה אני לעולם לא אעצור ואסע ברוורס רק כי פספסתי יציאה, מי שעושה את זה הוא באמת חמור...

 

2. תודה על המידע החיוני, החכמתי...

 

3. שוב תודה על ההבהרה....

 

4. צדקת בסוף, גם אני נוהג ככה, במקומות עם הרבה מכוניות חונות והרבה אנשים שבהם גם יש יותר סכנות וגם פחות מרווחי בטחון אני נוהג לנסוע כ40 או 30, לפעמים פחות, הכל לפי תנאי הדרך...

פורסם
למתחסדים למיניהם... תנו לי הסבר לנהג הבא:

משייט לי על 120 בנתיב האמצעי. רואה לפני מישהו על 110, ואני רוצה לעקוף. מאותת שמאלה - עובר נתיב לשמאלי, ורואה איזה שמוק שנוסע שם על...90-100 קמ"ש בלבד. היבהוב קל כדיי שיזוז ומחכה. ומחכה. ומחכה... והבחור נשאר על המהירות הזאת. אוקיי, אולי הוא לא שם לב... הבהוב נוסף ומחכה מאחוריו, והוא עדיין לא זז. מתחיל להתעצבן... הבהוב נוסף, בפעם השלישית. אגב, בין כל הבהוב והבהוב חיכיתי הרבה זמן יחסית. הייתי יכול כבר מזמן לעקוף מימין אבל בכוונה אני מחכה. אחרי ההבהוב השלישי הוא החליט שבא לו לשחק איתי...לוחץ על ברקס חזק! למזלי שמרתי מרחק, ואפילו לא התקרבתי אליו אז האטתי אחריו ל 80 קמ"ש - ומהבהב לו שוב פעם. מה נסגר איתו?! למה דווקא?!

הבחור לוחץ ברקס עוד יותר חזק, יורד ל 65 קמ"ש, בנתיב השמאלי! סבבה. אין בעיה. אני כבר חושב על לעקוף אותו מימין אבל במקרה הימני תפוס אז אני נשאר בשמאלי... יורד אחריו ל 65 קמ"ש, אורות גבוהים, ושומר מרחק. הוא נשבר. עובר נתיב לאט לאט. אני עובר לידו ומעלה את המהירות באופן הדרגתי ל 120~ שוב פעם ומתייצב. ה @#$! הזה מנסה להיצמד לי לתחת ולהבהב לי. לסנוור אותי. אני עובר לנתיב הימני אחרי סיום העקיפות, והוא אחרי. מנסה שוב פעם להבהב לי...סתם רודף אחרי בכביש. לא היה לי יותר מדיי כח לשחק איתו כבר אז פשוט נתתי גז והשארתי אותו ק"מ מאחור. לכמה הגעתי? אנערף, משהו באזור ה 170.

אז למה.

למה לעמוד בנתיב השמאלי?

גם אם נראה לכם שאתם לא חוסמים אותו כי הכביש ריק ואתם על 110, אתם כן. למה שכשיבוא אופנוע הוא יצטרך לעבור נתיב בגללכם?

ואולי כשאתם על 110 בנתיב השאמלי בדיוק יגיע הרכב על 130 בשמאלי מאחוריכם, ויהיה רכב לידכם על 100 - אז מה, בגללכם הוא יצטרך להאט? כי לא היה לכם כח לעמוד בנתיב האמצעי?

היית גם יכול לשחק איתו, אבל לך תדע אם הוא היה בכלל מספיק להגיב... דרך אגב אני גם אוהב לסנוור אבל רק בשני מקרים:

 

1. אם רכב נוסע ממול ולא עובר לאור נמוך...

 

2. כשיש חמורים שנוסעים אחרי באור גבוה בנתיב הימני, בדרך כלל אני נותן להם לעקוף ואז נותן להם קצת "אור"

פורסם
1. גם אותי כל העבירות האלו מעצבנות, ואני לא מאלו שמתנחלים בנתיב השמאלי, כאשר אני מסיים לעקוף אני ישר מפנה את הנתיב, לא משנה אם יש או אין מכוניות שרוצות לעקוף... לגבי הכביש המהיר, כאן בדרום אין הרבה כאלו, אבל כשאני נוסע באחד כזה אני לעולם לא אעצור ואסע ברוורס רק כי פספסתי יציאה, מי שעושה את זה הוא באמת חמור...

 

2. תודה על המידע החיוני, החכמתי...

 

3. שוב תודה על ההבהרה....

 

4. צדקת בסוף, גם אני נוהג ככה, במקומות עם הרבה מכוניות חונות והרבה אנשים שבהם גם יש יותר סכנות וגם פחות מרווחי בטחון אני נוהג לנסוע כ40 או 30, לפעמים פחות, הכל לפי תנאי הדרך...

רק ע"פ תנאי הדרך והמצב הפיזי

 

דהיינו ב630 בבוקר בדרך לעבודה מנומנם מעט לא אעבור את ה 100 - 80 כי זה דורש (ברכב שלי בכל אופן)

ריכוז שלא קיים בשעות אלו.

 

בשבת בצהרי יום כאשר מזג האויר יפה והכביש פנוי 140-130 מן הסתם.

 

כאשר יש עומס בהתאם למהירות הכללית עם שמירת מרחק בהתאם.

 

כנ"ל 50-60 בעיר.

30 בשכונה(הרבה ילדים שקופצים לכביש).

 

בגשם כבד(כמו השבוע עם ראות לקויה בכביש המהיר 60-80)

 

וכו'

 

אני נצמד לכלל של שמר=מינימום שהות על הכביש-אך לא על חשבון הבטיחות שלי ושל המשתמשים בדרך.

 

ניצן

פורסם

יוסי,

 

 

נהג מיומן הוא כזה שיודע מהי המהירות בה צריך לנסוע במקום X.

 

לנסוע 160 בפרוייד עם רכב סטנדרטי מלא אנשים(אגב ,מסופקני אם הוא הגיע אפילו קרוב למהירות הזו - לא שזה משנה משהו - העובדה היא שהוא עבר את המהירות בה יכול היה לשלוט ברכב , ולא משנה מהי) זו לא חוסר מיומנות . זו טיפשות ורשלנות.

 

כל הטענה שלי (וכנראה של אחרים) היא שהמשטרה לא אוכפת מהירות מופרזת , אלא מהירות מעבר למותר בחוק , ומהירות זו היא אשר אאינה מתאימה לסטנדרטים וליכולות של רכב מודרני.

 

אין שום בעייה לנסוע 130-140 בכביש מס. 1,2,3,4,6 ודומיהם. אפילו לרכב מעט יותר ישן (אגב -זה שמותר לך מהירות X - לא מחייב אותך לנסוע בה. לא מרגיש מספיק בטוח ? סע יותר לאט ובלבד שלא תפריע לשאר המשתמשים בדרך).

 

יש בעייה לנסוע חמישים ליד בית ספר או מקום בילוי. אבל לא תראה שם משטרה.

יש בעייה , (לדוגמא אתן לך את היציאה מהיישוב בו אני גר) , כאשר מהירות הנסיעה מוגבלת ל-60 קמ"ש עקב שדה ראייה אפסי - והתנועה נוסעת על ממוצע של 90-100. לא תראה שם משטרה.

יש בעייה לנסוע 100 קמ"ש במקום כמו כביש 4 צפונית לצומת פרדיס , אם אתה לא יודע ומכיר את התנהגות הרכב ואת השטחים המתים בכביש. לא תראה שם משטרה.

 

למה ? תשובה פשוטה.

 

העסק לא רווחי.

במקומות הללו ניידת תייצר הכנסות קטנות (פחות תפיסות) מאשר למשל עמידה בכביש מס. 2 ליד זכרון בו יש ראות ואפשרות לפתח מהירות.

 

זה לא מעניין אף אחד במשטרה שמארבים במקומות שהזכרתי עשויים להציל חיים , ואילו בכביש 2 מציקים לנהגים.

זה ציני עד כדי כך , ועל זה אני מתרעם.

 

 

אה ,אחמד - הערה בשבילך.

אתה לא אמור לשייט על 120 בנתיב האמצעי או בשמאלי.

שיוט הוא בנתיב הימני.

האמצעי מיועד גם הוא לעקיפה.

השמאלי מיועד לאלה שעוד יותר מהירים.

 

למען האמת - הנתיב האמצעי הוא אף גרוע מהשמאלי.

כל אחוזי הפחד נוסעים בו במהירות צבית מצוייה , כאשר כך יש להם תחושת בטחון כי הם יכולים לברוח בעת הצורך גם ימינה וגם שמאלה (DUHHHHHHH).

 

לך תנחש לאיזה כיוון הוא יסטה בדיוק כשתחלוף על פניו...:?


×
×
  • תוכן חדש...