Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל תודה על הרצון לעזור אך המחיר הוא אחרי ההורדה של 18% על פי המחירון של לוי יצחק שעל פי רוב כולם מתיישרים אליו.

בנוסף מפשפוש באתרי מכירות רכבים עם 100 אלף ק"מ ללא אחריות וללא אמא ואבא.

 

הכל עניין של מחיר.

 

אני לא בקיא במחירון ובהורדות ולא ברור לי האם ההפחתה של ה 18% שציינת היא ממחירו רגיל או ממחיר משוקלל.

 

זה רכב שצריך להמכר בפחות מהמחירון המשוקלל. הכוונה ללוי יצחק לאחר הפחתת ק"מ והשכרה וכו.

את הבדיקה ממכון אובייקטיבי צריך לקחת בכדי להוריד מהמחיר המשוקלל.

 

לא קל למכור רכב כזה ואני כקונה הייתי מכוון להנחה של 15% מהמחיר המשוקלל.

 

וזה רק אם הבדיקה סבירה ותחושת הנהיגה ברכב ראויה מבחינתך.

 

לפני מספר חודשים בחנתי פיאט פנדה מהשכרה. נהגתי בשלוש מועמדות בנות שנה+ ועם ק"מ דומה. הנהיגה היתה בתוך המגרש בגלילות. שתים מהשלוש הרגישו שבורות ועייפות לגמרי, ואחת הרגישה די סבבה.

 

לבסוף לא המשכתי כי המחירים היו יקרים מדי לשלושתן, אבל הנקודה היא שברכב מהשכרה קודם צריך התרשמות בנהיגה מהרכב

פורסם
להבנתי לאחר המלצותכם העסקה כעקרון היא עסקה טובה אך צריך מנגד לוודא את האחריות ,לעשות בדיקה במכון נטרלי ,ולברר אצל מי היה הרכב ולא אצל כוחות הביטחון בהנחה שכל הפרמטרים טובים מקבל את ברכותכם.

 

יש כאן חברים שכמעט לעולם לא יקנו רכב מהשכרה. זה לגיטימי.

מנגד אני מכיר לא מעט אנשים שקונים רק רכבים מהשכרה.

 

מה שבטוח זה שברכבים מהשכרה נדרשת זהירות והבנה שהרכבים שונים מאוד זה מזה.

כמו כן הקושי במכירה עתידית לדעתי הופך רכישה מהשכרה ראויה רק למי שמתכוון להחזיק ברכב הרבה זמן.

 

בעיני הפלוס הגדול ברכב מהשכרה הוא העובדה שהוא עדיין באחריות יצרן לעוד שנה-שנתיים. כשהמקבילה בשוק הפרטי כבר סיימה את האחריות ממזמן

 

יש רכבים מהשכרה שנסעו המון אבל הרוב נסיעה בינעירונית. אני מעדיף בהרבה רכב שנסע 90,000 מחוץ לעיר מרכב שנסע 45,000 בתוך העיר.

פורסם
אני לא חושב שזה התקציב שלו

 

זה המחיר מחירון אבל לא משנה, העסקה היא גרועה ללא שום קשר למחיר ;)

אני מאלו שלא יגעו ברכבי השכרה כי אני לא רואה סיבה לכך, יש המון רכבים פרטיים בחוץ

פורסם

בעיני הפלוס הגדול ברכב מהשכרה הוא העובדה שהוא עדיין באחריות יצרן לעוד שנה-שנתיים. כשהמקבילה בשוק הפרטי כבר סיימה את האחריות ממזמן

הרכב הספציפי באחריות יצרן לשלוש שנים, כלומר בערך עוד שנה. רכב מקביל פרטי היה באחריות יצרן לעוד חמש שנים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
יש כאן חברים שכמעט לעולם לא יקנו רכב מהשכרה. זה לגיטימי.

מנגד אני מכיר לא מעט אנשים שקונים רק רכבים מהשכרה.

 

מה שבטוח זה שברכבים מהשכרה נדרשת זהירות והבנה שהרכבים שונים מאוד זה מזה.

כמו כן הקושי במכירה עתידית לדעתי הופך רכישה מהשכרה ראויה רק למי שמתכוון להחזיק ברכב הרבה זמן.

 

בעיני הפלוס הגדול ברכב מהשכרה הוא העובדה שהוא עדיין באחריות יצרן לעוד שנה-שנתיים. כשהמקבילה בשוק הפרטי כבר סיימה את האחריות ממזמן

 

יש רכבים מהשכרה שנסעו המון אבל הרוב נסיעה בינעירונית. אני מעדיף בהרבה רכב שנסע 90,000 מחוץ לעיר מרכב שנסע 45,000 בתוך העיר.

 

לא רואה שום יתרון בקניה מהשכרה.

אם אתה קונה לטווח קצר , יהיה לך קשה מאוד למכור את הרכב(גם אחרי הורדת בעקבות ההשכרה)

ואם אתה קונה לטווח ארוך, אז הויתור בכסף פשוט לא שווה את הידיעה שאנסו לך את הרכב 500 נהגים שונים.

פורסם

אני יעשה מעט סדר כי הנתונים שעוברים מאחד לשני קצת מוטעים ומצלחים קצת לבלבל אותי וחלק מכם.

1.המחיר לרכב כזה לאחר ההפחתה והשקלול שלו כולל השכרה היא 43k ולא 59k כפי שצויין אצלכם.59 הוא המחיר לרכב פרטי.

2. ישנה אחריות יצרן עד 03/2017 .

והתחייבות לקנייה עתידית casebeak(במונח הרכב) .בכסף או בזיכוי לרכב חדש אחרי הפחתה שקבלתי.

3. טופס הבדיקה כפי שפרסמתי.

4.הוא הולך לשמש כרב משני בבית

ואני עושה בממוצע 10 אלף קמ בשנה .שככה הקמ יכול להתאזן .

5. טסט לשנה ואחרי טיפול 90 אלף ק"מ.

פורסם
למיטב ידיעתי האחריות לרכבי קיה שנמכרו לחברות ליסינג והשכרה היא לתקופה של 3 שנים ולא 7.

בדוק זאת ותראה אם תוכל לנצל את העניין לטובתך.

 

באופן כללי אני חושב שאם יש אפשרות לקנות מהיבואן או מחברת הליסינג, בדרך כלל יהיה עדיף לקנות מהיבואן. במקרה הזה בגלל הביטוח שהיבואן של קיה מציע זה אפילו מחזק את זה עוד יותר.

פורסם

המחיר שאתה מקבל משקף הנחה של 27%, לא 18%.

 

43K זה מחיר הוגן עבור רכב כזה - בהנחה שהמחירון של רכב כזה פרטי הוא אכן 59K.

 

עכשיו מה שנשאר הוא לקחת את הרכב לבדיקה עצמאית - לראות שאין תאונות ומדובר רק בק"מ גבוה, וכמובן לדאוג לתיקון כל הליקויים שיעלו.

פורסם
הרכב הספציפי באחריות יצרן לשלוש שנים, כלומר בערך עוד שנה. רכב מקביל פרטי היה באחריות יצרן לעוד חמש שנים.

 

אבל הרכב המקביל שאתה מדבר עליו עולה משמעותית יותר מהרכב המוצע כעת

פורסם
זה המחיר מחירון אבל לא משנה, העסקה היא גרועה ללא שום קשר למחיר ;)

אני מאלו שלא יגעו ברכבי השכרה כי אני לא רואה סיבה לכך, יש המון רכבים פרטיים בחוץ

 

הרתיעה של אנשים כמוך מרכבי השכרה היא הגיונית. אבל בזכותה יש לעיתים רכבים מאוד אטרקטיביים מהשכרה.

הרכבים הפרטיים לרוב יותר יקרים משמעותית.

אני לא בקיא במחירים ואין לי מושג האם 43 אלף זה מחיר טוב או לא.

 

מי שמוכן לחפש בהתמדה ובזהירות יכול לעיתים למצוא מהשכרה רכבים טובים במחירים טובים מאוד

×
×
  • תוכן חדש...