האם אתם הייתם ממליצים לקנות רכב דרך ליסינג 0 ק"מ שהפרש הוא בסביבות ה11 אלש הנחה.
לסיפור המעשה
ישנה באפשרותי אופציה לקניית המיצבושי האוטלנדר 7 מקומות דרך מועדוני הצרכנות למינהם בעלות של 164,335 (כולל אגרת רישוי) דרך היבואן הרשמי ואילו דרך החברות ליסינג 0 ק"מ יעלה לי 153,335 (כולל אגרת רישוי ) הפרש של 11 אל"ש עם כל המשמעויות של קניית רכב 0 ק"מ מחברות הליסנג אשמח לחוות דעתכם על הנושא.