Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל הכבוד לשופט אריאל צימרמן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם התכוונת אלי - זו משמעות המשפט האחרון שלי. אני לא מבין בזה, אבל נדמה לי שאנשים שיודעים שיש להם אחריות אישית ולא מסתתרים מאחורי איזה ארגון גדול מתיחסים אחרת לתפקידם.

 

לגבי ההדגשה בפוסט שלי - זו איזו בעיה טכנית שלא הצלחתי להתגבר עליה. לא היתה כוונה להדגיש את מחצית הפוסט, אבל שום דבר לא הציח לבטל אותה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באמת מעצבן בשיטת מצליח שלהם. אני לפני פתיחת תיק כנגד חברת שומרה , הנהג בנתיב מולי פנה שמאלה ונכנס לנתיב שלי בלי לתת זכות קדימה וכמובן עם טלפון ביד. קיצצו לי בשכר טירחה שמאי 280 ש"ח., וכן רשלנות תורמת על כלל הנזק היות ונסעתי במהירות וכו. טענתם היא "לדברי הנהג" שונה ממה שהנהג בעצמו הודה חי ודיווח במשטרה. העובדות בשטח לא נכונות, מדובר אחרי סיבוב, קטנוע 125,סמק שנקודת הסיבוב ועד רגע הפגיעה לא יכולתי לפתח מהירות מופרזת, אבל הם מנסים פעמים מצליחים ופעם לא מצליחים... כנראה שווה להם.

אם השופטים היו קונים אותם, אולי צורת ההתנהלות היתה שונה

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

המסלקי תביעות האלו באמת נבלות. הבעיה שלא היתן ליצור איתם קשר באופן ישיר ולגרום להם להבין את כמות הסבל שהם גורמים לאנשים עם המשחקים שלהם.

 

וכל התירוצים האלו של ״זאת העבודה שלהם״ לטעמי לא תופסת פה.

 

אדם שהעבודה שלו היא לגרום נזק לאנשים, להתעמר ולרמות אותם בשיטת מצליח שלא יהיה מכוסה בערימה של בירוקרטיה/פקידות וכתובת ת.ד. אלא שיהיה חשוף לנזק שהוא עושה - אולי זה ייגדל להם קצת מצפון.

פורסם

גם עליי שלמה סיקס ניסו את שיטת המצליח:

לאחר תאונה מצערת, AIG הפנו אותי לסניף של שלמה סיקס באשדוד לקבלת רכב חלופי,

בחוזה סימנתי שאני לא מעוניין בפטור מהשתתפות עצמית [540 ש"ח לשבועיים תשלום חד פעמי], ושאני מקבל על עצמי תשלום השתתפות עצמית על סך 2000 ומשהו שקלים במקרה של נזק.

 

לאחר החזרת הרכב, הפקידה דרשה ממני לשלם 540 ש"ח בטענה ש"הינה מופיע לי חתימה שלך על ביטול השתתפות עצמית"

והיא הוסיפה ש"זה לא מעניין אותי מה עשית, זה מה שמופיע ואתה תשלם כמו גדול",

סירבתי ודרשתי לדבר עם המנהל שלא היה, ואחרי קצת ויכוחים היא אמרה שהמנהל יצור איתי קשר ביום ראשון,

לא יצרו איתי קשר, יום שני התקשרתי לברר מה הולך עם זה, לא רציתי לקבל פיתאום מכתב מעורך דין,

התקשרתי אליהם, ופיתאום אין להם מושג על מה אני מדבר, "לא קיים שום חוב".

 

פשוט מנסים לקחת לנו כסף.

Seat Ibiza FR

פורסם

מצטרף: כל הכבוד לשופט.

 

קראתי את פסק הדין ונראה שעוה"ד של חברת הביטוח התרשל. טענתו העיקרית היתה ששכר הטרחה שהשמאי קיבל הוא גבוה מדי ולכן חברת הביטוח שילמה פחות. יתכן שטענה זו נכונה, אבל הוא לא הביא שום הוכחות או תקדימים או הסברים לטענה זו. איזה מין עו"ד הוא זה?

 

התפלאתי מדוע לא פנה התובע ל"תביעות קטנות". השופט אכן כתב כי "תביעות קטנות" הוא המקום הטבעי לתביעה כזו, אבל הוא מקבל שבמקרה הזה בו התובע לא יודע להתבטא בצורה סדורה, אכן עדיף לו להגיש תביעה על ידי עו"ד, כלומר בבית משפט השלום.

 

מוזר מדוע חברת הביטוח לא התפשרה עם התובע ברגע האחרון לפני פתיחת המשפט. עד עכשיו כשתבעתי נותן שירותים ב"תביעות קטנות" כמעט תמיד התפשרו איתי לפני תאריך המשפט או שפנינו לגישור. מעט מאוד פעמים הגעתי בפועל למשפט.

 

יהודה

פורסם (נערך)

פסק דין מבורך.

אני חושב שיש להתחיל לקנוס בסכומים גבוהים ולא פרופורציונליים ביחס לסכום שאותו החברה ניסתה לא לשלם בכל משפט שבו החברה מנסה את שיטת מצליח.

כאשר חברת ביטוח תנסה את שיטת מצליח ותקבל קנס מבית המשפט של כמה מאות אלפי שקלים על בזבוז זמן יקר של המערכת יתחיל פה שינוי.

פה מדובר עוד בסכומים קטנים מאוד. לעיתים החברות האלה מתעמרות בנכים, חולים אלמנות ומסכנים אחרים. הן גוררות אותן למשפט מעקבות אותם שנים, מבזבזות להם כסף, ובסופו של דבר השופט פוסק את הסכום המקורי + שכר עו"ד.

 

אלו מקרים מרתיחים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

תלוי גם בנו

 

אם לא נשתוק , ונתבע , יבוא שינוי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...