Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , הביאו לי מגבר של חברה לא כל כך מוכרת לדעתי אבל אני רוצה לחבר אותו לרכב שלי (ואונו 92),

לגבי הrca אין בעייה לחבר מה לגבי שאר היציאות מה לחבר אליהן?Pcdv0083.jpg

Suzuki Jimny

פורסם

איפה שיש לך את ההיי אינפוט אתה צריך לחבר רמקולים...

יש לך 2 יציאות במגבר אז או שתחבר 2 רמקולים בחיבור רגיל או שתחבר סאב בגישור...

עכשיו יש לך 4 ברגים כאלה יש לך + - אחד ו+- שני אז לאחד אתה מחבר את ה+- של רמקול אחד ולשני את השני..

בהצלחה לירן

פורסם

מה זה משנה תמונות,עדיף לפרט לגבי כל החיבורים (גם ככה אין הרבה) ולחסוך סתם בעיות והודעות מיותרות.

1.GND-מחבר אותו לגוף הרכב,עדיף שיהיה לא יותר מחצי מטר,והעובי לא פחות מהכבל מתח.

2.REMOTE-מתחבר ליציאה ברדיו דיסק של הרמוט,בדרך כלל החוט בצבע כחול.

3.B+ -הכוונה לפלוס קבוע,אותו אתה מחבר למצבר ישירות.

אחרי שחיברתי את כל השלושה תבדוק שהמגבר נדלק.

את הRCA אמרת שאתה כבר יודע לחבר.

נשארו רק הרמקולים-כל רמקול אתה מחבר לCH,כלומר אם יש לך CH1 וCH2 אז כל רמקול CH אחר.

אחרי שחיברתי תהפוך את הפאזות של הרמקולים תיראה באיזה מצב יש יותר באסים,זה המצב שהפאזות נכונות.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

יופי אז החיבורים של ההיי אינפוט זה לא בשבילך כי יש לך RCA

עכשיו לחיבורים האלה יש לך אל + ואל - אם אתה מחבר 2 רמקולים למגבר אז האל זה הרמקול השמאלי והאר זה לרמקול הימני מחברים פלוס לפלוס ומינוס למינוס

אם את מעוניין לחבר רק סאב על המגבר אז הצעה שלי תחבר את הסאב בגישור (ברידג') זאת אומרת אתה לוקח את הפלוס של הסאב ומחבר אותו לפלוס שיש לך בעיגול ואת המינוס של הסאב מחבר למינוס שבעיגול מכוון את המגבר עם הגיין שלו ותשמע מוזיקה בכיף...

בהצלחה

לירן.

פורסם

יש ברשותי אחד כזה (לעולם לא חיברתי אותו, קיבלתי אותו מתנה), לא הייתי קורא לו מגבר.

אם אתה רוצה, תגיע לדרום אני אתן לך עוד אחד בחינם.

פורסם

אני אני אני מתנדב לבוא ולקחת :),

לגבי העניין חיבור החשמל קצת הסתבכתי עם זה, אבל אני אנסה להסתדר !

 

איך אני יכול להעביר את החמל מהמצבר עד לתא מטען האחורי, פירוק כל המושבים, או שיש דרך אחרת? (או שזה קשור לטכני? )

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...