Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סחתיין איציק :) לא ידעתי שיש אותם בארץ גם...

אכן זה california של חברת PROFILE, ולא להתבלבל עם "בום".

הדגם הזה הוא בן כ 12 שנים, אבל מגבר סביר עם הספק סביר להגברה של זוג רמקולים.

פורסם

את הכאבלים גם פלוס גם רימווט וגם אר סי איי מעבירים בקנטים של האוטו זה הפלסטיקים שישי למטה ברצפה בדפנות של באוטו... איפה שהגלת נסגרת שמה.. יש ברגים פותחים שמים סוגרים.. תזהר עם הסגירה שלא תחסוף בטעות כאבל פלוס ויהיה מגע עם השלדה או משהו זה לא ממש נעים.. (לא שיש לי ניסיון..)

 

** רצוי להעביר כאבל של פלוס ורימווט בצד אחד ואת האר סי איי בצד שני כדי שלא יהיה שדה חשמלי על האר סי איי או משהו בסיגנון..

 

פה יש הסבר טוב יחסית...

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

אני לא בטוח שבכלל שווה להתקין מגבר כזה, קיט התקנה עולה 100 ש"ח מינימום...

 

זמן עבודה: לבד כשעתיים...

אצל מתקין: עוד לפחות 150 ש"ח...

השאלה אם בשביל מגבר כזה שווה בכלל ההשקעה..?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

מה שיפה במגבר הזה הוא שכתוב עליו 400 וואט וכשנכסתי למוכר שממנו אני קונה את כל הציוד לרכב ראיתי מגבר כזה בדיוק תלוי על הקיר שהוא כביכול 1200 וואט וכמו שהעוצמה שלו משולשת גם האורך שלו, הוא בדיוק פי 3 באורך מה-400 וואט.

 

איציק.

 

 

סחתיין איציק :) לא ידעתי שיש אותם בארץ גם...

אכן זה california של חברת PROFILE, ולא להתבלבל עם "בום".

הדגם הזה הוא בן כ 12 שנים, אבל מגבר סביר עם הספק סביר להגברה של זוג רמקולים.

פורסם

** רצוי להעביר כאבל של פלוס ורימווט בצד אחד ואת האר סי איי בצד שני כדי שלא יהיה שדה חשמלי על האר סי איי או משהו בסיגנון..

 

פה יש הסבר טוב יחסית...

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

ההסבר שגוי, זה לא נכון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם תקח כבל מתח, וכבל סיגנל, לא תיצור רעש...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...