Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקלעתי לסיטואציה בעייתית, לא מוצא תרישון נהיגה בתוקף,מסתובב עם הישן בארנק, והת"ז שלי נמצאת במרחק של שעתיים נסיעה,

אני יכול לבצע העברת בעלות על שם אמא שלי, שאין לה רישיון רכב ביכלל?

פורסם

אתה בטוח שאמך רוצה ללכת לדואר ולרשום רכב על שמה? אתה בטוח שאתה רוצה שהדוחות יגיעו על שמה? שתצטרך ייפוי כוח + ת.ז. של אמך כדי לעביר רכב בטסט וכו...?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למה מלכתחילה לרשום את הרכב על שמה של אמא שלך? האם זה "התכנון המקורי" או שזה פתרון אפשרי לזה שאין לך את הרשיון התקף?

אם זה המקרה הראשון, אתה צריך ת.ז (או רשיון) שלה, ת.ז (או רשיון) שלך וייפוי כח בשביל להעביר בעלות עכשיו ומן הסתם גם כשתמכור, וגם כשתצטרך לעשות טסט. גם הדו"חות ככל שיהיו יגיעו אליה כמו שאמר ולאדקאר.

אם זה המקרה השני, אני חושב שאתה לא באמת צריך רישון בתוקף (או בכלל) כדי לרשום על שמך רכב. רק תעודת זהות ממשלתית לא מזוייפת כלשהי שתוכיח שאתה מי שאתה אומר שאתה. ככה שהתוקף של הרשיון (אני מאמין) לא משחק כאן תפקיד. מה גם שיש לך רשיון בתוקף, פשוט אין לך את התעודה עצמה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
למה מלכתחילה לרשום את הרכב על שמה של אמא שלך? האם זה "התכנון המקורי" או שזה פתרון אפשרי לזה שאין לך את הרשיון התקף?

אם זה המקרה הראשון, אתה צריך ת.ז (או רשיון) שלה, ת.ז (או רשיון) שלך וייפוי כח בשביל להעביר בעלות עכשיו ומן הסתם גם כשתמכור, וגם כשתצטרך לעשות טסט. גם הדו"חות ככל שיהיו יגיעו אליה כמו שאמר ולאדקאר.

אם זה המקרה השני, אני חושב שאתה לא באמת צריך רישון בתוקף (או בכלל) כדי לרשום על שמך רכב. רק תעודת זהות ממשלתית לא מזוייפת כלשהי שתוכיח שאתה מי שאתה אומר שאתה. ככה שהתוקף של הרשיון (אני מאמין) לא משחק כאן תפקיד. מה גם שיש לך רשיון בתוקף, פשוט אין לך את התעודה עצמה.

 

זה בעייתי, מחר הדואר נסגר ב12, ואני רוצה לסגור איתו את הסיפור, יש עוד הרבה קונים בתור...

המוכר יהיה באזור שלי רק בסביבות 11, ככה שגם אם אני ירצה לא יהיה לי זמן להביא את הת"ז, הפתרון היחידי הוא להעביר את הבעלות על שם אמא שלי,

 

לגבי הטסט... לא הבנתי כלכך, אם הרכב על שמה רק היא יכולה להעביר את הרכב טסט?

פורסם

לא , אתה יכול לעביר טסט (בדיוק כמו שאני או כל אזרח אחר במדינה יכול להעביר טסט) עם ת.ז. שלך, של אימך וייפוי כוח אשר מצורף לטופס רישיון הרכב.

עדיין זה יהיה רכב שלך כאשר הוא לא שלך.

לדעתי, לא שווה. מה ששווה, זה לערוך זכרון דברים עם המוכר +מקדמה קטנה, ובכך לשריין את הרכב. אחרי יום- יומיים להעביר בעלות תמורת יתרת התשלום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אחלה פתרון.

בהחלט הייתי מאמץ את רישום הרכב ע"ש קרוב ללא ר.נ. כך שכל דו"ח מצולם היה מגיע על שמו(משלם קנס אך אין נקודות) :twisted:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אחלה פתרון.

בהחלט הייתי מאמץ את רישום הרכב ע"ש קרוב ללא ר.נ. כך שכל דו"ח מצולם היה מגיע על שמו(משלם קנס אך אין נקודות) :twisted:

 

מעניין אותי האם זו באמת פרצה בחוק - האם כך אפשר להמנע מנקודות? פשוט לרשום את הרכב על שם מישהו בלי רשיון (אני שואל תיאורטית, פרקטית יש לזה חסרון כמו שציינתם, וגם לא תמיד קל למצוא מישהו בלי רשיון שאפשר לסמוך עליו בצורה כזו).

פורסם

האוטו שלי רשום על שם אמא של אשתי ואין לה רשיון, בדו"חות של מצלמה אין נקודות אבל אם שוטר תופס אותך זה לא משנה על שם מי רשום האוטו

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

×
×
  • תוכן חדש...