Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני כיומיים שמתי לב כי תוך כדי נסיעה מופיעה לי הודעה בלוח המחוונים כי תא המטען פתוח.

בדקתי מספר פעמים ותא המטען סגור לחלוטין ואף ננעל בנעילת הרכב.

אציין כי בנעילת הרכב הנורות לא מהבהבות פעמיים כמו בנעילה תמיד. יכול להיות מסיבה זו.

 

מה יכולה להיות הבעיה והאם ניתן לתקן לבד.

 

תודה

פורסם

כנראה והתקלקל המיקרוסוויץ שמזהה אם תא המטען פתוח.

אם זה מהסוג שמשולב במנעול, להחליף את המיקרוסוויץ עצמו די מסובך. בדרך כלל מחליפים את כל המנעול.

 

שים לב לתאורת תא המטען, כנראה שנשארת דולקת במהלך הלילה. שקול להוציא את הנורה אם אתה משאיר את הרכב לא מונע לפרקי זמן ארוכים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

תודה

 

אבדוק היום לגבי הנורה.

כמה יעלה תיקון כזה ואצל מי עושים?

איך אדע אם זה משולב במנעול?

האם יכול להיות שמדובר בפיוז שרוף?

 

אגב , לאחרונה תיקנו לי טמבון עקום בחדש.

פורסם

לא נראה לי שבעיה כזאת עלולה להעיד על פיוז שרוף, אבל לבדוק פיוזים אף פעם לא מזיק.

תיקון אצל חשמלאי ומנעולני רכב.

האם התקלה הופיעה מיד עם החלפת הטמבון? מדוע הוחלף טמבון, האם עכב תאונה שהרכב ספג מאחור?

בעיקרון אם אין על ה"משקוף" של דלת תא המטען כפתור, כמו שהיה במכוניות הישנות (ויש עדיין בכמה רכבים יפניים שעדיין משווקים) בסגנון כפתור האור במקרר, אז כנראה שהוא משולב במנעול.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הטמבון הוחלף משום שנמעך בפינה מרכב שנסע רוורס.

הבעיה לא הופיעה מיד לאחר החלפת הטמבון אלא לאחר כשלושה שבועות.

 

באמת לא מצאתי שום כפתור כזה.

פורסם

אפשר. אבל לא תהיה לך יותר תאורה בתא המטען.

מקצרים את חוט המיקרוסוויץ' למינוס גוף. (תזהר לא לקצר את חוטי הפתיחה. כולם על אותו קונקטור שיוצא מהמנעול)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

התאורה חשובה לי.

 

ואיך ניתן לבדוק ולסדר לבד?

 

יכול להיות ששימון או משחק עם המנעול יעזור?

 

האם יכול להיות שהבעיה נובעת מתיקון הטמבון?

פורסם

מקלחת של WD40 לעיתים עוזרת. לפחות זמנית.

יתכן שיש קשר להחלפת הפגוש.

 

אתה יכול לבצע מעקף זמני של המיקרוסוויץ', ולבדוק אם ההתראה נעלמת. אם כן זה הוא. אם לא- משהו בדרך.

חלק כזה מפירוקיה לא צריך להיות סיפור יקר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שני ברגים, מוביל קטן ממתכת (לא תמיד) ופלאג חשמלי.

יותר זמן להסיר את הכיסוי...

תלך לפירוקיה מהקטנות, כך ש"תיאלץ" לפרק בעצמך את החלק מהרכב השחוט, וכך תבוא לאוטו שלך "מוכן למבחן" :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...