Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מי שלא מאמין אני יכל לצלם את החשבונית. המכטרוניק עבר אצלי בערך 440000 עד שהתפגר. רשמתי את זה פעמיים כדי שפותח השרשור ישתמש בזה לטובתו. ב66 יותר נדיר שילך מכטרוניק. הרכב עמד כשבוע ימי עבודה עד שהגיע החלק מגרמניה. קלאצים הוחלפו על ידי הבעלים הקודם ב 340000. זה דיזל לא לשכוח. וגם מונית לשעבר. אני יודע שהרכב הזה ישאר איתי עד שיגרט. עם השוק של היום יהיה בלתי אפשרי למכור אותו.

עריכה אחרונה על ידי mozman1101
פורסם
אחלה של רכב טפו טפו.

מבחינת אמינות הוא הוכיח את עצמו לדעתי.

תודה. יש מידי פעם בעיות קטנות כמו קרדנים שזה מחלה כי לדיזל יש מומנט ממכר, שבוע שעבר החלפתי שני מנעולים בדלתות. אין מה לעשות זה לא רכב חדש...

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

גולף 2010 טופלה במכון גירים ושולמו 3100 ש"ח כולל מע"מ ואחריות לחצי שנה . שלא יעבדו עליכם .

שלום,גם אלי זה הגיע...יש ברשותי סיאט לאון FR שנת 2010 גיר DSG6 והתחילו לי בעיות גיר, לקחתי את הרכב למוסך המרכזי ושם אחרי בדיקה אמרו לי שאני צריך להחליף מוח גיר (מכטרוניקס) ונתנו לי הצעת מחיר מוגזמת למדי, 9400 שקל. ברצוני לדעת אם יש מישהו במרכז הארץ שמתעסק עם גירים והוא יותר זול מהמוסך המרכזי, הבנתי שיש מוסך בחולון אך אין לי את השם שלו, אשמח לעזרתכם בעל סיאט לאון מיואש מהחיים כבר!
×
×
  • תוכן חדש...