Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אובחן אצלי הצורך להחליף משולשים קדמיים. הבנתי שזו מחלה טיפוסית למאזדות מהדור שלי. אצלי זו מאזדה5 סוף 2008 (אחרי רענון).

 

האם משולש נקרא באנגלית

Lower central arm - right/left

 

חלק מס' 3 בתרשים?

333.jpg

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אכן זהו חלק מס' 3 בתרשים.

אם אתה לא רוצה "להידבק במחלה"- דאג להרכיב משולש איכותי מיצרן מוכר.

 

ולא- טורקי/אירופאי/יפני זה לא יצרן מוכר.

פורסם

לפני החלפת המשולש נסה לברר אם ניתן להחליף רק את הבושינגים (תותבים) שהתבלו, אני בספק רב שהברזל עצמו התעוות.

ומצטרף להמלצה להרכיב משולשים מקוריים בלבד או כאלה מיצרן בעל שם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לפני החלפת המשולש נסה לברר אם ניתן להחליף רק את הבושינגים (תותבים) שהתבלו, אני בספק רב שהברזל עצמו התעוות.

ומצטרף להמלצה להרכיב משולשים מקוריים בלבד או כאלה מיצרן בעל שם.

 

אני בהחלט אבדוק. אגב, מחיר משולש מקורי אחד אצל "אבי חלפים" ברחובות, 500 שקל! זה מאד יקר.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

האם רעש חזק של דפיקות קשור רק לבושינג או לכל המכלול עצמו? האם ניתן לראות בבירור בעין?

 

את האבחנה שכדאי להחליפם אמר לי חבר מכונאי לאחר שנהג ברכב, ולא לאחר הרמה של הרכב על ליפט. ואגב, הוא המליץ באותה הזדמנות להחליף גם את הבושינגים של המוט מייצב.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

500 שקל למשולש מקורי זה לא יקר, זה זול. מאוד.

בעיות רעשים צריכות להיות מאובחנות על ידי איש מקצוע + בדיקה ויזואלית. רעשים יכולים לנבוע משלל מקומות ובלי בדיקה ויזואלית זה לא בהכרח מדוייק לקבוע מהיכן בדיוק באים הרעשים והאם יש עוד רכיבים הזקוקים להחלפה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא הייתי מחליף על סמך רעש בלבד, גש לבדיקה ויזואלית.

מכיוון שבשרטוט שהעלית אין מק"ט נפרד לתותבים אני מניח שאי אפשר לרכוש אותם בנפרד.בכל זאת שאל את אבי.

 

אם אכן צריך להחליף- 500 ₪ זה לא זול אבל גם לא כזה יקר. גם אם תחסוך כמה מאות שקלים אם תקנה משולש סיני, כנראה שתשלם אותם בפעם הבאה שתחליף, שתהיה קרובה. מכאן בדיוק מגיעות האגדות על המחלות.

פורסם

500 זה זול? מוזר. ובכל מקרה, ההמלצה היא בדרך כלל לשים שניים יחד, כך שהמדובר כבר על אלף שקל...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

botzek1 ,אני מעלה תרשים יותר מפורט. ונראה לי שכאן כן רואים מק"טים שונים באותו החלק. האמנם?

3C013N1A.jpg

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לפי מה שאני מבין קיים מק"ט נפרד רק לגומיית התפוח ולברגים.

שוב- הכי פשוט זה לשאול את אבי, בד"כ גם המחירים שלו תחרותיים מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...