Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שחשוב לי צריכת הדלק לפני הכל. אחזקה זולה ונסיעה יחסית סבירה .. לוקח בחשבון שלא אקבל ביצועי ספורט

 

המיצובישי ידנית מנוע 1.0 15 אלף ק"מ ב45 אלף הגרסא המהודרת יותר מסך מגע מצלמת רוורס

והסיטרואן חדשה מהסוכנות. ארבעה מקומות ישיבה הגרסא הבסיסית שלא כוללת שום תוספות

 

מה העדיפות במקרה הזה ובכלל.

פורסם

אין כמעט ספייס סטאר ידניות כך שאיני יודע על צריכת הדלק,מבחינת התנהגות לסיטרואן יתרון גם בדמות מושבים נוחים יותר,לספייס יתרון בתא מטען ומרווח מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בבעלותי יש סיטרואן C1 ידנית, אצל בת הזוג שלי יש ספייסטאר אוטומטית. יוצא לי לעשות קילומטראז' גבוה על שני הרכבים.

 

יתרון הסיטרואן על הספייסטאר בצריכת הדלק הוא קטן יחסית, במדידה האחרונה בסיטרואן קיבלתי 18.75 ק"מ לליטר, ובספייסטאר 16.7 ק"מ לליטר בנהיגה דומה. (מזכיר שהסיטרואן ידנית והספייסטאר אוטומטית).

 

יתרון נוסף ומורגש של הסיטרואן הוא בהתנהגות. לי אישית כיף יותר על הC1, הספייסטאר מרגיש לעומתו לא כל כך אוחז ויציב. (הכל יחסי, כן? מדובר פה ברכבי מיני).

 

בספייסטאר יש תא מטען גדול יותר ובאופן כללי הרכב יותר מרווח. בנוסף יש שם אחלה מערכת מולטימדיה, 4 חלונות חשמל, מראות חשמליות. את כל הדברים האלה אין בסיטרואן.

 

עריכה: בקריאה שנייה של ההודעה שלך שמתי לב שאתה מדבר על C1 חדשה מהסוכנות. אצלי זה הדגם הקודם, להבנתי מדובר בשני דגמים שונים לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי RBRB
פורסם

הספייס סטאר ידנית.. אני משער שצריכת הדלק זהה לשל הסיטרואן ידנית. בין היתר גם בגלל מערכת דימום אוטומטית בעמידה

וחשוב לי המרווח. יש לי נסיון עם האטראז' גרסאת הסדאן והייתי מרוצה סה"כ.. לא מחפש ביצועים של רכב ספורט.. הסתדרתי איתה לא רע סה"כ בתור אחד שהנהיגה שלו רחוקה מלהיות רגועה

 

אשמח לשמוע עוד דעות

פורסם

הספייס סטאר בוודאי מרווחת יותר מה-C1 הקודמת, לגבי החדשה לא יודע להגיד. התנהגות הכביש של הספייס סטאר עוברת בקושי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

האמת שהסיטרואן החדשה מעט פחות מרווחת מהקודמת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב של 55k הייתי רוכש במקומך את הדאצ׳ה סנדרו- סופר מיני שיותר מרווחת ונותנת תמורה הרבה יותר טובה לכסף עם 3 שנות אחריות (אפשרות להרחיב ל-5).

פורסם

לפותח השרשור, תן מעט פרטים נוספים כמו מה הקילומטראז' השנתי שלך? אופי הנהיגה (עירוני, בינעירוני, הררי וכו'). ואז נוכל לספק המלצות טובות יותר.

פורסם

אני מאמין שסביבות ה15 20 אלף בשנה.. בעיקר בינעירוני

מתחיל ללמוד בקרוב רוצה משהו זול לאחזקה מכל הבחינות.. אני בגדול סגור אל הספייס סטאר אחרי בדיקה מקיפה. מצד אחד חסכונית כמו מיני מצד שני יש מקום לחמישה אנשים ותא מטען טיפה יותר מרווח כמו הסופר צריכת דלק של 1 ל19 בגיר ידני 1.0

פורסם

חמישה אנשים אולי מבחינת החוק, עם חגורות וכו'. מעשית לשלושה במושב האחורי יהיה מאד צפוף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לשבת אפשר ,אבל המושב האחורי לא נוח גם אם אתה לבד יושב בו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הם יסתדרו .. ;) האופציה חשובה יותר

 

אני הולך בסוף על הספייס סטאר שמגיעה עם אבזור עשיר יותר. הק"מ נמוך 16 מ2014

וזהו מרגיש לי כמו בחירה נכונה יותר

 

תודה חברים אחלה ערב !

פורסם

תעדכן לגבי צריכת דלק,מעניין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...