Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר ברכב מגאן 2 2004 האצ'בק.

אני רוצה לשים ברכב שלי מערכת מולטימדיה דאבל דין- אנדרויד.

 

עשיתי קצת חיפוש באיביי\ אליאקספרס ונתקלתי במערכת מולטימדיה אנדרויד דמוי מקורי למגאן:

http://www.ebay.com/itm/7-S160-Android-4-4-Car-DVD-Player-Stereo-GPS-Headunit-Wifi-Aux-Megane-II-/361440119285?rmvSB=true

 

מחיר כולל משלוח 500 דולר= 2000 ש"ח.

אני מניח שגם יקחו בארץ מס ושאר ירקות, מה שיקפיץ את המחיר בעוד 700 ש"ח +- (2700- 3000 ש"ח).

 

השאלה היא מה לעשות?

כדאי לקנות את המולטימדיה דמו מקורי או לקנות דאבל דין בארץ?

ואם בארץ, מה מומלץ לקנות?

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

תודה רבה

פורסם

נסה להתייעץ עם lesles, יש לו מגאן סדאן אמנם, אבל במגאן הקודמת שלו הוא עשה התקנה של דאבל דין. לדעתי כל המערכות הסיניות האלו הן לא משהו ואני באופן אישי לא הייתי רוכש אותן. עדיף לרכוש משהו איכותי של פיונייר/קנווד/מותג נורמלי אחר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

החיסרון הגדול שהמערכת הזאת מתאימה למגאן 2, ואם בעתיד אחליף רכב, הלך הכול לפח כי היא לא מתאימה לשום רכב אחר מלבד מגאן 2. אבל בגלל שאני נהנה מהרכב, אני שוקל שוב פעם את קניית המערכת דמוי מקורי.

 

בכול מקרה, יש את המערכת דמוי מקורי במחיר כולל משלוח 2000 ש"ח:

http://www.aliexpress.com/item/1024-600-android-4-4-4-Car-video-player-case-for-Renault-Megane-II-dvd-gps/32549654002.html?spm=2114.30010308.3.148.xk6Gdl&ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_3_505_506_503_504_301_502_10001_10002_9910_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_401_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6452&btsid=7c9bcb9b-4f1d-4aa6-8a35-6ed427586be0

 

המשלוח מתבצע בדואר רגיל של הונג קונג.

 

ברגע שהפריט יגיע לנתבג וכול המסע עד לסניף הקרוב של הבית שלי, כמה אני אצטרך לשלם כסף?

 

גם שקלתי את האפשרות לקנות דאבל דין, אבל מה שמאבס זה שהמיקום של הדאבל דין במגאן 2 יושב מאוד נמוך.

לא כיף שצריך להוריד את הראש בניווט או סתם לראות קליפים\ משחקים וכו' בזמן המתנה.

×
×
  • תוכן חדש...