Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על ההתפרצות. אבל יש מישהו שמכיר את החברה הנ"ל? במקרה היא בעיר שלי, ואם הם יודעים באמת לעבוד טוב אני אסע אליהם, כדי לקבל חוות דעת למיניהן על צבע הרכב ואולי אפילו הצעות מחיר לפוליש-ווקס.

פורסם
אין מגבת אובר בפחות מ100 שח באיביי, יותר מזה, אין בכלל מוכרים ששולחים את המוצר לישראל.

 

אז איזו מגבת ייבוש מומלצת בתקציב של עד 100 ש"ח?

פורסם
סליחה על ההתפרצות. אבל יש מישהו שמכיר את החברה הנ"ל? במקרה היא בעיר שלי, ואם הם יודעים באמת לעבוד טוב אני אסע אליהם, כדי לקבל חוות דעת למיניהן על צבע הרכב ואולי אפילו הצעות מחיר לפוליש-ווקס.

 

אני הדיטיילר, זה העמוד שלי.

אתה מוזמן להתייעץ בכל נושא שתחפוץ.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
עדיף לך להשקיע עוד 70 ולקנות את ה WOOLY של כימיקל.

 

האמת היא שאני לא מעוניין להשקיע כ"כ הרבה כסף במגבת. קניתי את המגבת עם ה 800GSM מאלי אקספרס שאז הבאת קישור אליה. בשימוש הראשון/ שני היא עשתה עבודה לא רעה, אבל עכשיו היא לא ממש מייבשת...

לקוריאני יש מגבת טובה לייבוש?

פורסם

כיבסת אותה? אני מקווה שלא במרכך, המגבת עובדת אצלי מצויין אבל היא לא הכי בנוייה לייבוש רכבים, יותר להורדה של ווקסים (למטרת זה אני משתמש).

ניסיתי לייבש עם ה 1100 של הקוריאני לא רעות כלל, אבל אני כבר מוציא כסף אני מעדיף לרכוש אחת איכותית שלא תעשה לי כאבי ראש או קיצורי דרך שונים.

קח בחשבון שציוד דיטיילינג זה לרוב קנייה חד פעמית לטווח ארוך ששווה את ההשקעה הזו - כמו שאמרתי קניתי 2 מגבות אובר בכמעט 100 כל אחת - יכלתי לקנות את ה WOOLY ולנגב בשקט + לחסוך 30 ש"ח על הדרך.

Opel Adam S 2017

פורסם

non22 , תקנה את ה Woolly Mammoth בארץ באוטוסטור, במשלוח מחול עלול לצאת יותר יקר.

יש קישור לקניה בתחילת השירשור כולל הנחה קטנה ;).

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...