Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחילת שנה ביטחתי את עצמי בביטוח תאונות אישיות ואחרי חודש התקשרו מביטוח חיים והוסיפו לי ביטוח חיים בסכום של 70 שקלים נוספים.

לאחרונה שמתי לב שהחיובים שלהם היו גבוהים ממה שהיה זכור לי שסגרנו והתקשרתי לברר.

בטלפון מסתבר שאני משלם על הביטוח חיים 180 שקלים בחודש ועל התאונות האישיות עוד 75 שקלים.

 

לא זכור לי שאישרתי 180 שקלים בחודש לבטח את עצמי, האם יש דרך לבדוק את זה?

בנוסף, אני בן 24 סטודנט ולא נשוי, האם אני צריך ביטוח חיים?

האם לא עדיף לעשות ביטוח רפואי כלשהו?

תמיר.

פורסם

אם אתה לא נשוי למה עשית ביטוח חיים ? ביטוח חיים עושה מי שרוצה לדאוג לאישתו או לילדיו למקרה מוות שלו.

אני גם לא מבין למה אתה צריך ביטוח תאונות אישיות.

אתה משלם 3000 שקל לשנה על משהו שהסיכוי שתשתמש כמעט לא קיים. מי שכנע אותך לעשות את זה ?

בהחלט עדיף לך לעשות ביטוח רפואי במקום 2 אלה, תבדוק אפשרות להרחבת הביטוח הרפואי שיש לך היום מקופת החולים שלך.

פורסם
אם אתה לא נשוי למה עשית ביטוח חיים ? ביטוח חיים עושה מי שרוצה לדאוג לאישתו או לילדיו למקרה מוות שלו.

.

או מי שלקח משכנתא

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

כמה?! זה ביטוח חיים על סך חצי מיליארד ש״ח? אני משלם כ 32 ש״ח עבור ביטוח חיים בסך חצי מיליון לטובת המשכנתא. יש לי גם 10 שנים עליך, אז שלך אמור להיות זול יותר מזה גם.

פורסם

הלו

 

אתם מדברים על ביטוח ריסק

 

פות"ש מדבר על ביטוח שבו יש מרכיב חיסכון.

 

לפחות פעם פעם פעם , היה ביטוח במסגרת התשלומים לאגודת הסטודנטים.

 

תבדוק את הסוגיה.

 

בכל מקרה אתה צריך כרגע ביטוח חיסכון לטובת סוכן הביטוח בלבד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ראשית למה אתה צריך ביטוח חיים? יום אחרי שאתה מת מופיע לך מליון שח בחשבון הבנק - זה יעזור לך במשהו?

(ברור לך שחברת הביטוח תנסה להתחמק בטענות שונות מהתשלום)

 

שנית תברר יותר טוב על מה אתה משלם - המחירים מופקעים

פורסם

בדוק מה הביטוח כולל. אם יש, למשל, רכיב של אבדן כושר עבודה, יש הגיון בביטוח. עדיין צריך לבדוק אם תנאים מתאימים.

 

לטא פחות חשוב - לראות שהפרמיה מתאימה לנתונים האישיים שלך (גיל, מצב בריאות וכו'), וכיצד היא משתנה עם העליה בגיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שני הביטוחים האלו מיותרים לגמרי במצב שלך.

 

במיוחד ביטוח החיים.

אין שום סיבה לעשות כזה אם אין לך ילדים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ביטוח אבדן כושר עבודה חשוב - אם מישהו חולה או נפצע ומושבת לתקופה ממושכת. בד"כ זה כלול במסגרת הביטוח הפנסיוני, אבל צריך לודא שיש כיסוי מספק, וזה נכון לכל אחד, לא רק לנשואים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבדן כושר עבודה חשוב מאוד.

 

אבל אני די משוכנע שמה שדחפו לו טלפונית זה רק את הריסק הכי יקר שיש להם בלי א.כ.ע

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לדעתי אתה מתבלבל פה עם פוליסות ביטוח שונות. ביטוח ריסק כלומר חיים שכולל פיצוי כספי מכל מקרה של מוות לא יעלה בחיים 180 ש"ח לבן 24.

ינוע בין30-50 שקלים עבור כל מליון ש"ח.

 

שנית, אין לך צורך בביטוח כזה.אם אין ילדים היחידים ש"יהנו" מהכסף במקרה מוות אלה ההורים שלך, כלומר חסר טעם לחלוטין.

יכול להיות שהוא משלב גם חיסכון אבל שוב, למה בן 24 צריך ביטוח חיים כשהוא לא נשוי, סטודנט וללא ילדים?

פורסם

השחילו אותי יופי.

אני אעזוב אותם כבר ביום ראשון.

בלי קשר איך אני יכול לבדוק אם אישרתי את החיוב האסטרונומי הזה?

אפשר לבקש הקלטה של השיחת טלפון?

תמיר.

×
×
  • תוכן חדש...