Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב - החלה מכירת ב.מ.וו M2, החל מ-515 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

image.jpgההודעה לעיתונות:

 

דלק מוטורס החלה במכירה מוקדמת של

 

BMW M2החדשה

 

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס הודיע היום על תחילת מכירה מוקדמת של דגם BMW M2 Coupé

 

הגרסה החזקה והספורטיבית של סדרה 2 עם 370 כ"ס ותאוצה 100-0 קמ"ש ב 4.3 שניות

 

במחיר של החל מ- 515 אלף ₪ לדגם הידני

 

חודשיים בלבד לאחר שBMW העולמית חשפה רשמית את ה M2 החדשה, מודיעה דלק מוטורס על תחילת מכירה מוקדמת של הדגם בקמפיין פרסום ייחודי שיעלה ברשת.

 

The first-ever BMW M2 Coupé – העיצוב והרעיון מאחורי דגם זה מקורם בשורשים ההיסטוריים של חטיבת BMW M GmBH. הרכב קובע רף חדש בקטגוריית מכוניות הספורט והוא משלב בין עיצוב ספורטיבי נועז, הנעה אחורית ודיוק וזריזות של רכב M מודרני.

 

M2 מצויד במנוע 6 צילינדרים חדש בטכנולוגיית M TwinPower Turbo של BMW הספק 370 כ"ס ומומנט של 47.4 קג"מ. הרכב מאיץ מ 0 ל 100 קמ"ש ב 4.3 שניות בלבד בגרסה עם התיבה האוטומטית , תיבת הילוכים M DCT עם קלאץ' כפול ו-7 הילוכים. וב 4.5 שניות בגרסה עם התיבה הידנית 6 הילוכים.

 

ה-M2 ארוכה יותר מהסדרה 2 הרגילה ב4 ס"מ - סה"כ 4468 ס"מ אורך, הרוחב הכולל עומד על 1854 ס"מ והגובה 1410 ס"מ. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי 2693 ס"מ. שינוי הפרופורציות נועד, בין היתר, לטובת מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר, שהושג גם בעזרת פגושים חדשים, מסיטי רוח ,ספויילרים וחישוקי "19 .

 

המפרט של הרכב יכלול את האבזור התקני הבא:

 

· תיבת הילוכים M DCT עם קלאץ' כפול ו-7 הילוכים

· חישוקים 19 אינץ' בגוון שחור

· ריפודי עור מלאים (בגוון שחור עם תפרים כחולים)

· מסך גדול 8.8 אינץ' הכולל מערכת ניווט מקורית ,זיכרון 20 GB וכונן DVD

· מראות מתקפלות חשמלית

· מפתח חכם

· מערכת בטיחות אקטיבית Driving Assistance

· חלון חשמלי בגג

 

דגמים ומחירים בישראל:

 

BMW M2 370 כ"ס גיר ידני – 515,000 ₪

 

BMW M2 370 כ"ס תיבת הילוכים אוטומטית – 535,000

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

העובדה שבימר יצרו עוד שלב (M Performance) בין הרכבים הרגילים לבין הספורטיביים (M), פוגעת ביחודיות של סדרות הM. הרי ההבדל בין m235i לm2 לא כזה גדול ובטח (לטעמי) לא שווה לשלם עבורו עוד כמעט 200 אלף ש"ח... מצד שני המכירות שלהם קפצו בגלל שהם מציעים סמי-M לפלח שוק חדש עם מספיק כסף לסדרות האלו.

 

בכל אופן, מי שירכוש רכב כזה ידני - יהנה מאוד.

 

אני מצטער עד היום שעברתי לתיבה האוטומטית המהוללת של בימר מהתיבה הידנית שלהם. כל הדיבורים האלו על כמה "האוטומטית יעילה יותר" (ברור) פוגעים אנושות בכיף שלשמו רוכשים חובבי הגה את הבימריות. האוטומטית אגב, לא עד כדי כך טובה ולא הכי מהירה. איך שלא נסתכל על זה, היא מסרסת את הנהיגה. הידני פשוט פי 1000 יותר כיף ויותר יעיל בהרבה מקרים, במיוחד בבימר.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האצת שאני די מחפש מחליפה לM3 שהייתה ונמכרה, שמתי עין על הm2, וחשבתי שהיא תעלה משהו בסביבות (גג) 450. אבל מעל 500? נראה לי קצת יקר...

כלומר, יש לך אפשרות לרכוש אותה תמורת 450,000 ש"ח, אבל 515,000 ש"ח זה מחוץ לתקציב?

 

העובדה שבימר יצרו עוד שלב (M Performance) בין הרכבים הרגילים לבין הספורטיביים (M), פוגעת ביחודיות של סדרות הM. הרי ההבדל בין m235i לm2 לא כזה גדול ובטח (לטעמי) לא שווה לשלם עבורו עוד כמעט 200 אלף ש"ח... מצד שני המכירות שלהם קפצו בגלל שהם מציעים סמי-M לפלח שוק חדש עם מספיק כסף לסדרות האלו.

רגע, אז אם ל-M235i היו קוראים סתם 235i אז זה היה בסדר?

 

בנוגע להבדלים, נהגת על שני רכבים? ברור שלא. אם כך, כיצד אתה קובע שההבדלים ביניהם לא כאלה גדולים?

 

בכל אופן, מי שירכוש רכב כזה ידני - יהנה מאוד.

גם מי שירכוש M2 כפולת מצמדים יהנה מאוד - לדעתי.

 

אני מצטער עד היום שעברתי לתיבה האוטומטית המהוללת של בימר מהתיבה הידנית שלהם. כל הדיבורים האלו על כמה "האוטומטית יעילה יותר" (ברור) פוגעים אנושות בכיף שלשמו רוכשים חובבי הגה את הבימריות. האוטומטית אגב, לא עד כדי כך טובה ולא הכי מהירה. איך שלא נסתכל על זה, היא מסרסת את הנהיגה. הידני פשוט פי 1000 יותר כיף ויותר יעיל בהרבה מקרים, במיוחד בבימר.

האוט' שלהם מעולה, מנסיון עם כמה רכבים. העברת הילוך תוך 200 מילישניות זה איטי?

 

במחיר הזה קונים a45 ועוד נשארים עם כמעט 150 אלף

איך בדיוק נשארים עם 150,000 ש"ח ביד?

 

בלי קשר להבדלי המחיר, למה לעשות את זה? אין מספיק ל-M2? אז אפשר "להסתפק" ב-M135i/M235i.

 

-----------------------------

 

אם נסתכל על מחירה של M235i ZF8 לעומת M2 M DCT בגרמניה, נגלה שהיחס עומד על 1.2852. אם נכפיל ביחס זה את מחירה של M235i בישראל נקבל 462,000 ש"ח.

 

אז אמנם השוואה פרופורציונלית שכזו אולי נותנת אינדיקציה לגבי המחיר שנותן היצרן, אני מניח שדלק יודעים מה הם עושים. במילים פשוטות, לא נשמע סביר שדלק ימכרו יותר יחידות ב-462,000 ש"ח לעומת המחיר בפועל.

 

לבסוף, מן הסתם זהו מחיר רשמי ולא מחיר בפועל.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-A45 נחותה דינאמית (ונוחה פחות) גם מה-235, ולמרות שהיא (קצת) מהירה יותר. מן הסתם לא נהגתי ב-M2, אבל לא סביר שהיא תהיה רעה יותר וזה כנראה פשוט לא יהיה הוגן.

 

עם זאת, המחיר יקר לדעתי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ה a45 אפשר להוציא היום ב380 וזה הדגם החדש לאחר מתיחת הפנים והחזק יותר.

 

לפני תוספות. זה כמו שמחיר המחירון של ה-RS3 הוא כ-400 אלף שקל אך עם קצת תוספות המחיר קופץ בקלות ל-470 אלף שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף קצת דלק לויכוח על המחיר...

 

למיטב הבנתי, מס' יחידות של קדילק ATS-V יגיעו ארצה בתחילת 2016. המחיר -460,000 ש"ח.

 

לשון אחר, מתחרה ל-M3 בעלות נמוכה משמעותית(זולה בכ-75K) מ-M2.

 

וטרם דיברנו על הנחות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

500+ אלף שקל זה כבר יקר בצורה מחרידה. בכל מדינה שבה בדקתי, ה-M2 רק קצת יותר יקרה מה-RS וה-AMG. אבל 25% אחוז הפרש? וואו. כל הכבוד דלק מוטורס...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

450 ואתם עדיין עושים חסד עם היבואן. ככה זה שרוצים להביא מספר מצומצם של רכבים ולמכור במקסימום רכב.

גם קשה שלא להתעלם מכך שהשוק לא בדיוק כזה שדורש 20 יחידות בשנה גם ב-100 אלף פחות.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...