Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת משעמם פה.

 

אז המבצע על כרטיס הזכרון חזר.

Toshiba 128GB Exceria Micro SDXC U3

 

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDXC/Toshiba/Toshiba-128GB-Exceria-Micro-SDXC-4K-Card-with-Adapter-UHS-I-U3----90MB_s

 

מחיר מצויין של 27 פאונד אנגלי אחרי משלוח.

אני משתמש בשניים כאלו שקניתי במבצע הראשון שהיה. אחד בטלפון ואחד בנגן המוסיקה.

אין תלונות.

בשני המקרים המשלוח היה מהיר מאוד.

פעם אחת תוך חמישה ימים! ובפעם השניה שבוע וקצת.

פורסם
מקווה שזה לא Scam

 

אנדרואיד בוקס עם מעבד Amlogic S905 שתומך בוידאו ב 4K ו 2 ג'יגה RAM במחיר הזוי של 80 שקלים!

 

http://www.ebay.com/itm/122045470698

 

על פניו נראה שהמוכר בסדר...

Top Rated Seller עם 78,000 מכירות וציון של 98.2% .

לקחתי את ההימור. מקווה שלא אצטרך לבקש את הכסף חזרה מאיביי :lol:

 

גם אני הזמנתי אחד.

נקווה שלא נקבל קופסת פלסטיק ריקה או משהו מזוייף עם מפרט מעפן.

 

מעדכן -

כצפוי, לא קיבלתי שום דבר. לאחר חודש (בערך) של המתנה, נכנסתי לפרופיל של המוכר וראיתי שהוא ריק. פתחתי קייס והמוכר כל הזמן נתן את אותה תשובה (משהו בסגנון של "שלחנו את המספר מעקב, אם יש בעיות צור איתי קשר במייל ולא דרך איביי").

הבהרתי למוכר שאני לא מתכוון להתנהל מולו ישירות, אלא רק דרך איביי, והוא המשיך לעשות copy-paste עם אותה תשובה.

העברתי את הקייס להחלטה של איביי ותוך פחות משעה קיבלתי מייל שאיביי פסקו לטובתי ואני אקבל החזר מלא.

שורה תחתונה - לא הייתי מופתע, זה היה צפוי, אבל היה שווה את ההימור במקרה הזה (הגנה של איביי).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באוקטובר אני טס לארה"ב, מחפש נעליים נוחות להליכה מרובה- האם כדאי לי:

 

1) להזמין לארץ ולהביא במבצע של 20$ משלוח בביי2יואסאיי + לשלם מיסים אם יהיו

2) להזמין במרשתת לבית של חבר בניו יורק ולאסוף ממנו

3) לקנות בחנות פיזית שם

 

אני יודע את המידה האמריקאית שלי (לפחות בדגמים של טימברלנד שדי עקביים, האם אצל יצרן אחר אקבל מידות אחרות?)

בכל מקרה לכל אופציה, אשמח להמלצות לחנויות הרלבנטיות.

פורסם

לא מנסיון אישי,

אבל אני יודע על הרבה אנשים שלא מוכנים להחליף את ה New Balance 990 ואומרים שזו הנעל הכי נוחה שהם הלכו איתה מעולם.

 

כנראה שבארה"ב היא תהיה זולה יותר.

לדעתי עדיף לך למדוד בארץ כדי לדעת את המידה המדוייקת ולהזמין בארה"ב

פורסם

^ תוסיף עוד בנאדם לרשימה הזאת

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה על ההמלצות, ואיך הכי כדאי לקנות מבין שלוש האופציות? באינטרנט או חנות פיזית בניו יורק?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הקפצה - מישהו יכול להשיג לי קופון לייבור דיי לנעל הזו?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תנסה נעלי סולומון פשוט מעולות :

http://www.salomon.com/us/women/running-shoes

 

אני לא מחפש נעלי ריצה או טיפוס הרים, אלא סתם להליכה אורבנית רגילה, האם יש להם דגם מתאים שאתה יכול להמליץ עליו?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
טסלמאס כנס ל- 6PM.COM ושלח לבית של החבר יש להם דילים לא מהעולם.

אני מריח בקצה אפי את בלאקפריידי 2016.

 

אוו, לך חיכיתי :lol:

אני רואה שם את הניו באלאנס 990 שהמליצו פה במחיר ממש טוב (100$ במקום 150 בשאר המקומות), אממה -

הדגם שם הוא 990v3 ואני רואה שהדגם החדש הוא v4 - מישהו יודע מה ההבדלים?

×
×
  • תוכן חדש...