Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה קרניבל החדשה נחתה בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, למה מיני-וואן?

אני חושב שהוא מוגדר כוואן לכל דבר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אגב, למה מיני-וואן?

אני חושב שהוא מוגדר כוואן לכל דבר.

 

כי וואן נחשב רק רכב בלי חלונות, כמו סוואנה/טרנזיט. קוראים להם גם box van.

אמריקאים והשטויות שלהם, לך תבין...

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

וואן זה רכבים כמו ג'אמפי, קראוול ומרצדס וויטו.

אני חושב שהקרניבל נכנסת לכאן.

 

מיני זה יותר בסגנון של מאזדה 5

פורסם (נערך)

להבנתי החלוקה היא כזאת:

וואן - דגמים המיועדים ל-9 נוסעים ומעלה כולל נפח הטענה מכובד כמו סוואנה, טרנספורטר, טרנזיט וכד'

מיני וואן - דגמים המיועדים ל-7-9 נוסעים כולל תא מטען סביר בתפוסה מלאה כמו הקרניבל, גלאקסי, סיאנה וכד'.

מיקרו וואן - כאן נכללים כל דגמי ה-5 ו-5+2 מושבים, C4 פיקאסו, מאזדה 5, זאפירה וגם C3 פיקאסו, הונדה ג'אז, ניסן נוט ועוד.

 

מן הסתם החלוקה לא חדה ואפשר להתווכח לאן חלק מהדגמים משתייך. גם ההכללה של המיקרו וואנים מבוססי סופר מיני יחד עם אלו שמבוססים על רכבים משפחתיים נראית מעוותת ויש מקום לעוד חלוקה, שכנראה תסבך ותבלבל עוד יותר (סופר מיקרו וואן?).

 

אם אני זוכר טוב התאור "מיני וואן" החל עם ה-GMC ספארי, שהיה קטן מאחיו הגדול דאז הוואנדורה (ואחריו הסאוואנה). ומיקרו וואן הגיע עם הרנו סניק.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
מה אתם אומרים להשוואה של רודיוס 2015 לקיה קרניבל 2015, יתרונות וחסרונות, איזה תא מטען יותר מרווח?

לא כוחות הקרניבל לוקח בענק (הפרש של בערך 50%) והסיינה כמדומני גדול מהקרניבל.

בכל מקרה הצריכת\שתיה\זלילה דלק שלו תהיה אני מעריך כמו של הסיינה שזה ב40% יותר מהרודיוס...

פורסם
בכל מקרה הצריכת\שתיה\זלילה דלק שלו תהיה אני מעריך כמו של הסיינה שזה ב40% יותר מהרודיוס...

 

לפי היצרן זה 1:9 משולב, ואפשר להמר לפי זה, שזה יהיה 1:6 לכל הפחות.

פורסם
להבנתי החלוקה היא כזאת:

וואן - דגמים המיועדים ל-9 נוסעים ומעלה כולל נפח הטענה מכובד כמו סוואנה, טרנספורטר, טרנזיט וכד'

מיני וואן - דגמים המיועדים ל-7-9 נוסעים כולל תא מטען סביר בתפוסה מלאה כמו הקרניבל, גלאקסי, סיאנה וכד'.

מיקרו וואן - כאן נכללים כל דגמי ה-5 ו-5+2 מושבים, C4 פיקאסו, מאזדה 5, זאפירה וגם C3 פיקאסו, הונדה ג'אז, ניסן נוט ועוד.

 

מן הסתם החלוקה לא חדה ואפשר להתווכח לאן חלק מהדגמים משתייך. גם ההכללה של המיקרו וואנים מבוססי סופר מיני יחד עם אלו שמבוססים על רכבים משפחתיים נראית מעוותת ויש מקום לעוד חלוקה, שכנראה תסבך ותבלבל עוד יותר (סופר מיקרו וואן?).

 

אם אני זוכר טוב התאור "מיני וואן" החל עם ה-GMC ספארי, שהיה קטן מאחיו הגדול דאז הוואנדורה (ואחריו הסאוואנה). ומיקרו וואן הגיע עם הרנו סניק.

 

סניק, זאפירה ו-c4 פיקאסו למשל מוגדרים כמיניואנים קומפקטיים.

 

מיקרואנים זה לרוב על בסיס סופר מיני כמו אופל מריבה וניסאן נוט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מיקרו-וואן זה סופר מיני עם גג ומושבים מוגבהים. טויוטה ספייס וורסו למשל.

מיני-וואן זה "רכב הסעות" בכל גודל שיותר גדול ממיקרו-וואן (כמו למשל מאזדה 5 או C4 פיאסקו) ויותר קטן ממיקרו-בוס (בדרך כלל 14 מושבים). כולל רנו סניק וטויוטה סיינה. הם פשוט מובדלים ב"קומפקטי", "בינוני", ו"פול סייז" (בדיוק כמו ג'יפונים).

וואן זה האוטו של צוות לעניין.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני כמעט בטוח שכולם פה יסכימו איתי (.. אפילו שהם בטח היו מעדיפים שלא) שגם אתם חושבים שזה נראה כמו אחלה רכב :shock:.

כן אמרתי על מיני ואן שהוא נראה כמו אחלה רכב.. זה כנראה הגיל..

פורסם

מאד מזכיר בעיצוב רכבים אמריקאיים מהקטגוריה, פעם ממש סלדתי מהקוריאניות אבל בשנים האחרונות יש לקיה כמה יציאות חזקות מבחינה טכנית ומבחינת עיצוב שחייבים לפרגן לפעמים

פורסם

מאחורה עלתה עלייה פולקסוואגן טוארג ועשתה לה ילד.

פורסם

שאלה.

 

במחיר של 219 אלף שח אתם אמורים לבחור בין קיה קרניבל לטויוטה סיאנה, במה תבחרו ?

 

לי קשה לראות מי יקנה את הקרניבל במחיר של הסיאנה.


×
×
  • תוכן חדש...