Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

OFF פאריז דאקאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפעם אתייחס לפחיות. שמתם לב לשמות הפעם שמתחרים בפ"ד? ארי ואטאנן, קנקונן וכ"ו. האם הפ"ד מחזיר לנו את האווירה של ימי GROUP B היפים?

בכל אופן לאחר שנתיים שמבחינתי האופנועים סיפקו את מלוא העניין והמתח, פתאום יותר מעניינות אותי התוצאות בפחיות יותר מאשר הדו"ג.

מקווה שזה לא משהו כרוני אלא רק שפעת קצרה. :-)

פורסם
הפעם אתייחס לפחיות. שמתם לב לשמות הפעם שמתחרים בפ"ד? ארי ואטאנן, קנקונן וכ"ו. האם הפ"ד מחזיר לנו את האווירה של ימי GROUP B היפים?

בכל אופן לאחר שנתיים שמבחינתי האופנועים סיפקו את מלוא העניין והמתח, פתאום יותר מעניינות אותי התוצאות בפחיות יותר מאשר הדו"ג.

מקווה שזה לא משהו כרוני אלא רק שפעת קצרה. :-)

 

ארי ואטאנן היה (ושקע, וטבע, והתחפר...) גם בשנה שעברה...

אישית מוצא עניין גם ב-4 גלגלים וגם ב-2.

פורסם
ארי ואטאנן היה (ושקע, וטבע, והתחפר...) גם בשנה שעברה...

אישית מוצא עניין גם ב-4 גלגלים וגם ב-2.

נכון אבל השנה גם קנקונן חזר.

פורסם

הכל מרתק... כן בהחלט...

אני אוהד מושבע של KTM אז נחמד לראות אותם מנצחים שוב ושוב..

אבל זה כבר מתחיל לשעמם! מה עם היצרנים האחרים? למה אף אחד לא מנסה אפילו להתמודד?

הענקים היפנים לא מנסים בכלל...

ולמה BMW ויתרו על תחום המירוצים הטוב ביותר שלהם?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
גם ברונו סאבי חזר

 

ממש פגישת מחזור :wink:

יאללה רק צריך להוציא את הפגו' 205GT של GROUP B מהנפטלין וחזרנו לימים הטובים ההם.:-)

פורסם

חחח איזה מצחיק גם אני השנה התחלתי להתעניין במשאיות...

איזה דבר קטלני זה לנסוע באופנוע/פגרו ופתאום לראות משאית עוברת אותך באמצע הדיונה...חחח

הם סיפרו שהייתה משאית שנה שעברה יותר מהירה מהגיפים משו חבל"ז...

פורסם

השנה זו פעם ראשונה שלמשאיות יש הגבלת מהירות ל.......150 קמ"ש.

 

בכל מצב זה לא נעים שכזה מיפלץ עוקף אותך אבל ב 130 , נגיד ,בשטח.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

×
×
  • תוכן חדש...