Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 השעות של צ'מפיון חוזר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם הג'ולייטה שמוערכת כאן על ידי רבים וטובים היא סך הכל עוד גולף.

 

מילא פאנבויז של VAG, אבל ממך להכניס את אלפא בשרשור הזה? ואלה לא ציפיתי.

 

המניה נפלה כבר ביותר מ-30% ועם צפי של ירידה נוספת של 20% לפחות.

 

השאלה הכי חשובה בקטע הזה היא, כמובן, מתי לקנות. הרי הירידה לא נצחית.

 

 

טוב, עזבו אתכם מגל טרור (ספרתי כבר ארבעה ארועי דקירה היום), לקרוא לג'ולייטה גולף זאת הכרזת מלחמה (לנמרות שזה נכון) :roflmao:

 

הג'ולייטה כוונה, לפחות בענייני התנהגות כביש, עם A3 בין הכוונות (לפי הצהרות היצרן). לא נהגתי בגולף זולת ה-R או ב-A3, אבל לפחות ביחס ללאון ניתן להניח שזה דומה, עם קצת יותר שמחת חיים. אבל כן, זה היה הראש בגדול.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אם המחיר בחברות הואג יישאר אותו מחיר, אני לא יודע כמה אחוזי המכירות יירדו.

הישראלי הממוצע הוא אדם שלא מעניין אותו רכיבים במע׳ פליטה במנועי דיזל ורכיבי DPF שונים, הרי בסופו של יום יש לו איביזה AM5 ופאביה במחירים שהם באמת מצויינים ובאמת שזה לא רלוונטי לארצנו הקטנטונת - אחוזי המכירות האלה..

 

פולקסווגן בנתה לעצמה שם מצויין, ולא חושב שזה מה שיפיל את האימפריה.

חוץ מזה, אנחנו הרי יהודים תחמנים בעצמנו, ומעשי פולקסווגן הם אולי מראה לחלק ממעשינו ביום הרע שלנו..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

לא חושב שהמכירות בישראל ייפגעו, משום שלישראלי לא אכפת מזה. הוא משתאה מעצם זה שמנכל התפטר.

מה שכן - בעולם יש נזק גדול, והשאלה היא כיצד זה ישפיע על ישראל. למשל: האם תהיה נכונות פחותה להחלפת DSG מחוץ לאחריות? האם ייפגע השירות כי הקונצרן יכריז על צמצומים?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
עזוב לרגע את השפעת הסיפור על המכירות, אולי באמת מוקדם קצת לקבוע את מידתה. ההשוואה שאתה עורך בין תקלות שכיחות אצל היצרן שאת המכוניות שלו אתה מוכר, ליצרנים אחרים, אינה בכלל הענין. פה לא מדובר על אמינות ואיכות, כאן מדובר על הונאה שהונה לפי הנטען היצרן הזה את לקוחותיו ואת הרשויות במדינות בהן הוא מוכר את מוצריו, לפחות חלקן. זה משחק אחר לחלוטין, לא דומה לשום דבר מהדברים שהעלית בסוג של טרוניית קוזק נגזל, ככאלו שקיימים אצל אחרים.

במקרה של טויוטה לפחות בהחלט נעשתה הונאה, היא טענה שאין לה מידע אודות התקלה ושמכוניותיה בטוחות, מה שהוכח כשקר בעקבות חשיפה של אותה ישראלית.

העניין הזה חמור הרבה יותר (לטעמי) שכן הוא עניין בטיחותי גרידא, לא מקל ראש בזיהום אוויר, אבל בבקשה, אל תשווה. (ולא, למרות שיש לי ג'טה, אני לא פאן בוי של ואג, אבל צריכים להיות הגונים בסיקור, תעשיית הרכב עמוסה ברמאויות, שקרים והסתרות, לכל חברה התיבת פנדורה שלה)

http://www.themarker.com/markerweek/1.2231441

פורסם

היסטריה. צריך למכור עיתונים.

אם היו לי 150K פנויים הייתי קונה גולף מחר.

אם היו לי מליון ש"ח, הייתי קונה מניות של פולקסווגן- עוד היום.

פורסם
ובזמן ה 72 שעות האלה סוכני המכירות במצב "נחמד"?

לפני 4 חודשים התלבטתי מאוד בין סקודה ליונדאי (אוקטביה/i35).

אחת הסיבות שיונדאי ניצחה, היתה ה''''אדיבות''' בסוכנות סקודה (בני ברק).

ואגב, נכנסתי אז גם לסוכנות פולקסווגן הסמוכה, שני נציגים בלבד היו במקום, אחד בטלפונים נופף לי באצבעו ללכת לשני, והשני לא הסכים לענות לי אפילו איפה אוכל לראות [בעצמי, ללא ליווי] את הג'טה (לא ידעתי שיש עוד קומה והיא שם), כל עוד הוא עסוק עם הלקוח שמולו.

פורסם
כשמחיר המניה נופל יותר מ-30%, זו ממש לא מכה קלה בכנף ויידרשו טריקים מהסוג של ה-F15 שנחת בלי אחת כדי לחזור.

אם אתה מתכוון למטוס שנפגע במלחמת שלום הגליל אז קבל הבהרה קטנה.

המטוס נחת עם שני כנפיים מחוררות. ראיתי במו עיניי את המטוס כשעה לאחר הנחיתה בבסיס שבו שירתתי.

איזה כייף לי :)

פורסם
העיתוי אולי לא כל כך מתאים.

 

לי אישית המספר 72 מזכיר פיגועים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אולי מהכמות העצומה שימכרו (כנראה באמת יותר ממה שאלפא מוכרים בשנה, אגב) יעשו לך הנחה על החלפת DSG :wink:

אין צורך. היום מגיע מכטרוניקס ספייר ליד הגלגל והחלון החלופיים.

 

אני חושב שלישראלי הממוצע, שגם ככה לא חובב דיזל גדול, לא יהיו חסמים ברכישה הגולף האהובה.

עיצב אותי שנרשם פה ע"י תמיר שה-GTI זה רכב נישה. עם כל המתחרות והאופציות שיש בארץ, נראה לי שהוט האצ'יות צריכות להיות סגמנט מובן מאליו אצלנו, ולא "רכבי נישה". את הנישה בואו נשאיר לאלפא 4C או משהו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
האם ייפגע השירות?

לאן עוד הוא יפגע? :lol:

 

 

אין ספק שמדובר פה בוואחד סיפור וחת'כת כאב ראש לפולקסווגן העולמית.

א-ב-ל, בואו נעשה רגע הבחנה בין "העולם" לבין ישראל.

מה אכפת לי עכשיו שפולקסווגן רימו? זה הופך את הגולף (או הפאביה/A6/אלהמברה) למכונית פחות טובה? פחות אמינה? פחות "מחזיקה שוק"?

 

הדבר היחיד, וגם זה סוג של השערה מונפצת שאני בכלל לא בטוח שמי מהרוכשים יעשה, הוא ההשפעה על צריכת הדלק. הרי שאם מכונית "מזהמת" יותר, הרי שהיא שורפת יותר דלק. כי כדי להפחית זיהום, צריך להפחית בערה (או לחנוק את המנוע ולפגוע בביצועים). זה גם עוזר להבין איך VAG הגיעו לתצרוכות הדלק המוצהרות ההזויות של מנועי ה-TSI.

אממה, גם אם אנחנו מתחשבים בעניין צריכת דלק "פחות טובה" מהמוצהר, הרי שכולנו כבר התרגלנו גם ככה לא להאמין לנתונים שיצרניות הרכב מפרסמות. ויתרה מזו, בכל מקום בו נבחן אוטו עם מנוע TSI, תהיה זו כתבה, בלוג, פוסט בפורום או תגובה בפייסבוק, הן מוציאות צריכת דלק שלכל הפחות מספקת.

 

אז מה אכפת לי עכשיו שהם רימו? הם רימו את הממשלה, לא אותי. ואת הממשלה כולנו בעד לדפוק (ומה זה משנה עכשיו שזאת לא הממשלה שלנו).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

זה לא נכון מה שאתה כותב כי זה לא רק דופק את הממשלה זה גם דופק אותנו שאנחנו צריכים לנשום את המזהמים האלו.

יש פה בולשיט שלא היה צריך להיות נקודה.

העיניין שעוד יצרניות שיקרו אבל אף אחד לא מתעניין בזה כי זה יותר מעניין ללכלך על פולקסווגן.

 

גם GM היו מודעים לסוויץ שהרג אנשים והסתירו את העובדה הזו מהלקוחות שלהם , זה לא רמאות וקרות רוח ? זה הרבה יותר חמור מהפרשה של פולקסווגן אבל שוב אני חוזר לאותו טיעון שזה פשוט יותר ״קול״ ללכלך על פולקסווגן.

 

לגבי הגיטיאי , כשמוכרים 100 מכוניות בשנה מדגם מסויים זה עדיין נחשב רכב נישה.

אני מניח שצ׳מפיון רואה את זה כלקוחות שיודעים מה הם רוצים ויקנו את הרכבים האלה גם בלי מבצעים והם צודקים במבט לאחור.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם
אם אתה מתכוון למטוס שנפגע במלחמת שלום הגליל אז קבל הבהרה קטנה.

המטוס נחת עם שני כנפיים מחוררות. ראיתי במו עיניי את המטוס כשעה לאחר הנחיתה בבסיס שבו שירתתי.

 

הוא מתכוון למטוס שנחת אכן עם כנף אחת לפני כמה שנים למיטב זכרוני בבסיס אי שם ליד צומת ביל"ו

פורסם

רגע, הייתכן שבדיוק כמו בעניין הזיהום, גם בכל הנוגע ל-dsg7 וכל אחת מיתר התקלות הסדרתיות האחרות ברכבי VWAG בעצם מדובר על רמאות?

 

הרי עד עכשיו הגיוני היה שלא נשמע יותר על תקלות ב-dsg7.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לפני 4 חודשים התלבטתי מאוד בין סקודה ליונדאי (אוקטביה/i35).

אחת הסיבות שיונדאי ניצחה, היתה ה''''אדיבות''' בסוכנות סקודה (בני ברק).

ואגב, נכנסתי אז גם לסוכנות פולקסווגן הסמוכה, שני נציגים בלבד היו במקום, אחד בטלפונים נופף לי באצבעו ללכת לשני, והשני לא הסכים לענות לי אפילו איפה אוכל לראות [בעצמי, ללא ליווי] את הג'טה (לא ידעתי שיש עוד קומה והיא שם), כל עוד הוא עסוק עם הלקוח שמולו.

 

אם אתה חושב שזה רע, חכה ותהיה בעל רכב.

הרי במעמד המכירה אתה אמור להיות מחוזר , אם במעמד הזה מזלזלים בך תחשוב מה יהיה בהמשך...אהה...בעצם לא צריך לחשוב , יש מספיק אנשים (אני יכול להעיד מניסיון אישי) שכבר מזהירים לא להתקרב ליבואן הזה.


×
×
  • תוכן חדש...