Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע 72 השעות של צ'מפיון חוזר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה של טויוטה לפחות בהחלט נעשתה הונאה, היא טענה שאין לה מידע אודות התקלה ושמכוניותיה בטוחות, מה שהוכח כשקר בעקבות חשיפה של אותה ישראלית.

העניין הזה חמור הרבה יותר (לטעמי) שכן הוא עניין בטיחותי גרידא, לא מקל ראש בזיהום אוויר, אבל בבקשה, אל תשווה. (ולא, למרות שיש לי ג'טה, אני לא פאן בוי של ואג, אבל צריכים להיות הגונים בסיקור, תעשיית הרכב עמוסה ברמאויות, שקרים והסתרות, לכל חברה התיבת פנדורה שלה)

http://www.themarker.com/markerweek/1.2231441

לא דומה מעשה מכוון של יצרן, הכל לפי הנטען כמובן, שנועד מלכתחילה להונות את הלקוחות והשילטונות ולייצר בכך ועל חשבון בריאותו של הכלל, רווחים כלכליים נוספים, לנסיון, חמור לכשעצמו וגם זה על פי הנטען, להסתיר תקלה או רשלנות בהליכי ייצור או תכנון, פשוט לא דומה.

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שדומה שבשני המקרים יש התארגנות מכוונת לרמות. זה שהרקע שונה בתכלית אני מסכים. אני מתיחס למרכיב ההונאה. ובטויוטה הוא אף גדול יותר.

 

מה שעשתה פולקסווגן זה לשחק משחק שכנראה היה סוג של טנגו, עד שהגיעו שני החבר'ה האלה והפרו את הכללים, ככה אני רואה את זה.

הרי חברה שלישית סיפקה להם את היכולת הזו להונות, זה לא פיתוח אינהאוס של מהנדסי פולקסווגן, זה שבוש כיסת"חו את עצמם מבעוד מועד לא משנה את העובדה שהם נתנו את הכלים לכך, והם ידעו בדיוק למה זה משמש. אותה חברה, או כדמותה, כנראה לא הופתעה מהצורך, וזה כנראה כי הם מכירים אותו מעוד לקוחות.

 

על כל פנים, איך כל זה קשור ל72 שעות? עד עכשיו כל שרשור שהיה מוזכר בו VAG היה הופך לשרשור אינסופי על DSG וTSI ומותחנים, לפחות הדיזלגייט הוסיף עניין חדש.

פורסם
אם אתה מתכוון למטוס שנפגע במלחמת שלום הגליל אז קבל הבהרה קטנה.

המטוס נחת עם שני כנפיים מחוררות. ראיתי במו עיניי את המטוס כשעה לאחר הנחיתה בבסיס שבו שירתתי.

 

מדובר על מטוס שנפגע בתאונת אימונים ב 83.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אהההמ

 

הילד רכש גולף GTI לפני חודש , למי לפנות כדי לקבל את ההנחה בדיעבד?

 

כמה זה כמה אלפים?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
זה גם עוזר להבין איך VAG הגיעו לתצרוכות הדלק המוצהרות ההזויות של מנועי ה-TSI.

...

ויתרה מזו, בכל מקום בו נבחן אוטו עם מנוע TSI, תהיה זו כתבה, בלוג, פוסט בפורום או תגובה בפייסבוק, הן מוציאות צריכת דלק שלכל הפחות מספקת.

התחלתי להגיב כאן, אבל החלטתי להפריד את התגובה מנושא השרשור. פתחתי שרשור בנושא צריכת הדלק במנוע TSI.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

אני הייתי מציע לנתח את הסוגיה הזו מכמה היבטים.

 

הראשון, הוא התדמית העולמית וההשלכות על ביצועי החברה (מכירות ומניות וכו׳)

השני הוא ההקשר הישראלי.

 

בהיבט הראשון הגלובלי:

חברת פולקסווגן עשתה שלוש טעויות גדולות, אחת נסלחת, אחת מובנת ואחת שהיא טעות בסדר גודל של ליהוק ישראל אייכלר ל״ג׳וני ואבירי הגליל״.

יצרניות רכב ורשויות או גופים רגולטורים תמיד היו במעין משחק שבו כולם ידעו שכולם יודעים שהם יודעים שאתם יודעים שמבלפים. כולן עשו את זה ולכן זה נסלח.

הטעות המובנת הייתה זו שברגע שהתגלתה החברה במערומיה, היא לא מיהרה (כמו ההתנצלות הפומבית המפורסמת של מנכ״ל טויוטה) לעצור הכל ולהכות על חטא, אלא שידרה עסקים כרגיל. לי זה הזכיר קצת את ההתנהלות הזחוחה של חלוץ לפני, תוך כדי ואחרי לבנון 2. אבל שוב, מובן.

הטעות הכי גדולה היא שהם התעסקו עם הממשל והציבור הלא נכון. אמריקנים - ויעידו עוד אנשים כאן עם היכרות עם המנטליות הזו - יסלחו על טעות, על תום לב ושגגה (אפילו על קצת יותר מכך כמו טויוטה ו-GM - שם היו כשלים, אבל לא בכוונת תחילה). אבל אל מול השתנה על הראש שלהם, מהמקפצה הכי גבוהה, בתחפושת של תרנגול ורוד תוך כדי ריקוד - על זה הם מתקשים לסלוח.

 

לגבי החוסן של פולקסווגן כחברה, אני לא מעריך שקונצרן בסדר גודל כזה ייקבר מהסיפור הזה, הם אולי ישחררו קצת מטען כדי להקל על הספינה לצלוח את הסערה (הם כבר משכו את התוכניות להיכנס לפורמולה 1, וייתכן שגם יפרשו מה-wrc על אף ההצלחות. אולי בעתיד אם תעיק עליהם מצוקת מזומנים יוותרו על מותגים כמו בוגאטי, בנטלי ולמבורגיני - שמי שיקנה אותם יעשה את עסקת חייו).

 

עכשיו להיבט הישראלי,

ממש ממש לא רואה את ההשפעה. בואו נסתכל שוב על שערוריות הדוושה של טויוטה ומתגי ההנעה ב-GM. היה קצת רעש, דיברו קצת, אנשים שאלו אבל בסוף הכלבים נובחים ושיירת המוביליות של הקורולה מאילת המשיכה.

דווקא אחרי שחברה עוברת טלטלה כזו, אני נוטה להאמין שנורמות פסולות מהעבר לא יחזרו.

אנקדוטה לסיום, בזמנו היה את הסיפור של המרפסות הקורסות של גינדי, זה היה כמה רחובות מהבית שלי ויצא שאני מכיר שלושה מהדיירים שם. לכל הדיירים הוצעו הסדרים כאלו ואחרים, אחד מהדיירים שאיתו דיברתי לא הסכים בשום פנים ואופן לחזור לבניין אחרי שחיזקו אותו. אני אמרתי לו שלדעתי, דווקא הבניין הזה הוא מקום שהייתי חוזר לגור בו בלי שום חשש. הטיפול שהוא עבר הפך אותו לאחד הבניינים הכי חסונים בארץ. את הבור של המטכ״ל אפשר לשים שם בפנטהאוז.

 

ההודעה הזו ארוכה ורלוונטית גם לשרשור הריקול, אני מפרסם אותה גם שם

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

העיניין שעוד יצרניות שיקרו אבל אף אחד לא מתעניין בזה כי זה יותר מעניין ללכלך על פולקסווגן.

 

אתה יכול לתת סימוכין למערכת זהה/דומה אצל יצרן אחר?

 

גם GM היו מודעים לסוויץ שהרג אנשים והסתירו את העובדה הזו מהלקוחות שלהם , זה לא רמאות וקרות רוח ? זה הרבה יותר חמור מהפרשה של פולקסווגן אבל שוב אני חוזר לאותו טיעון שזה פשוט יותר ״קול״ ללכלך על פולקסווגן..

יש הבדל א-ד-י-ר בין להוציא לשוק חלק תקול ללא ידיעה לבין להרכיב מראש מערכת בכדי לרמות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

ביקשת סימוכין

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/road-and-rail-transport/11881954/Volkswagen-emissions-scandal-Which-other-cars-fail-to-meet-pollution-safety-limits.html

 

וזה שGM ידעו שהם הורגים אנשים ועשו חישוב מתמטי קר והגיעו להמסקנה שלא כדאי לעשות RECALL זה לא רמאות בעזות מצח ?

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם

זה היה חמור, איום ולא הגון.

אבל החלק התקול לא הוטמן שם בכוונת זדון לכתחילה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

וכמובן שהן נענשו על זה.

 

תמיר,

עניינית לנושא ה"גם חברות אחרות...", הראית שיש עוד כמה רכבים שלא עומדים בסטנדרטים, אבל זו לא השאלה, השאלה היא האם היצרן התקין ברכב חומרה שמרמה את השלטונות בנוגע לזיהום הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מין הסתם שהן התקינו , אחרת הן לא היו מקבלות אישור עליה לכביש.

יש תקן מסויים של זיהום אוויר שVW חרגה ממנו ושאסור היה לה לחרוג ממנו. כנ"ל OPEL BMW וCITROEN.

 
 

 

 
 
פורסם

לא יורים בתותחים על "מן הסתם".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
קבלו עדכון.

כן יהיו הנחות על רכבי נישה. גולף GTI כמה אלפים בודדים למשל.

 

יש במקרה את אותה הנחה או פחות\יותר על הפולו GTI ?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...