Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ואיך בודקים אם הבולמים גמורים ?

מידי פעם שאני עולה על במפרים אני שומע מהגלגל האחורי חיכוכים כאלו.

 

תודה .

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

יש את השיטה המסורתית לבדיקת בולמים - לחיצת קצה האוטו בפינה לכיוון מטה, ובחינה אם האוטו חזר לגובה הרגיל שלו. אני לא מאמין בשיטה הזו. יש מוסכים שיש להם מכונה לבדיקת בולמים - זו מכונה שמחוברת למחשב, עולים עליה עם האוטו והיא מרעידה את הבולמים. אח"כ המחשב משרטט pattern התנהגות של הבולמים ונותן המלצות. מכונה כזו יש למיטב ידיעתי בדלק מוטורס בניר צבי. כמה ק"מ יש לרכב שלך? וכן יתכן שאתה נוסע מהר מדי על הבאמפר.

פורסם

@BassDriver,

151K קילומטר.

 

לגבי הבולמים עשיתי קצת מחקר,

ראיתי שזה מורכב מכמה חלקים, קפיצים, בושים (גומי) ובולמים,

מה בעצם מחליפים ? רק את הבולם ? או גם את הגומי שיש ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

מחליפים את הבולם ורצוי גם את הגומיות, לא מחליפים את הקפיצים. הרעש שאתה חווה כנראה בגלל גומיות שחוקות. יש מצב שבעליה על באמפר הבולם נסגר לגמרי ואז יש מגע של המתלה בשלדה - אם הגעת למצב הזה - יתכן ויש גומיה שמחוברת לשלדה שיש להחליף גם אותה. בכל מקרה בקילומטרז' הזה אני מאמין שהבולמים עשו את שלהם.

פורסם (נערך)

יש טעם להשקיע בבולמי קוני/בילטשיין ?

אני רוצה נוחות בנסיעה, לא להרגיש כל אבן בכביש .

הנה שרטוט של הבולם הקדמי,

http://www.jimellismazdaparts.com/images/parts/mazda/fullsize/3B43671.jpg

 

הגומיות המדוברות הם 34-390, עלות בחברה 545 ש"ח (לפני מע"מ),

למעט הגומיה והבולם, מחליפים עוד משהו ?

 

זה השרטוט של הבולם האחורי,

http://www.jimellismazdaparts.com/images/parts/mazda/fullsize/3B85F61.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

למאזדה 3 יש בעיה ידועה של בלאי בבוקסות(גומיות) של המתלה האחורי שמתבלות

והחלפתם לא זולה, כי כדי להגיע אליהם צריך לפרק המון חלקים.

אל תמהר לחשוב לכיוון הבולמים כי הסיכוי שצריך להחליף בולמים ברכב שעבר קצת

מעבר ל- 150K הוא לא סביר, אם כי יכול לקרות.

ואם אני מבין נכון לפי השרטוט השני שנתת הגומיות שאני מדבר עליהם מס' 28-460,

תיגש למוסך שאתה מכיר ותבקש שיבדקו את הגומיות.

אצלי ההחיכוכים נעלמים לחלוטין כאשר אני נכנס לשלולית גדולה או שאני נוסע על כביש רטוב,

כך הבוקסות נרטבות ואין רעש.

 

פורסם (נערך)

להחליף תותבים (בוקסות) אחוריות ואפילו קדמיות זה שטויות, כל אחד עם ידיים טובות יכול להחליף.

רק מקורי, חליפי לא מחזיק.

קצת יקר.

34-390 אם לא שבור, פותחים מנקים ומגרזים מחדש.

עריכה אחרונה על ידי Yogevv

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

רק בשביל להבין,

@HawHaw,

החלק שאתה נתת, המקט שלו C2Y62846X , לפי האתר של מאזדה עלות 553 ש"ח (לפני מע"מ), נקרא "תותב לזרוע אחורית", זה גומיה ?

@Yogevv,

34-390 נקרא "תושבת בולם קדמית", ואני חושב שהיא עם גומי, מה יכול להישבר שם ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

טעות בבחירת מילה, גומי אין הכל פלסטיק.

בפנים יש מלא גולות ממתכת וגריז.

ברוב המקרים פותחים מנקים ומגרזים.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

ניהיה סלט

על מה שאתה מדבר לא מחליפים כמעט ואפילו אף פעם.

מה שאני מדבר עושה את הרעש בסיבוב הגה ובכניסה לבורות.

וזה נקרא מייסב בולם

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

יוגב, הרעשים שאני שומע, נשמעים מהגלגלים האחוריים .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

אתה העלתה שרטוט של הבולמים הקדמיים!!

וגם מישהו אמר לך שזאת בעיה ידועה במאזדה,

שהתותבים האחוריים מתבלים ודורשים החלפה.

אז תתחיל מלהחליף תותבים אחוריים מקוריים כי חליפי לא.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...