Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה שמתי לב שהפיוז של המאוורר הפנימי [איוורור] של הרכב פשוט מבעבע בצורה נוראית,

הוא תקין אבל התחיל להתיך את המקום שלו בתיבת פיוזים.

מדובר בפיוז 30A כנדרש ע"פ היצרן,

מה יכולת להיות הבעיה?

דייהו ס.רייסר\נקסיה GL 96

תודה

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

כמה סיבות עלולות לגרום לפיוז להתחמם ייתר על המידה בהנחה שערך הפיוז והגודל הפיזי של הפיוז הינם בהתאם להנחיות ייצרן הרכב.

 

1. מגע לא תקין בין הפיוז למגעים של בית הפיוז.

2. בעיה במפוח שגורמת לצריכת זרם גדולה מזו המתוכננת כתוצאה מבלאי של המפוח.

 

לפני הכול בדוק שהמפוח מסתובב בצורה קלה ללא התנגדות ופתחי היניקה והסניקה לא חסומים.

רצוי וחשוב להחליף את בית הפיוז והפיוז עצמו בכדי למנוע שריפת החיווט החשמלי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אהלן מרק!

תודה על העזרה והסיוע קודם כל!

שנית- לאורך זמן רב הפייוזים שישבו במיקום הזה ספציפית סבלו מקימוטים והתכווציות חום [למרות שהפיוז המשיך לתפקד] מה שמחזק את ההשערה שאולי הרגלים שתקועות בתיבת הפיוזים הן הבעיה [רופפות מידי?]

 

מצרף תמונה להמחשה

10sf2fc.jpg

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

מספר סיבות עלולות לגרום להתכת הפיוז כפי שרשמתי קודם לכן. בהחלט אתה יכול לנסות לנקות בעזרת אלכוהול רפואי את מגעי בית הפיוז ולהדק אותם מעט בכדי שיתפסו בצורה טובה יותר את הפיוז.

 

לדעתי תבדוק את שכתבתי קודם לכן וגם את צריכת הזרם במהירות גבוהה של המפוח וגם במהירות איטית בכדי לקבל סדר גודל מסויים ולבצע

השוואה של צריכת זרם למפוח חדש.

איזה כייף לי :)

פורסם

איך לבדוק שהמפוח מסתובב בקלות? אם אני מתחיל לפרק דרך הדשבורד יש לי יכולת להגיע אליו לסובב ידנית?

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

קודם כל יש לברר איזה פיוז צריך להיות שם בדיוק ולאחר מכן לבדוק כמה זרם עובר על הפיוז הזה וזה עושים לפני שעושים כול פעולה אחרת.

פורסם

אתחיל מהסוף- הבעיה נפתרה! :]

 

המפוח נפתח מתוך תא המנוע, התעלה הזו לא נוקתה לפחות ב6 שנים האחרונות ויצאו ממנה הררי עלים ולכלוך,

כמובן שהמפוח עבר שימון עדין וניקוי בלחץ אויר.

לאחר מכן הסמרטוט שיושב לי על קיר האש נתגלה כחוסם רציני לכניסת אויר והוזז באלגנטיות.

למרות כל זאת החלפתי פיוז [היה פיוז 30A כנדרש ע"י היצרן והוחלף בפיוז 30 גם כן] והוא עדיין נמס בזמן שאני ברכב לבדיקה.

 

בעזרת שפיץ פלייר דק הידקתי את הרגליים של הפיוז ועושה רושם שהבעיה נפתרה [20 דקות של מפוח עובד במקסימום והפיוז לא מתחמם]

תודה על הסיוע מרק!

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

×
×
  • תוכן חדש...