Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חה.

תגיד את זה לנהגי הליסינג,אל תחשוב לרגע שאנשים בארץ הזו שומרים על הרכבים שלהם,תנסה לשאול מישהו מתי לאחרונה הוא בדק שמן/מים/לחץ אוויר בצמיגים.

ועזוב לרגע את הלאום,בארץ הזו אין תרבות מוטורית,ולא תהיה תרבות מוטורית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
רוב היהודים לא נוסעים בשטח עם רכבים סטנדרטיים. :roll:

רוב היהודים נוסעים בשטח ברכבי השכרה וליסינג חדשים, ורוב עמישראל קונה אח"כ את הרכבים האלה במגרשי החברות אחרי דיטיילינג ב2 ש"ח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני לא הרבה שנים היתה תמונה שהסתובבה באינטרנט על בכיר באיזו חברה שלקח מאזדה 6 שקיבל בליסינג לטיול שטח והארץ רעשה וגעשה...אבל לנו בתור צרכנים (ולא משנה הלאום) יש זיכרון קצר ואני בטוח במיליון אחוז שהתופעה הזו קיימת ביום יום.

פורסם (נערך)

בכיר? הייתה תמונה של מאזדה שלוש גוררת איזה ג'יפ שנתקע בשטח.

 

עריכה: יונדאי גטס, ומצאתי!

 

 

getz_landrover_s.jpg

 

עריכה 2: מצאתי גם את זו שאתה מדבר עליה

 

33.jpg

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • אחראי פורום
פורסם

ה-6 סיימה את הטיול כשהיא שוכבת על הגחון בלי יכולת לזוז עצמונית.

 

עזבו מגזרים וסטיגמות. רכב עם נתונים כאלה עבר חיים לא קלים, החלפות הידיים התכופות רק מתיישרות עם ה"נהוג" עם רכבים כאלה -

קונים בלי ממון גדול מדי, זלזול בטיפולים "כי גם ככה אני מעיף אותה", מצד שני השקעה מיותרת (לטעמי) בכל מיני תוספות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כמה רכישות מוצלחות ביותר שלי בעבר היו מבני מיעוטים - והנושא של השיוך העדתי/אתני לא שייך בכלל.

 

אישית לא הייתי קונה רכב מהדגם הזה בגיל 20 שנה בשל העובדה שהסיכויים שטחנו לו את האמ-אמא שלו גבוהים למדי.

 

בכלי רכב כאלה ריבוי ידיים הוא לאו דווקא לשלילה, כי כל בעלים משדרג משהו נוסע עד שנמאם לו - ומעביר הלאה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אף אחד כאן לא מערב גזענות חלילה!

אך בפועל, באיזורים של באר שבע וכו', ישנן חוליות שגונבות רכבים ואין לדעת מה יקרה לאחר שפותח האשכול יקנה את הרכב הזה.

 

שנית, ערבים שומרים יפה על רכבים שלהם, אין מה לומר, בד"כ חיצונית, אבל יש אצלם המון, אבל המון כאלו שלא שומרים אלא הורסים את הרכב וזה בעצם מה שנמכר.

 

גזענות?אני לא רואה פה. עובדות?כן.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

שנית, ערבים שומרים יפה על רכבים שלהם, אין מה לומר, בד"כ חיצונית, אבל יש אצלם המון, אבל המון כאלו שלא שומרים אלא הורסים את הרכב וזה בעצם מה שנמכר.

 

בדיוק כמו אצל היהודים...

פורסם

חברה תודה לכולם על התגובות

 

שורה תחתונה כנראה שלא מציאה, בלשון המעטה.

אני אמשיך לחפש קופה ידנית 96-00 בתקווה למצוא אחת שמורה(באופן יחסי)

בעיה קטנה עם האקזמפלרים האלו זה שהם מבקשים מחירים לא הגיוניים בעליל!

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

אם זה המחיר שכולם מבקשים, אולי זה מחיר כן ריאלי...

אתה יכול גם לפזול לכיוונים אחרים, כמו 306 שלוש דלתות (אם אני לא טועה הייתה גם גרסה לא ספורטיבית עם שלוש דלתות, מה שיוזיל את המחיר), אופל קורסה 3 דלתות או קליאו B שהגיעה גם בתצורת שלוש דלתות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...