Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה עגום? תראה מה זה:

 

ה124 עוד לא שוחררה לציבור וכבר יש לה 28 עמודים בקארספורום.

הג'וליה עוד לא עברה מבחן אחד וכבר יש לה 64 עמודים.

 

אתה חושב שמספר העמודים בקארספורום לא מרשים אותם? היצרן ועוד איך בודק את זה! בשביל זה הם מייצרים את המכוניות! (או לפחות אומרים שהם מייצרים).

 

כשאומרים שיצרן הציג רכב קונספט בתערוכה ןבעקבות תגובת הקהל החליט לייצר אותו, מתכוונים בעצם לתגובות בקארספורום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוקיי, ידידי המלומד. אז מאזדה היא קבלן היצור של פיאט. מרוצה?



 

אני רואה שיש לך לקות בהבנת תהליכי ייצור, אז אני אסביר לך.

קבלן ייצור זה מי שמייצר עבורך, מה שאתה תכננת, בהתאם למה שהגדרת לו, על בסיס חלקים שאתה מספק.

 

מאזדה היא הספקית של פיאט, שמספקת לה מוצר מוגמר.

 

 

למעלה מ-90% של הטויובארו זה סובארו, כולל התכנון..

 

זה לא נכון, עובדתית.

 

ואפרופו הכבוד של היפנים, יפן מלאה בדגמי מדבקה שיצרן אחד מייצר עבור האחר; סוזוקי עבור סובארו, סובארו עבור איסוזו וכן הלאה וכן הלאה.

 

זה נכון.

כשיש ביניהם קשר עסקי ארוך טווח, לרב, כולל בעלות צולבת (כמו במקרה טויוטא-סובארו).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כמובן. פרשת זיהום האויר לא פגעה בvag בהיקף גדול כמו התלונות בפורום על חוסר שעון חום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה כל כך טרחני. והאמת? זה מסכם את קארספורום מעולה. למי איכפת מזה שיש עוד רודסטר שעוד עלולה להיוץ מהנה לנהיגה? העיקר להוכיח שמדובר בסתם משהו אחר. ולא כי זה משנה. הרי בשרשור על סדרה 1 של במוו זה לא מעניין אישש. כי אין בפורום קהילה של חובבי במוו שאפשר להתריס נגדם לכיף, ולחפש כל פעםמחדש איפה אפשר ללמד אותם לקח.

 

אני לא ותיק כאן,כמו חלק מהמנהלים או המגיבים. מרשה לעצמי לנחש שהאתר הוקם לא כדי לשמש כפלטפורמת ניגוח והוצאת תיסכולים, אלוהים יודע על מה.

 

ur9n7.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייץי שמח להסכים עם פאלו, אם רק קולו ביה נשמע בשרשור על במוו, שכבר הזכרתי, כמו שהוא נשמע בעשרות שרשורים בהם דווקא הפגיעה בגיוון ומסורת מצד האיטלקים מפריעה לו.

 

אתה מדמיין פה איזה אנטי דימיוני נגד תוצרת איטליה, שבכלל לא קיים.

אני מבטא את הביקורת של גם על Audi ובטח על פיז'ו, שלגמרי חדלה להוציא רכבים מעניינים לנהיגה מאז ה-307, ומצפה שהג'ולייה תשנה את המשחק לא פחות מאחרון הפאנבויז של אלפא (טוב, פחות, אני לא מנסה לגרד כל חתיכת טקסט שיוצאת בכל אתר נידח, אלא מחכה בסבלנות. טוב, לא ממש בסבלנות...).

 

לגבי BMW, פשוט מזמן לא נהגתי באחת.

 

הבעיה היחידה איתך היא שאתה מחלק לדעות ציונים, ומחליט איזו דעה כדאי להביע ואיזה דיון לגיטימי ואיזה לא.

בסופו של דבר, לא שואלים אותך ולא תפקידך לחלק ציונים, לא לדעות ולא לאיכות הדיון.

 

אני חושב שיש הרבה מידע מועיל בדיון הזה לגבי מהו בדיוק יצרן רכב, מהו מותג, מה ההבדל ביניהם, איך משווקים ועוד.

 

אם הפיאט פאנבויז רוצים לקפוץ כל פעם, שייקפצו.

זכותם

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש הרבה מידע מועיל בדיון הזה לגבי מהו בדיוק יצרן רכב, מהו מותג, מה ההבדל ביניהם, איך משווקים ועוד.

 

הרבה מידע? אכן. מועיל? לדעתי לא. מכיוון שזה מעניין, בגדול, רק אותך, ומכיוון שאני מניח שאתה לא מנהל דיונים עם עצמך וממילא יודע את כל מה שאתה כותב - מכאן הספק שלי לעניין התועלת שבהימצאות המידע האמור בשרשור זה, כמו גם בשרשורים אחרים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שיש לך לקות בהבנת תהליכי ייצור, אז אני אסביר לך.

קבלן ייצור זה מי שמייצר עבורך, מה שאתה תכננת, בהתאם למה שהגדרת לו, על בסיס חלקים שאתה מספק.

 

מאזדה היא הספקית של פיאט, שמספקת לה מוצר מוגמר.

 

אוקיי. בוא נראה:

-פיאט עיצבה את הרכב. יתכן והיתה מעורבת גם בבניית השטנצים לחלקי הגוף השונים.

-פיאט כיילה את הרכב - ומן הסתם תספק חלקי מתלה.

-פיאט מספקת את המנוע.

 

קרא לזה קבלן מפתח אם אתה רוצה.

 

עוד משהו?

 

 

זה לא נכון, עובדתית.

 

נכון גם נכון. טויוטה סיפקו עיצוב ואת מערכת הזרקת הדלק. זהו.

זה נכון.

כשיש ביניהם קשר עסקי ארוך טווח, לרב, כולל בעלות צולבת (כמו במקרה טויוטא-סובארו).

 

לא רק. אם תבקר ביפן תראה אינספור דוגמאות.

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כצפוי, גרסאת האבארת׳ תשתמש באותו המנוע ולא ב 1.8 של ה 4C.

 

http://www.carscoops.com/2015/11/abarth-124-spider-will-use-tuned-14l.html#more

 

יכול להיות שהם מתכננים לשים את המנוע המצויין הזה בגרסאות ה-Tributo שבטח יצאו לרכב מאוחר יותר?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השרשור הזה הוא שמועה בינתיים :wink:

 

(קבל את זה בחוש הומור)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השרשור הזה הוא שמועה בינתיים :wink:

 

(קבל את זה בחוש הומור)

כמו תערוכת לוס אנג'לס.

 

---------

 

הנה שמועה: ייתכן ש-FCA מכוונים את האבארט להיות הגרסה הספורטיבית (באופן טבעי) וייתכן שהאבארט תגיע בגרסת בסיס עם ה-1.4 וגרסה חזקה 1.75/2.0. נגלה בקרוב.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Tributo Bagira.

 

נשמע טוב, לא?

אני לא מוכן להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אנשים כמוני!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...