Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דאבל דין בלי שטויות שיהיה איכותי ולא 2000 שקל? אתה כנראה מתכוון לאלפיין ב 4000-5000 שקל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם (נערך)

תן תקציב כמו שצריך, כמה תכלס אתה מוכן להשקיע ויעזרו לך.

להגיד 8 רמקולים זה לא הפתרון, מערכת טובה של 4 רמקולים מקדימה (סט קומפוננט, 2 טוויטרים 2 מידבאסים) וסאבוופר בבגאז' לרוב תשמע הרבה יותר טוב גם מ20 רמקולים ברחבי האוטו.

תגדיר מה אתה מחפש, השוק רווי באופציות לרכיבים וסוגי התקנות במגוון מטורף של מחירים, מדאבל דין ב500 שקל ועד דאבל דין ב10000 שקל, שלא נדבר על שאר הרכיבים.

איזה אוטו?

מה התקציב לכ-ל המערכת ?

למה אתה צריך 8 רמקולים ? (מערכת טובה כאמור עם במה קדמית איכותית זה לרוב רק רמקולים קדמיים, בין 4-6 רמקולים משלושה סוגים).

עם התקנה בלי התקנה ?

מה אתה אוהב לשמוע ?

מאיפה אתה בארץ?

עריכה אחרונה על ידי AlonBar

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ב 3000 שקל אתה תקבל מוצרים סיניים בעיקר, לא איכותיים, לא אמינים ולא שווים את הכסף שאתה משלם עליהם.

דאבל דין בסיסי אבל לא סיני, עולה 1500 שקל. התקנה ברמה טובה עם חיווט סביר יעלו עוד 700-800 לפחות. סט בסיסי ברמה שלא תגרום לך להתחרט שבכלל זרקת כסף על רמקולים שלא שווים כלום, יעלה 500-600 שקל. נגמר התקציב ונשארת בלי מגבר ובלי סאב. ובלי מתאם לדאבל דין אם צריך, אני לא זוכר מה הולך באקסנט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
ב 3000 שקל אתה תקבל מוצרים סיניים בעיקר, לא איכותיים, לא אמינים ולא שווים את הכסף שאתה משלם עליהם.

דאבל דין בסיסי אבל לא סיני, עולה 1500 שקל. התקנה ברמה טובה עם חיווט סביר יעלו עוד 700-800 לפחות. סט בסיסי ברמה שלא תגרום לך להתחרט שבכלל זרקת כסף על רמקולים שלא שווים כלום, יעלה 500-600 שקל. נגמר התקציב ונשארת בלי מגבר ובלי סאב. ובלי מתאם לדאבל דין אם צריך, אני לא זוכר מה הולך באקסנט.

כמה לדעתך צריך להוסיף בשביל לקבל מוצרים לא סינים ואיכותיים כמו שאמרת ששווים את הכסף

פורסם (נערך)

4500-5000 ש"ח זה תקציב סביר למערכת עם דאבל דין, כשהכל זה מוצרום טובים מחברות טובות, לא זבל סיני, ולא קומפוננטים בסיסיים כמו JBL מהסדרה הפשוטה ביותר למשל.

 

עריכה:

אפשר גם לצמצם בתקציב ולקנות חלק מהמוצרים משומשים במקום חדשים.

עריכה אחרונה על ידי srool

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
4500-5000 ש"ח זה תקציב סביר למערכת עם דאבל דין, כשהכל זה מוצרום טובים מחברות טובות, לא זבל סיני, ולא קומפוננטים בסיסיים כמו JBL מהסדרה הפשוטה ביותר למשל.

 

עריכה:

אפשר גם לצמצם בתקציב ולקנות חלק מהמוצרים משומשים במקום חדשים.

הבנתי, ואם אני לוקח מערכת אם אחד דין יהיה הוזלה או שזה לא משהו שיתן עוד "אוויר" לתקציב

אתה יכול לתת לי שמות של דגמים שאוכל לחפש אותם כיד שניה ולהבין אם זה שווה לקחת יד שניה או חדש

בכל מקרה אני תמיד מעדיף חדש ולא יד שניה אני לא סומך על אפחד ולפעמים עדיף חדש ..

 

אממ אני יכול לקחת על עצמי 4500 אלף

פורסם

לפי דעתי אין שום צורך בדאבל דין זול

כי בכל מקרה אתה תשתמש בוויז דרך הפלאפון

אפילו יותר משתלם לשלם על מצלמת דרך עם מצלמה אחורית ומסך כשאתה נוסע אחורה

שזה חובה היום נגד אידיוטים שמתנגשים בך...

ואפשר לקנות רדיו דיסק מצויין איכותי והרבה יותר אמין עם BT

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...