Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוב לקורולה אין הצדקה,

האבזור שלה דל ביחס למתחרות ובעיקר בתחום הבטיחותי - בשנים 2008-2009 הרבה משפחתיות הגיעו לארץ עם ABS, ESP ו6 כריות אוויר כסטדרנט, בקורולה תמצא רק ABS ו4 כריות אוויר. אין ESP, רק מ2011 או 2012.

השוק של הרכב הזה מזעזע וקשה מאוד למכור אותו. גם בתור מי שנוהג על גיר ידני ומסתדר היטב, לא חיבבתי את האופי של הגיר הזה, הוא מאחר המון וצריך להתערב המון בתפעול שלו, זה לא מתאים כגיר אוטומטי אמיתי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הרכב לא מאובזר אבל לדעתי מאד מומלץ: ניסאן טידה, די חסכונית, אמינה , טיפולים סבירים

מיצובישי לנסר: בטיחותית, צריכת דלק סבירה, טיפולים סבירים

פורסם

הזהרו מרנו מגאן. הרכב יכול לעקוץ, בייחוד אם למי ששוקל לקנות יש אלרגיה למוסכים. הרכב לא מתאים לכל אחד, רק לכאלה שבנויים לכך נפשית/פסיכולוגית (ואז זו בהחלט יכולה להיות קנייה מוצלחת). לא סתם המחיר שלהן ברצפה. העדר חכם. אם אתה רוצה להיות שונה מהעדר, תוודא עם עצמך שאתה אכן שונה מהעדר, אחרת בסיכוי גבוה תרגיש ש"נעקצת". לא סתם הרשת והמדינה מלאה בסיפורי זוועות על רנו וקרסו (ואני מדבר מניסיון של שנים עם צרפתיות ועם רכבי רנו בפרט).

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
דוב לקורולה אין הצדקה,

האבזור שלה דל ביחס למתחרות ובעיקר בתחום הבטיחותי - בשנים 2008-2009 הרבה משפחתיות הגיעו לארץ עם ABS, ESP ו6 כריות אוויר כסטדרנט, בקורולה תמצא רק ABS ו4 כריות אוויר. אין ESP, רק מ2011 או 2012.

השוק של הרכב הזה מזעזע וקשה מאוד למכור אותו. גם בתור מי שנוהג על גיר ידני ומסתדר היטב, לא חיבבתי את האופי של הגיר הזה, הוא מאחר המון וצריך להתערב המון בתפעול שלו, זה לא מתאים כגיר אוטומטי אמיתי.

לקורולה 2009 יש ESP. רכב מאוד נוח, חסכוני ולא עושה בעיות.

החיסרון היחיד שהצלחתי למצוא לעומת משפחתיות אחרות זה שצריך לגלגל חלונות אחוריים כמו ב90'

פורסם

עופר, כשאני ממליץ על רנו מגאן, אני יודע לציין גם את ה"עקיצות" האפשריות, למרות שיש מהן פחות ופחות, ביחוד בדגמי 2008-9. כשלקוח שוקל לקנות רנו מגאן, אני נכנס להיסטוריה שלה, ולא נוגעים ברכב שסבל מתקלה כלשהי - יש כל כך הרבה רנו מגאן שכל מה שעשו בהן כל השנים זה טיפולים בלבד, שכנראה הסטיגמה הזו (שאני מודה עליה כליום מחדש) אינה נכונה.



נכון שרכב בן פלוס מינוס 10 שנים עם יותר מ- 100,000 ק"מ ידרוש תיקון כזה או אחר בבוא היום, אבל לוקחים את זה בחשבון!

 

היו לרנו דגמים לא מוצלחים (תן לי דוגמאות לעקיצות שאתה מדבר עליהן? לרוב מי שנופל זה עקב קניה או טיפול לא נכונים), אבל רובם מוצלחים מאוד. המנועים אמינים באופן יוצא מהכלל, חסכוניים מאוד, והנוחיות... כל זה כמובן לפני המחיר המאוד מאוד אטרקטיבי. איזו עוד מכונית מ 2009 (שהי אלא גרוטאה שחוקה) אפשר לקנות בפחות מ 20,000 שח?

 

"הזהרו מרנו מגאן. הרכב יכול לעקוץ, בייחוד אם למי ששוקל לקנות יש אלרגיה למוסכים. הרכב לא מתאים לכל אחד, רק לכאלה שבנויים לכך נפשית/פסיכולוגית (ואז זו בהחלט יכולה להיות קנייה מוצלחת). לא סתם המחיר שלהן ברצפה. העדר חכם. אם אתה רוצה להיות שונה מהעדר, תוודא עם עצמך שאתה אכן שונה מהעדר, אחרת בסיכוי גבוה תרגיש ש"נעקצת". לא סתם הרשת והמדינה מלאה בסיפורי זוועות על רנו וקרסו (ואני מדבר מניסיון של שנים עם צרפתיות ועם רכבי רנו בפרט)."

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
העדר חכם. אם אתה רוצה להיות שונה מהעדר, תוודא עם עצמך שאתה אכן שונה מהעדר, אחרת בסיכוי גבוה תרגיש ש"נעקצת".

הצחקת אותי

יש אינספור דוגמאות מדוע בתחום רכישת רכב העדר לא ממש חכם, ואפילו די טיפש, ומונע משיווק/דעות קדומות/מסורת/בורות וכו'.

העובדה שטויוטה קורולה ברמת אבזור 'פח אשפה' נמכרת ב10-15-20K יותר מרכב מקביל אליה, אפילו שבשנתונים מסויימים היא לא נוחה, ואפילו לא ממש אמינה - היא דוגמא מצויינת לכך: הערך הפסיכולוגי של המותג 'טויוטה' חזק יותר מהמציאות בה הרכב לא מציע הפרש משמעותי באבזור/אמינות/נוחות ובכל זאת נמכר במחיר גבוה.

יש עוד המון (המון!) דוגמאות לסטיגמות מטופשות של העדר שגורמות למחירון גבוה/נמוך מטעמים שיווקיים/פסיכולוגיים בלבד, אבל בסה"כ אני די מבסוט על העובדה שזה קורה כי זה נותן למי שכן משתמש בשכל וחקר שוק את האפשרות למצוא רכבים מצויינים במחירים מטומטמים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כמו שאמרתי כאן כמה פעמים בפורום, הקורולה הרובוטית שהייתה להוריי לא ממש הציגה אמינות גבוהה. לא מתרשם מאמינות יפנית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רוב האנשים שונאים סיכון, אפילו קטן, אפילו מחושב, ולכן רוב האנשים מוכנים לשלם כסף, לפעמים "הרבה" כסף, כדי "להימנע" מכל סיכון אפשרי (לתפיסתם, שוב זה עניין פסיכולוגי). זה הבסיס להרבה מאד עסקים מצליחים, לא רק בתחום הרכב.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

נשמע שאתה חוזר על דבריי, ומחזק אותם. אז עכשיו אני מבולבל o_O

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...