Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיל להשכרת רכב - איפה הכי זול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני זקוק לרכב שכור ליום יומיים.

פעם שכרתי מקל אוטו פנדה ידנית ב75 שח ליום דרך וואלה ששופס. היום זה לא קיים.

 

מישהו מכיר מבצע של מתחת ל100 ליום עם קמ סביר?

 

תודה

משכנתא זה קל

פורסם

לפני זמן מה השכרתי לסופש בקל אוטו. יצא לי 330 ל4 ימים.

חושב שליומיים זה יהיה בערך 90 ליופ.) לפחות מהזיכרון שלי.

רק אציין שהשכרתי בירושלים רוממה ניסאן מיקרה והשירות היה על הפנים.

אבל זה בטח לא כזה משנה לרוב האנשים.

פורסם

אני לא חושב שביולי-אוגוסט תמצא מחירים אטרקטיביים במיוחד. לפחות לא בחברות השכרה גדולות כמו שלמה, אלדן או באדג'ט למשל...

תנסה למצוא חברות קטנות יחסית ופחות מוכרות (אתה צריך רכב כולה ליומיים, אז לא משנה כ"כ) או כמו שכבר אמרו, תנסה בקל אוטו שיש להם לא מעט מבצעים.

פורסם

בסוף זה לא רלוונטי לי. אך אעדכן

 

קל אוטו - אין רכבים עד 11 באוגוסט

סאנקאר - 160 שח ליום עבור אלטו/ספארק עם 100 קמ ליום

כלהשאר - יותר יקר.

משכנתא זה קל

פורסם

בתקופה הזאת קשה מאוד למצוא רכבים להשכרה במיוחד רכבים קטנים וזולים

אחי היה באותו מצב בדיוק כמוך

גשר גולן - אין רכבים

קל אוטו - אין רכבים

כל שאר החברות רוצות מחירים יקרים

בסופו של דבר הוא השכיר קיה פיקנטו משלמה sixt ב 380 ש"ח מיום רביעי עד יום שישי.

×
×
  • תוכן חדש...