Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

אני כרגע נמצא בשיפוץ מקיף.

המעצב/אדריכל שלקחנו עשה שרטוטים לבית בצורה נמוכה.

רציתי לדעת באילו תוכנות משתמשות החברות שמוכרות דירות חדשות.

השרטוטים נראים ברמה גבוהה, מעוצבת, מובנת לקריאה.

האם אלו תוכנות כמו אוקוקאד שדורשות ניסיון והבנה?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Aviv943
פורסם (נערך)

רובם משתמשים באוטוקד. וזו תוכנה שדורשת זמן לימוד ממושך.

מה הכוונה שלך ב"רמה נמוכה" ?

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

בד"כ משורטט באוטוקאד ומומחש בעזרת פוטושופ.

 

הבהירות של שרטוט אינה נובעת מהתוכנה בה משתמשים, אלא ממיומנות ומידת ההשקעה של השרטט.

אם האדריכל שלך משרטט שרטוטים שאינם נהירים לך, התעקש לקבל שרטוטים ברורים ומובנים, הדמיות תלת-מימד, דגמים פיזיים וכל מה שיעזור לך להבין מה אתה עומד לקבל.

חבל לעמוד בבית המוכן ולהבין שזה לא מה שרצית.

 

אם השרטוטים אכן לא מפורטים טכנית, אתה תקבל פידבקים שליליים מבעלי המקצוע, וכמו כן, ככה"נ, תצפה בשינויים/תיקונים שנעשים על רגל אחת, בשטח.

 

אם האדריכל הוא בעל רשיון אדריכל/מעצב פנים אקדמאי חבר א.א.פ, ישנן סנקציות שתוכל לנקוט נגדו במקרה שתוכח רשלנות מקצועית.

אם בחרת "אדריכל"/מעצב מטעם עצמו, אתה חשוף לנזקים בעצמך, כמו עם חאפרים בכל מקצוע אחר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...