Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים,

אשמח לדעתכם המקצועית:

מחפש רכב אוטומטי בעלות של סביב 100,000 ש"ח. הרכב לא חייב להיות חדש.

המשפחה כוללת שני ילדים עם פוטנציאל הרחבה, והנסועה השנתית היא באיזורי 16-20 אלף ק"מ.

צרכים ודרישות לפי סדר חשיבות:

 

א. נוח - מרחב, נוחות ישיבה לנהג גבוה מעל 1.9 מטר

ב. אמין - מינימום מוסכים.

ג. נראה טוב (ביחס למשפחתיות הרגילות)

ד. חסכוני בדלק ברמה סבירה (סביב 12 ק״מ לליטר בממוצע לנסועה מעורבת)

ה. תא מטען בינוני פלוס.

ו. מזגן חזק.

 

אני די בכיוון של רכבי הפנאי, בפרט סוזוקי קרוסאובר אוטומטית 2X4. קראתי את מבחני הנהיגה וההשוואתיים.

רגע לפני שמתחיל בחיפושים -

1. האם יש יתרונות/חסרונות/בעיות משמעותיות בדגמי קרוסאובר באחת מהשנים 2013/2014/2015

2. האם יש מישהו שחושב שיש רכב פנאי שעונה טוב יותר על הקריטריונים לעיל?

 

תודה מראש לעונים :mm_yeah:

פורסם

היו לי בדיוק את השיקולים שלך ולבסוף רכשתי דאצ'יה דאסטר. אם אין לך בעיה עם ידני אני ממליץ.

לאבא שלי יש סוזוקי קרוסאובר

אוטומטית 2X4 שנת 2014 והוא מרוצה מאוד. אני פשוט העדפתי חדש והתקציב היה עד 95



DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
היו לי בדיוק את השיקולים שלך ולבסוף רכשתי דאצ'יה דאסטר. אם אין לך בעיה עם ידני אני ממליץ.

לאבא שלי יש סוזוקי קרוסאובר

אוטומטית 2X4 שנת 2014 והוא מרוצה מאוד. אני פשוט העדפתי חדש והתקציב היה עד 95



 

תודה רבה, זה עבר לי בראש

פורסם

לך לנסיעת מבחן להתרשם. בדקתי גם את הסוזוקי קרוסאובר הידנית אבל האיבזור שלה ממש דל לעומת הגרסא האוטומטית

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
לך לנסיעת מבחן להתרשם. בדקתי גם את הסוזוקי קרוסאובר הידנית אבל האיבזור שלה ממש דל לעומת הגרסא האוטומטית

 

:mm_yeah:

פורסם

תודה דניאל וסופרקאר.

האם מישהו יודע להגיד לגבי

יתרונות/חסרונות/בעיות משמעותיות בדגמי קרוסאובר באחת מהשנים 2013/2014/2015 ?

פורסם
התלוננו פה כמה פעמים על תחושה מוזרה בהגה במהירויות של 100 קמ"ש.

 

תודה. בשנתון מסויים או בקרוסאובר בכללי ?

×
×
  • תוכן חדש...