Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הרגל בנהיגה, הן במציאות והן בסימולטור המשאיות- לנסוע עד הקו האדום במיכל דלק.

כאילו זה נותן לי תחושה שאני יותר מנצל את טיפות הדלק, ונהנה מיתרון משקלי בנסיעה עם קצת דלק (עד שנדלקת הנורה). כאשר נדלקת נורית האזהרה לתדלוק אני כמובן מתדלק, בד"כ אחרי מקס' 5 ק"מ, או 10 אם בדיוק אין תחנה בקרבת מקום.

גיגלתי את העניין,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3608926,00.html

 

כאן כתוב נתון על גולף 1600, ואני מזניח את העובדה שמתייחסים לרכב משנת 2008 ושלי 2001:

[TABLE=width: 482]

[TR]

[TD=class: CHTcolorText CHTborderBottomTd CHTborderLeftTd CHTtdBackgroundColorLight CHTtdFirstColBackgroundColorDark, width: 100]פולקסווגן גולף 1.6[/TD]

[TD=class: CHTcolorText CHTborderBottomTd CHTborderLeftTd CHTtdBackgroundColorLight, width: 85]12.1 ק"מ לליטר[/TD]

[TD=class: CHTcolorText CHTborderBottomTd CHTborderLeftTd CHTtdBackgroundColorLight, width: 65]7 ליטר[/TD]

[TD=class: CHTcolorText CHTborderBottomTd CHTtdBackgroundColorLight, width: 85]85 ק"מ

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

כלומר מרגע שנדלקה הנורית יש עוד 7 ליטר במיכל. נסיעה של 10 ק"מ אחרי הידלקות הנורית תוריד נניח עוד ליטר ויישארו לי 6. עם 6 ליטרים דלק במיכל, אין סיכוי שייגרם נזק לממיר הקטליטי משאיבת לכלוך של המיכל דלק, נכון?

מדובר בכמות לא מבוטלת של דלק הרי.

פורסם

הרגל לא תקין לטעמי,הייתי ממליץ לך לסוע עד רבע טנק ואז לתדלק.

 

לגבי התיאוריה שאם נוסעים עד הרזרבה\פס אדום אז כל הג'יפה מתחתית המיכל עולה למנוע - כל אחד טוען אחרת.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כול עוד יש דלק במיכל אין בעיה,ואין בעיה לתדלק כשנורית נדלקת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה בלנהוג על סוף המכל היא הסיכון להיתקע במקום לא סימפטי בלי דלק.

 

בעית הלכלוך אינה משמעותית מאחר והמשאבה ברוב המכלים גם כך יונקת דלק מהקרקעית, כוללת מסננת ומכל מקום מכל הדלק נקי למדי בדרך כלל. בעיה שכן קיימת היא התעבות אדי מים בחלל המכל הריק בלילה.

 

המשאבה עצמה מתקררת מהדלק שבתוכה (ולא מזה שבמיכל) אך עדיין יש מקום לסברה שגם הדלק שמחוץ למשאבה מסייע לקרר אותה.

 

בעיה נוספת ברוב המכלים הוא שאם תיקלע (או תיזום :twisted:) תמרון קיצוני, הדלק יכול לנוע לדפנות המכל והמשאבה לא תוכל להזין את המנוע ולא תוכל להשתמש בכוח המנוע בזמן התמרון.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במיכל דלק אין מחיצות שנועדו להקטין את התנודות של המפלס במיכל הדלק?

בדוק מה רשום בספר הרכב שלך לגבי נסיעה עם מיכל כמעט ריק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קוראים לזה refill chicken ומנצח מי שנגמר לו הדלק לגמרי בתחנת דלק :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

את המחיצות רואים כשחותכים את המיכל, לא רואים מהחור של המשאבה.

אני לא יודע אם העיקרון הזה קיים בכל סוגי הרכבים.

image193.gif

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לא מצאת סיבה יותר טוב להרגל המגונה הזה?

לא שזה גורם נזק, אבל זה טמטום.

טמטום בגלל שעדיף לתדלק בתחנה מוכרת וליסוע עם דלק ספייר, מאשר להתקע בלי דלק ולתדלק בלית ברירה בתחנה אפלה.

או לחילופין לתדלק בתחנה שהבנזין בה זול ב20 אג לליטר, מאשר בטעות לתדלק במקום יקר.

 

נניח באופן גס שליטר דלק שוקל 0.8 גרם.

40 ליטר דלק ישקלו 30 קג בערך.

 

אם תיסע קמ עם מזגן, ביזבזת אנרגיה המספיקה ליסוע עם אובר 30 קילו ל-פי 10 קמ.

זה הדיעה שלי, זה לא מבוסס על כלום, אתה מוזמן לבדוק ולהוכיח אחרת.

 

 

 

קוראים לז refill chicken ומנצח מי שנגמר לו הדלק לגמרי בתחנת דלק :D

זה לא פייר למי שאין אמריקאית.

באמריקאית גזעית אתה נותן קיק 300 מטר לפני התחנה ואז אין סיכוי שישאר דלק במיכל.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם (נערך)

ככל הנראה לא יגרם נזק לרכב, אבל בהחלט עשוי להגרם נזק לעצבים.

 

מקרה קיצון --

קרייזלר במשקל של שני טונות, מנוע 5.7 ליטר, כביש הררי מפותל, נורת דלק דלוקה (כי פספסתי תדלוק בעיירה הקודמת) והיישוב הבא במרחק של 80 קילומטרים...

 

זה refill chicken למתקדמים.

 

האמת שזה קורה לי גם בארץ מדי פעם אחרי שהרכב היה אצל אשתי. בפיאט שלנו יש בערך עוד 12 ליטר מרגע הידלק הנורה ועוד 4 ליטרים אחרי שהמחט מגיעה ממש לאפס, זה ממדידות שלי...

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
קוראים לזה refill chicken ומנצח מי שנגמר לו הדלק לגמרי בתחנת דלק :D

בתדלוק האחרון יצא לי (לצערי) למלא 68 ליטר כשהמיכל הוא 70.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

למה לצערך? אם אין משהו דחוף זה מאוד משעשע (אלא אם אתה מפסיד ואז זה כבר לא מצחיק :D). שבוע שעבר הגעתי ממש בשניה באחרונה לתחנת דלק. זה היה בעליה לירושלים וכל מטר שהאוטו המשיך לנסוע היה נס. כבר התחלתי להתבאס כי נגמרה לי חבילת האינטרנט מה שהיה הופך את ההמתנה שתבוא ניידת דרכים למאוד משעממת.

 

בדיעבד נשארו 4 ליטרים, כלומר השתפנתי מוקדם מדי :roflmao:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הגדולה האמיתית היא לצאת מתל אביב לאילת עם כמות דלק כזאת שמגיעים לאיזור התעשיה שם על האדים האחרונים ולמלא את כל המיכל בדלק ללא מע"מ.

זה דורש מאדם להיות ברמת היכרות אינטימית עם המכונית שלו וצריכת הדלק שלה במצבים שונים, עצבי פלדה בכף רגל ימין ויכולת להביט בלי מורא ב-E.

 

החיסכון בשקלים הוא לא עצום, אבל את תחושת הניצחון אתה לוקח איתך גם בדרך חזרה לצפון.

פורסם

גם אני נוטה למשוך עד הקצה, למרות שהדלק חינם :) השיא שלי היה שנסעתי בכביש החוף לכיוון דרום מחיפה, ואני יכול לתדלק רק בתחנת פז, הראשונה שהייתה זה במחלף חדרה, עשיתי שערוך לפי הGPS ומחשב הדרך והערכתי שאני מגיע בדיוק, על אדים.

קצת לפני המחלף האוטו התחיל להשתעל, יש טיפה עלייה ואז ירידה ופניה לתחנה, הצלחתי לסיים את העליה בקושי, ואז בירידה הוא קיבל קצת דלק, בכניסה לתחנה המנוע כבה, והגעתי בגלישה בלי מנוע עד המשאבה. אין יותר על הקצה מזה...

מצד שני - גם קרה כבר שהלכתי ברגל 2-3 ק"מ כי פספסתי ונתקעתי לפני התחנה, בקטנה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...