Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תמיד מתדלק באיזור הרבע מיכל, פה ושם מתפלק לי להגיע כמעט לסוף המיכל כאשר שיא התדלוק שלי היה 74 ליטר.

 

ברכב הקודם יצאנו לטייל כאשר הרכב כבר על רבע מיכל, חשבתי שאמצע תחנת דלק בדרך אבל לא מצאתי, לקצר את הסיפור- 150 מ' מתחנת הדלק, כביש די תלול, הרכב מתחיל לקרטע, נותן גז והוא לא זז, לבסוף הצלחתי איכשהו לדדות לתחנת הדלק ופינקתי בפול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

למי שמתדלק 98 באופן קבוע המצב יותר מסובך.

יש לי תחנה קבועה שמספקת דלק 98 איכותי ובמחיר סביר. אני לא מוכן לתדלק במקום אחר.

הרבה פעמים אני מתדלק שהמיכל מעל 50% רק מפני שיצא שהמסלול שלי קרוב לתחנה.

פעמים אחרות שאני לקראת 25% מיכל שאני משנה את מסלול הנסיעה שלי במיוחד רק כדי לעבור דרך התחנה כדי לתדלק.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

היית לי נסיעה מהצפון (איזור צומת גולני) לים המלח וחזרה. שעל אותו המיכל נסעתי לפני כן מחיפה לצומת גולני ואז לים מלח, בדרך חזרה נדלקה לי נורת הדלק וחלטתי להמשיך יהיה מה שיהיה. הגעתי בשלום הביתה. תלקתי 42.7 ליטר שהמיכל הוא 45 לפי ספר הרכב.

שמעתי כבר שמיכל בפועל הוא בנפח גדול יותר. שיכול להיכנס משהו כמו 47-48 ליטר במיכל של 45 ליטר או שזה רק הצינור שמוביל את הדלק מפתח המילוי למיכל עצמו (הגיוני שהוא יכול להכיל 2-3 ליטר).

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

צריך לספור כמה בעד וכמה נגד נהיגה עד הנורית אזהרה, וכמובן לקרוא בספר הרכב.

לי קרה שהמחוג הגיע לקו הלבן שאחרי הקו האדום, לא הצלחתי לתדלק בשום מקום כי היה לי בעיה עם האשראי ובלי מזומן, שמתי את האוטו בבית ונסעתי באוטובוס לתחנת דלק להביא לו דלק בבקבוק.

 

אגב מחישוב שביצעתי ממש מזמן, 55 ליטר דלק שוקלים כ20 או 30 ק"ג. אני חושב שאני מרגיש הבדל בנהיגה כשהמיכל מלא או כאשר הוא רק רבע או שליש מלא. בגולף מרגישים הבדלים משקליים די בקלות.

לגבי האדי מים במיכל- נשמע מפחיד, אבל קשה לי להאמין שמהנדסי הרכב נותנים אפשרות למצב כזה לקרות.

לגבי תדלוק בתחנות זרות- בד"כ הנסיעות שלי הן במסלול מוכר וכל תחנות הדלק ממש קרובות.

פורסם
הגדולה האמיתית היא לצאת מתל אביב לאילת עם כמות דלק כזאת שמגיעים לאיזור התעשיה שם על האדים האחרונים ולמלא את כל המיכל בדלק ללא מע"מ.

זה דורש מאדם להיות ברמת היכרות אינטימית עם המכונית שלו וצריכת הדלק שלה במצבים שונים, עצבי פלדה בכף רגל ימין ויכולת להביט בלי מורא ב-E.

 

החיסכון בשקלים הוא לא עצום, אבל את תחושת הניצחון אתה לוקח איתך גם בדרך חזרה לצפון.

למי היום רכב לא מספיק לנסוע 350-450 קמ עד אילת? (תלוי מאיפה תצא)

אתה יכול להגיע עד אילת ולהתפנק בעוד 100 קמ דרומה ;)

צריך לספור כמה בעד וכמה נגד נהיגה עד הנורית אזהרה, וכמובן לקרוא בספר הרכב.

לי קרה שהמחוג הגיע לקו הלבן שאחרי הקו האדום, לא הצלחתי לתדלק בשום מקום כי היה לי בעיה עם האשראי ובלי מזומן, שמתי את האוטו בבית ונסעתי באוטובוס לתחנת דלק להביא לו דלק בבקבוק.

 

אגב מחישוב שביצעתי ממש מזמן, 55 ליטר דלק שוקלים כ20 או 30 ק"ג. אני חושב שאני מרגיש הבדל בנהיגה כשהמיכל מלא או כאשר הוא רק רבע או שליש מלא. בגולף מרגישים הבדלים משקליים די בקלות.

לגבי האדי מים במיכל- נשמע מפחיד, אבל קשה לי להאמין שמהנדסי הרכב נותנים אפשרות למצב כזה לקרות.

לגבי תדלוק בתחנות זרות- בד"כ הנסיעות שלי הן במסלול מוכר וכל תחנות הדלק ממש קרובות.

20-30 קג באמת מורגשים לך ברכב? זה נשמע לי משעשע.

בד"כ אחרי תדלוק אני מרגיש שהרכב יותר חזק דווקא.

 

באקסנט שלי בעבר מילאתי כמעט פול טנק, היה חסר עוד 0.100 ליטר, זה נקרא על הקצה :)

בגטס, כשקניתי אותה, מילאתי 39-41 ליטר, אני כבר לא זוכר, אבל מאז אני לא עולה מה30 ליטרים.

פורסם
למי היום רכב לא מספיק לנסוע 350-450 קמ עד אילת? (תלוי מאיפה תצא)

אתה יכול להגיע עד אילת ולהתפנק בעוד 100 קמ דרומה :wink:

מי אמר שיצאתי עם מיכל מלא? היה קצת פחות מחצי מיכל (חצי אצלי זה 26 ליטרים), מזגן כבוי וטורבו יעיל (חורף), רגל עדינה על המצערת (וכביש די ריק שאפשר את זה) ו16-17 ק"מ לליטר.

 

בד"כ אחרי תדלוק אני מרגיש שהרכב יותר חזק דווקא.

אפקט פלציבו

×
×
  • תוכן חדש...