Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתכוון לרכוש את הרכב הזה שנת 2004 מנוע 1600 עם 150 אלף ק"מ.

מישהו יכול לתת חוות דעת על הרכב הזה? (הוא יהיה מחליף של הC4 שיש לי עכשיו).

בנוסף יש פה את הבדיקה של הרכב. אשמח לחוות דעת עליה (האם יש פגיעות שסי, מנוע וגיר).

 

לטענת הקונה אין שום תאונות.

123.jpg

פורסם

אפשר לדעת למה אתה מחליף c4 בזה?

שלא תבין, היה לי כזאת 2003, רכב אמין בזמנו, אבל חוץ מזה ערום מאבזור, ולא חסכוני במיוחד.

הוא נמכר במחיר גבוהה בהרבה ממה שהוא שווה באמת, טוב למוכר, רע לקונה

 

 

מעבר לזה, הבדיקה לא להיט, הרבה כסתח, אבל לא רכב במצב מדהים

פורסם

המנוע ממש לא תקין.

רק על העובדה שהמוכר נוסע עם אוטו עם נורת מנוע דלוקה כאילו זה תקין הייתי פוסל, אבל יש הרבה מעבר...

פורסם

עוגה- הוא לא טרח להחליף את הצמיג הרזרווי מאז שהאוטו יצא מהיבואן. אז על נורת CE אתה מתפלא?

 

פות"ש- יש פה המון דברים שהם ממש לא כסת"ח:

נורת מנוע דולקת, תושבות מנוע וגיר, דליפות לחץ בצילינדרים, נזילה ממשאבת מים....

עלות התיקונים ככה"נ גבוהה מאד.

 

יש ירידת ערך מסחרית לא קטנה עקב תיקון נזק בגג (שלא משנה כרגע מה מקורו)

 

אין שום סיבה לרכוש את הרכב הזה (האמת- גם לקבל אותו במתנה כדי להשמיש אותו זה לא שוס).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בכנות, למה לחשוב על הרכב הזה?

 

אם אני הייתי במקומך, והייתי רואה מנורת מנוע דולקת, לא הייתי לוקח אפילו לבדיקה.

 

תקלות מהסוג הזה+ אי החלפת צמיג רזרבי , מראה בדיוק מה שם המוכר על הרכב הזה. טויוטה די עמידה להזנחה, אבל יש לי הרגשה שאת המחיר להזנחה אתה תשלם...

הלי קשר, זה גם הדגם הטורקי עם הבוצה במנוע, לא הייתי מתקרב אליו.

 

סתם מתוך עניין , כמה הבעלים רוצה על ה"פנינה" הזאת?

פורסם (נערך)

תן לי לנחש, המוכר מבקש מחירון משוקלל כי האוטו כמעט לא נסע?

 

למען האמת, פעם ראשונה שאני קורא בדיקה והיא לא נראית לי כמו נטו כסת"ח וקשקושים.

 

התקלה שהדליקה נורת מנוע - זו התקלה בממיר הקטליטי/מחשב כנראה, הידועה כתקלה P0420.

מי שהתעקש מספיק חזק לפני כמה שנים קיבל את התיקון בחינם / השתתפות חלקית. מי שהזניח הזניח. פגיעות מנוע? עם מנורה דולקת אתה באמת שואל את זה? בוודאות יש משהו לא תקין, ועם הבדיקה צריך ללכת למוסך מורשה שיתנו הצעת מחיר לתיקונים, שיבדקו מה הסיפור במערכת הקירור (איזה נוזל יש שם? צריך להיות נוזל אדום).

פגיעת שילדה אין. אכן משתמע שהרכב לא עבר תאונות.

 

בקיצור, יש כאן הרבה כסף בתיקונים ובקוסמטיקה, ואני מוכן להבטיח לך שהמוכר לא יוריד שקל ושהוא חושב שיש לו מינימום אוצר ביד.

 

תוספת - כמובן שיש לבדוק בוצה במנוע (למרות שזה הדגם מאנגליה לדעתי, לא מטורקיה), אבל אני מניח שאם היו סימנים לזה היו רושמים משהו בבדיקה. ואני לחלוטין מסכים עם זה שכשרואים נורת בדוק מנוע אין מה ללכת לבדיקה, הולכים קודם כל למוסך ונותנים לבעל הרכב לשבור את הראש ולשלם על הדיאגנוזה לרכב שלו.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
×
×
  • תוכן חדש...