Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

 

לצערי (או לשמחתי ;-)... ), אני לא מאלה האובססיביים למצבו החיצוני של הרכב שלי, אבל בכל זאת די נמאס לי שהרכב מאבד מהר את הברק שלו אחרי שטיפה, למרות שהרכב חונה בחניה מקורה 23 שעות ביממה.

אני מעוניין לישם על הרכב ציפוי כלשהו (וקס?), שיהא קל לישום ככל הניתן, ורצוי שיחזיק על הרכב כמה חודשים.

 

אשמח לקבל המלצות על מוצרים טובים.

אם יש מוצר שמגיע בצורה של ספריי שקוף, עדיף.

 

שבוע טוב,

צבי

פורסם

נניח שאני מוכן למתוח את התקציב עד ל-139 ש"ח, איך המוצר הזה בהשוואה לאופטיסיל?http://www.autostore.co.il/מבצע-אוטם-צבע-מהיר-Auto-Finesse-Tough-Coat.html

פורסם

אני מאוכזב מהאופטיסיל.

אומנם הוא קל מאוד ליישום אבל העמידות? לא להיט בלשון המעטה.

 

גם אוטמי צבע אחרים, לא ממש מסובכים ליישום,רק לנגב שאריות לאחר זמן האיחוי המומלץ. סיפור של רבע שעה לערך. הרבה יותר קל מאשר למרוח את האופטיסיל בתדירות גבוהה יותר

M-TECH E46

פורסם

גם אני עם פוסו על רכב אחד ועל השני אני מנסה כל פעם משהו אחר.

 

אכן ה

אופטיסיל קל לישום - לא צריך לנגב אבל לא מחזיק אצלי מעל חודש. מה גם, גיליתי שהוא רגיש לחומצת אדרים, כלומר כל שמפו שבנוי על בסיס חומצת אדרים מחליש את ההגנה באופן ניכר.



אז אתה צריך להחליט: ווקס/אוטם לא יקר וקל לישום שדורש טיפולים יותר תכופים או מוצר איכותי יותר, יקר יותר שדורש הכנה ראויה

פורסם

מה דעתכם על המוצר הזה?

http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_143309723313610&key=6b34d993f2090e8bb6f50e92db592939&libId=iact2ifn01002nxr000MApcve4qc8&loc=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fshowthread.php%3F568903-%25D7%259E%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%25A9-%25D7%2594%25D7%259E%25D7%259C%25D7%25A6%25D7%2594-%25D7%25A2%25D7%259C-%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%2599-%25D7%25A7%25D7%259C-%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A9%25D7%2595%25D7%259D&v=1&out=http%3A%2F%2Fwww.autostore.co.il%2F%25D7%259E%25D7%2591%25D7%25A6%25D7%25A2-%25D7%2590%25D7%2595%25D7%2598%25D7%259D-%25D7%25A6%25D7%2591%25D7%25A2-%25D7%259E%25D7%2594%25D7%2599%25D7%25A8-Auto-Finesse-Tough-Coat.html&ref=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fforumdisplay.php%3F82-%25D7%2590%25D7%25A1%25D7%25AA%25D7%2598%25D7%2599%25D7%25A7%25D7%2594-%25D7%259C%25D7%25A8%25D7%259B%25D7%2591-%25D7%2593%25D7%2599%25D7%2598%25D7%2599%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2592-%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259D-%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A1%25D7%259E%25D7%2598%25D7%2599%25D7%259D-%25D7%259E%25D7%2593%25D7%2591%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%2597%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%259B%25D7%2594%25D7%2599%25D7%259D-%25D7%2595%25D7%259B%25D7%2599%25D7%2595-%25D7%2591&title=%D7%A7%D7%90%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D%20-%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D%20%5C%20%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94%20-%20%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D%20%D7%A8%D7%9B%D7%91&txt=http%3A%2F%2Fwww.autostore.co.il%2F%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D...ough-Coat.html

פורסם
אתה מיישם אותו בלבד או מוסיף שכבה של ווקס מעל? תן חוו״ד בהזדמנות :)

זה ווקס.

יש לו כאן בפורום המון חוות דעת טובות.

קניתי גם אחד כזה ב80 שקל מאיביי, מחכה ליישם אותו.

פורסם

לא בדיוק ווקס, ואפשר ליישם מעליו ווקס אמיתי (עם קרנובה) או ליישם סונקס BSD לעיתים והברק מסנוור.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

עצרו רגע, יישום של ציפוי זה נחמד, אבל מה עם כל תהליך ההכנה לפני היישום? אף אחד לא חושב על זה? איפה השטיפה > פלסטלינה > פוליש?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...