Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 דור 1 , ויש לה העברת הילוכים הזויה בעליל

 

אני מגיע להילוך 4 במהירות 37+- קמ"ש בחוברת של הרכב רשום 35 , איזה רכב בעולם מעביר ככה הילוכים ?

לא מספיק הרכב כבד 1280 KG שבהרגשה זה 1500 הוא מקבל 4 במהירות כל כך נמוכה

שמתי לב שרק הרגל נוגעת בדוושה של הגז הכי חלש הסלד קופץ ל 2000 כל 10 שניות הרכב דורש העברה הילוך

הילוכים קצרים כאלה לא נתקלתי בימי אם אני מעביר לטיפטרוניק ומנסה להעביר בעצמי ב 2200 סלד הרכב כבר צורח להעביר הילוך הילוכים ממש קצרים ככה שגם אם אני רוצה למשוך הילוך זה מלאכותי לא פלא שהרכב ב D מעביר הילוך רביעי ב 35 הילוכים קצרים מאוד כל 10 קמש הוא דורש העברה ... בעיר אני על 4 כל הזמן ... במהירות אפסית ..

קראתי מאמר שאם הרכב משחק עם ההילוכים 2-3-4 למשל D אז הצריכה גבוהה יותר אם ההילוך נמצא קבוע למשל 2-3 ולא מתחלף הרבה אז הצריכה טובה יותר , ממילא הרכב ב 4 במהירות 35 אני אנסה פשוט לקצר בהילוך 1 להשאיר אותו למשל על 3 בעיר לחסוך בהילוך לראות אם זה יכול לחסוך לי בדלק וגם בביצועים ...

ההילוך היחיד של המאזדה שהרכב מרגיש יותר טוב איתו זה הילוך 3 אפשר למשוך אותו יותר לשחק איתו שאר ההילוכים 1-2 זה הילוכים ממש בושה קצת עוברים 2200 סלד האוטו מתפוצץ ...

את ההילוך ה 3 אפשר למשוך ל 3 סלד ב 4 מרגישים כבר רעידות קשות למרות שהרכב מרגיש שהוא אוהב את המשיכה של ההילוך ולא ישר רביעי .

קחו למשל את הנוסחא הזאת :

הילוך ראשון - עד 20

הילוך שני - 20 עד 40

הילוך שלישי - 40 עד 60

הילוך רביעי - מ 60

נשמע טוב נכון ? במאזדה אם אני אחכה בהילוך ראשון ל 20 הרכב יתפוצץ , בהילוך 2 אם אני אעביר ל 40 הרכב יעשה רעש מטורף כל מאמץ הילוך 3 אני צריך להעביר אותו גג ב 30 אחרת הוא ימות מהילוך 3 הרעש יורד ...

אי אפשר לתכנת את העברת ההילוכים אחרת ?

יש תוכנה במוסך המרכזי שיכולה לגרום לגיר להעביר הילוכים בצורה אחרת ?

פורסם

UP

סליחה על ההקפצה , רציתי להוסיף עוד משהו

שהרכב מעלה הילוכים הוא מעלה רגיל 1-2-3-4

שהוא מוריד בהילוכים זה ככה 4-3-1 הוא לא מוריד ל 2

היה פה מישהו עם בעיה כמו שלי הוא לא מוריד בכלל ל 2 גם ב D וגם בטיפטרוניק ... בעצירה הוא מגיע ל 10 קמ"ש ואז מ 3 יורד ל 1

  • ספונסר פורום
פורסם

לפי התאור שלך הרכב מגיב טוב,

למרות זאת אני מזמין אותך לבדיקה ללא עלות.

דרך אגב זאת הסיבה שבמודל חדש יותר הפסיקו להראות הת ההילוך שבו הרכב נמצא.

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

כל המאזדות 3 שנסעתי עליהם ראו באיזה הילוך נמצא הגיר גם בדור ה 2

איך אפשר לשחק עם הטיפטרוניק בלי לדעת באיזה הילוך אתה נמצא ?

מה שהכי הזוי במאזדה 3 שאתה יכול להישאר עם הילוך 3 כמעט 90 אחוז מהנסיעה ב 10 קמ"ש הרכב על 3 ב D

רק ממש כמעט בעצירה מוחלטת הוא יורד ל 1 .

מה שמסקרן אותי אם נסיעה קבועה למשל בהילול 3 יותר חסכונית ממש D שהרכב מעביר הילוכים 1-2-3-4 כל שניה בעיר

פורסם (נערך)

 

תן יותר גז, הוא ימשוך כל הילוך לסל"ד גבוה יותר.

 

רואים שלא נסעת על מאזדה ,

 

בלי לתת גז הרבה עם מזגן הוא עושה 1-9 אם כל הנסיעה אני אתן גז אני אגיע גם ל 1:6 זה משאית לא רכב פרטי

מאוד קל לתת " גז " אם זה רכב עבודה , מאזדה 3 לא מתאים לשוק הפרטי זה יותר לעסקים ואירגונים ששם הדלק זה שולי

בלי קשר גם אם אני אדביק כל נסיעה רגל על הגז ואדביק אותה רכב מהיר זה לא סתם עגלה

יש לו בעיה קשה של " סחיבה " מהירות לא מעניינת אותי כמו הסחיבה הוא פשוט עגלה " פיס אוף גאנק ".

אני מוכן לנסוע קבוע על 90 רק שתהיה סחיבה מהירות לא עושה לי את זה ...

גם אין סחיבה וגם שותה דלק כמו מטורף - אם יהיה לי מזל אני אוכל להתפטר מהרכב ב 20 אלף שהמחירון

35

אני מעדיף להרגיש אוטו מאשר " אמינות " וכל הקלישאות האלה , רכב יפני זה גאנק' אין הנאה בנסיעה , יכול להיות שאני אנסה דיזל בפעם הבאה גם חסכוני בדלק וגם סוחב כמו שצריך אולי משהו גרמני ...

עריכה אחרונה על ידי MAZ3
פורסם
רואים שלא נסעת על מאזדה ,

דווקא כן נהגתי כמה אלפי ק"מ על מאזדה 3 דור 1 והגעתי לצריכת דלק של 1 ל 12 בערך בבמוצע.

 

הרכב נוסע בסדר גמור יחסית למשפחתית 1.6 אוט' מלפני 10 שנים, יש מהירות ממנה ויש גם איטיות ממנה.

 

עושה את העבודה מהבחינה הזו כמו שצריך. אולי לפני כן נהגת על רכב ספורט עם 300 כ"ס ואז בהשוואה המאזדה מרגישה לך עגלה.

 

אבל בקטגוריה שלה היא במקום טוב באמצע.

 

מעבר זה אין לי מה לתרום לשירשור, מצטער.

 

 

פורסם (נערך)
דווקא כן נהגתי כמה אלפי ק"מ על מאזדה 3 דור 1 והגעתי לצריכת דלק של 1 ל 12 בערך בבמוצע.

 

הרכב נוסע בסדר גמור יחסית למשפחתית 1.6 אוט' מלפני 10 שנים, יש מהירות ממנה ויש גם איטיות ממנה.

 

עושה את העבודה מהבחינה הזו כמו שצריך. אולי לפני כן נהגת על רכב ספורט עם 300 כ"ס ואז בהשוואה המאזדה מרגישה לך עגלה.

 

אבל בקטגוריה שלה היא במקום טוב באמצע.

 

מעבר זה אין לי מה לתרום לשירשור, מצטער.

 

אתה משקר , אני גם הגעתי במאזדה 1:13 בלי מזגן 90 אחוז בינעירוני אבל זה משהו חד פעמי

כדי להגיע קבוע 1:12 במאזדה 3 צריך לנסוע על 50 קמ"ש ללא עצירות ..שהרכב ריק מאדם .

עוד מעט תגיד שהרכב היה מלא אנשים ונסעת על 120 ?

הרכב עושה במקרה הטוב 1:10 ובמקרה הרע 1:6-7

ומה הקשר מכונית ספורט ? מה הקשר בין מהירות לסחיבה ? אין לך מושג במכוניות אה ?

כולם עושים 1:8 בלחץ ורק החכמולוג מגיע 1:12 ממש עילוי עוד מעט תרשום שהגעת לצריכת דלק של רכב חשמלי אתה ממש גאון ... אני בטוח שעשית 1:18 ואתה צנוע ולא מגלה ..

אם אתה כותב שעשית עשרות אלפי ק"מ והגעת ממוצע 1:12 אתה שקרן סליחה על המילה .

ואני בספק אם נסעת על רכב כזה , אני הגעתי בכביש החןף גם 1:14 אבל זה נדיר לרכב הזה

בממוצע הוא נע בין 1:6 ל 1:10 .

הרכב נוסע בסדר גמור ? יחסית לאופניים ? או תלת אופן ? זה שהוא נוסע על 4 גלגלים זה מספיק ? הוא לא סוחב!!! לא מדבר על להגיע ל 200 קמ"ש מדבר על כח סחיבה אם אתה לא יודע מה זה תריץ בדיקה בגוגל

אני לא מדבר על מהירות אתה כנראה לא מבין מה שאתה קורא , או שאתה משחק אותה לא מבין

מה הקשר למכונית מרוץ ? טרול אחד .

כדאי להגיע 1:12 ב D אני מדגיש ב D צריך כביש ריק !!!! נסיעה רצופה בלי עצירות וזה גם בספק שאני הגעתי ל 1:14 זה היה בטיפטרוניק אני אומר לך בוודאות שאין מצב שהגעת בנסיעה של יום יום עם עצירות בממוצע 1:12 זה שקר גם בטיפטרוניק בהעברה נכונה זה נדיר מאוד

ב D אוטומט להגיע קבוע 1:12 זה קלוש אפילו טויוטה קורולה שהיא חסכונית מהמאזדה לא תמיד מגיעה 1:12 אז במאזדה דור 1 ? גם לשקר צריך לדעת , אם הגעת חד פעמי לצריכה הזאת אני מאמין אבל קבוע ? תשקר למישהו אחר .

ואם תרשום 1:12 עם מזגן שיש אנשים ברכב אז בוודאות שעל הרכב הזה לא נסעת , בלי אנשים ברכב עם מזגן אני בספק אם אפשר להגיע 1:12 זה מאוד נדיר - עם אנשים ברכב + מזגן תגיד תודה לאלוקים אם תעשה 1:8 תנשק את המזוזה בבית 100 פעם

אני מקווה שאתה לא קשור עסקית למאזדה או בעל אינטרס , אפילו המכונית החדשה דור 3 מגיעה 1:8-9 במאמץ עם הטכנולוגיה של דימום מנוע , פשוט בושה לקבל בנסיעה חד פעמית 1:12 ולכתוב את זה כאילו זאת הצריכה של הרכב ממש בושה וחוסר מקצועיות .

עריכה אחרונה על ידי MAZ3
פורסם

שלום מאז,

נתחיל פרט קטן, אנשים שמגיבים מנסים לעזור לך, אין צורה לאיך שאתה כותב להם את ההערות ביניים שלך.

אני מבין את הכעס ויותר את התסכול אבל באמת, לא לעניין לצאת ככה על אנשים :)

 

בכול אופן בנושא שלך,

לי יש מאזדה 3 שנת 2004 מנוע 2000 שעשתה כבר 192,000 ק"מ.

התופעה של הירידה בהילוכים בזמן האטה, שמדלג על ההילוך השני קיים גם אצלי ואני נוטה להאמין שבכול הדור הראשון של המאזדות.

מעפן ביותר, אבל זה מה יש אז זאת לא תקלה אצלך.

לגבי ההאצה, כאשר אני מאיץ לאט לפעמים גם אני מגיע ל45-50 קמ"ש על הילוך רביעי, אולם כשאני מאיץ נורמלי (לא נוסח מהיר ועצבני) ההילוכים רצים בצורה שפוייה.

אני מסכים איתך שיש משהו קצת עקום בהילוכים של המאזדה, אבל כול דבר מעבר לזה אולי מעיד על תקלה נקודתית שיש אצלך.

אולי הגיר שלך מחליק ? אולי הממיר כוח כבר גמור ?

הייתה לי פעם תופעה שהילוך 4 היה מחליק לי, אחרי החלפה של השמן גיר הוא תפקד כראוי.

יש איזה קטע של מאזדה שלא ממליצים לגעת בשמן גיר, אצלי אני כן החלפתי וזה רק עזר לי.

 

לגבי הצריכת דלק.

שוב הרכב שלי כבר 11 שנים על הכביש עם 192 אלף.

אני לא נוסע בתוך העיר בכלל ובלי מזגן.

נסיעה של אשדוד אל נס ציונה דרך יבנה (אני לא יודע עד כמה אפשר לקרוא לזה בינעירוני) אני מגיע לצריכה של 1-12 1-11 פלוס מינוס.

לכן, הצריכת דלק שלך אולי מעידה על תקלה ברכב (הצתה,החלקות השם יודע מה) שווה לבדוק את הנושא, 1-6 בתוך העיר נראה לי קצת הזוי למצב תקין, לי באופן אישי אין מדד לזה.

 

אם תחליט לבדוק את הקטע הזה במוסך ויביאו לך תשובה, יהיה נחמד אם תפרסם אותה פה .

בהצלחה :)

פורסם

כל כמה חודשים מגיע האחד התורן :lol:

 

גם לי יש מאזדה 3 דור ראשון וגם לי ההילוכים הרגישו מוזרים בהתחלה ואלה המסקנות שאני הגעתי אליהם אחרי מספר חודשים:

הילוכים 1-2 מאוד קצרים, זה סדר ההילוכים מהקצר ביותר לארוך ביותר:

2

1

3

4

שים לב שבדוושה יש סוג של 3 "מצבים" שלפיהם ההילוכים מתחלפים בהתאם למהירות (במצב אוטומט), מצב "נסיעה רגועה" שהדוושה בשליש העליון, "נסיעה נורמלית" שהדוושה בשליש האמצעי ו"נסיעה עם קיק דאון" עם דוושה מעוכה על השטיח.

מצב נסיעה רגועה - התחלת נסיעה בהילוך 1, ב-10 קמ"ש הרכב מעלה הילוך ל-2, ב-20 קמ"ש ל-3 וב-35 קמ"ש ל-4, צריכת דלק של כ-1:12 על 90 קמ"ש בבינעירוני, דרושים עצבי ברזל כדי להעלם מהצופרים, מהבהבים והמקללים. שים לב שכדי להשיג את צריכת הדלק הזאת בעיר הרכב משתדל להיות על ההילוך הכי גבוה במהירות הנתונה.

נסיעה נורמלית - מתחיל נסיעה בהילוך 1, ב-30 קמ"ש עולים ל-2, ב-60 קמ"ש ל-3, ב-100 קמ"ש עולים ל-4.

נהיגת קיק דאון - הילוך 1 עד 40 קמ"ש, הילוך 2 עד 70 קמ"ש, הילוך 3 עד 140 קמ"ש והילוך 4 עד המהירות המירבית (לא ניסיתי להגיע לזה).

עוד כמה דברים ששמתי לב אליהם:

בגלל שההילוכים הראשונים מאוד קצרים יש תגובה מידית ביציאה מהרמזור ואתה תשאיר את הרוב מאחור.

עדיף לעזוב את הטיפטרוניק בשקט ולשחק עם מהלך הדוושה.

המומנט המירבי מושג ב-4000 סל"ד ככה שהרכב מרגיש לי הכי חי בין 3000-4000, שזה מצחיק כי בהילוך רביעי יוצא שזה בין 110-150 קמ"ש :-D

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אתה משקר , אני גם הגעתי במאזדה 1:13 בלי מזגן 90 אחוז בינעירוני אבל זה משהו חד פעמי

כדי להגיע קבוע 1:12 במאזדה 3 צריך לנסוע על 50 קמ"ש ללא עצירות ..שהרכב ריק מאדם .

עוד מעט תגיד שהרכב היה מלא אנשים ונסעת על 120 ?

הרכב עושה במקרה הטוב 1:10 ובמקרה הרע 1:6-7

ומה הקשר מכונית ספורט ? מה הקשר בין מהירות לסחיבה ? אין לך מושג במכוניות אה ?

כולם עושים 1:8 בלחץ ורק החכמולוג מגיע 1:12 ממש עילוי עוד מעט תרשום שהגעת לצריכת דלק של רכב חשמלי אתה ממש גאון ... אני בטוח שעשית 1:18 ואתה צנוע ולא מגלה ..

אם אתה כותב שעשית עשרות אלפי ק"מ והגעת ממוצע 1:12 אתה שקרן סליחה על המילה .

ואני בספק אם נסעת על רכב כזה , אני הגעתי בכביש החןף גם 1:14 אבל זה נדיר לרכב הזה

בממוצע הוא נע בין 1:6 ל 1:10 .

הרכב נוסע בסדר גמור ? יחסית לאופניים ? או תלת אופן ? זה שהוא נוסע על 4 גלגלים זה מספיק ? הוא לא סוחב!!! לא מדבר על להגיע ל 200 קמ"ש מדבר על כח סחיבה אם אתה לא יודע מה זה תריץ בדיקה בגוגל

אני לא מדבר על מהירות אתה כנראה לא מבין מה שאתה קורא , או שאתה משחק אותה לא מבין

מה הקשר למכונית מרוץ ? טרול אחד .

כדאי להגיע 1:12 ב D אני מדגיש ב D צריך כביש ריק !!!! נסיעה רצופה בלי עצירות וזה גם בספק שאני הגעתי ל 1:14 זה היה בטיפטרוניק אני אומר לך בוודאות שאין מצב שהגעת בנסיעה של יום יום עם עצירות בממוצע 1:12 זה שקר גם בטיפטרוניק בהעברה נכונה זה נדיר מאוד

ב D אוטומט להגיע קבוע 1:12 זה קלוש אפילו טויוטה קורולה שהיא חסכונית מהמאזדה לא תמיד מגיעה 1:12 אז במאזדה דור 1 ? גם לשקר צריך לדעת , אם הגעת חד פעמי לצריכה הזאת אני מאמין אבל קבוע ? תשקר למישהו אחר .

ואם תרשום 1:12 עם מזגן שיש אנשים ברכב אז בוודאות שעל הרכב הזה לא נסעת , בלי אנשים ברכב עם מזגן אני בספק אם אפשר להגיע 1:12 זה מאוד נדיר - עם אנשים ברכב + מזגן תגיד תודה לאלוקים אם תעשה 1:8 תנשק את המזוזה בבית 100 פעם

אני מקווה שאתה לא קשור עסקית למאזדה או בעל אינטרס , אפילו המכונית החדשה דור 3 מגיעה 1:8-9 במאמץ עם הטכנולוגיה של דימום מנוע , פשוט בושה לקבל בנסיעה חד פעמית 1:12 ולכתוב את זה כאילו זאת הצריכה של הרכב ממש בושה וחוסר מקצועיות .

ברכותי, זכית בפרס התגובה המגעילה של החודש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...