Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ייתכן שאני סתם עוד "ילד" מתלהב, אבל הסרטון הזה פשוט ענקקקק....

זה למעשה אחד הפנטזיות שלי... ייתכן שמישהו הקליט את אחד החלומות שלי בלילה....

 

בכל אופן נשימתי נעתקה למשך 2 דקות..(אל חשש אני עדיין בחיים)!

 

http://www.miamiracing.com/movies/120203.movie04.mpeg

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

סרטון מדליק

 

 

מישהו יודע באיזה רכב נוסע הצלם?

בחלק השני של הסרטון כשהם התחילו את המיאוץ מ-0, נהג הרכב שבו נוסע הצלם נתן לקורבט פייט רציני למשך כמה שניות.

בשביל לתת פייט של כמה שניות לקורבט שכזו צריך חתיכת סטריט רייסר.

למישהו יש ניחוש/ מושג על איזה רכב רכובים הנערים המצלמים?

 

מעניין.

 

-ארז-

פורסם

סביר להניח הם נוסעים על משהו יפני (מיצובישי?) 4X4 (אקליפס,EVO וכו'..)

אני מסיק זאת מהיציאה היפה שלו מהמקום ומזה שבהתחלה כתוב משהו על DSM...(שאם זכור לי נכון,זו סדנא שמשפרת מיצובישים) :roll:

 

עריכה:

או ש - Diamond star motors זה בכלל שם אחר למיצובישי? :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אוקיי!! :-P

 

אחרי בירור קצר התברר לי שDSM זה שם כולל ל3 דגמים -

Mitsubishi Eclipse \ Eagle Talon \ Plymouth Laser

שזה בעצם אותו רכב שנמכר תחת 3 מותגים שונים!

 

מסקנה: הילדים בסרט נוסעים ב1 מהרכבים הנ"ל. :lol:

נ.ב - מצטער על הבולשיט שאמרתי בהודעה הקודמת. :oops:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
סביר להניח הם נוסעים על משהו יפני (מיצובישי?) 4X4 (אקליפס,EVO וכו'..)

אני מסיק זאת מהיציאה היפה שלו מהמקום ומזה שבהתחלה כתוב משהו על DSM...(שאם זכור לי נכון,זו סדנא שמשפרת מיצובישים) :roll:

 

עריכה:

או ש - Diamond star motors זה בכלל שם אחר למיצובישי? :???:

DSM = Diamond Star Motors, a combination of Mitsubishi and the american makers Eagle and Plymouth... the DSM cars are The Mitsu Eclipse / Eagle Talon / Plymouth Laser and the Mitsubishi Galant VR4

 

.Moti

פורסם

מקודם שאלתי את ידידי הטוב GOOGLE,והוא אמר לי רק על 3 הדגמים הנ"ל... :-P

אבל טוב לדעת שגם הגלאנט VR4 נכללת בזה.

 

*עריכה*

LOL...אכן הקדמתי אותך בדקה.

אבל טוב שהזכרת גם את הVR4! :wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
ייתכן שאני סתם עוד "ילד" מתלהב, אבל הסרטון הזה פשוט ענקקקק....

זה למעשה אחד הפנטזיות שלי... ייתכן שמישהו הקליט את אחד החלומות שלי בלילה....

 

בכל אופן נשימתי נעתקה למשך 2 דקות..(אל חשש אני עדיין בחיים)!

 

http://www.miamiracing.com/movies/120203.movie04.mpeg

זה בסדר יש עוד כמוך...( אני )

ללא ספק רכב מדהים !

×
×
  • תוכן חדש...