Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתניה - ניסית? כיון שאני הצלחתי, ובלי יותר מדי קשיים. רק חבל שלא צילמתי. והמטען זה מזוודות + תיקי גב + 1-2 שישיות מים מינרליים + מעילים ועליוניות שזרוקים בבגאג' ועוד כהנה וכהנה. כאשר הילדים היו קטנים הסתדרתי עם סטיישנים קטנים ואפילו משפחתיות, כאשר גדלו עברנו לסטיישנים של משפחתיות גדולות (כגון המונדיאו) או לואנים (כגון ה-5008 ). עכשיו אנחנו במגמה הפוכה, הדורות נוסעים בנפרד, ואני חוזר לפולו, מכסימום גולף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דעתי האישית, אם כבר משקיעים בטיול הרבה כסף, שווה להשקיע גם ברכב שבו מבלים 10%-20% מזמן הערות בטיול.

 

אני לא רואה איך מכניסים 4 מזוודות גדולות למונדאו סטיישן. לטעמי רכב של 7 מקומות כאשר את 2 המושבים האחוריים משכיבים זה המינימום לטיול גם 4 ובטח 5 אנשים.

===================================

אוריאל:

אני לגמרי מסכים איתך, מתניה.

זו הסיבה שפניתי לפורום, מכיוון שאיני מצליח למצוא חברת השכרה בנורבגיה שמשכירה רכבים שכאלה.

יש לך רעיון?

פורסם

חברים, אני חוזר לשאלה המקורית - האם מישהו יודע איזו חברה משכירה מיניואנים [פורד גלקסי, פולקסוואגן טוראן, פיג'ו 5008] בנורבגיה?

פורסם (נערך)

כאמור - נורווגיה לא במפה שלי כרגע, וגם לא ואנים.

בדקתימ באתרים של rentalcars או אוטו אירופה, שבודקים שורה ארוכה של חברות השכרה, וכרן הרכבים הגדולים ביותר היו סטיישנים (אוקטביה, פאסאט) /

אבל בסוף דוד גוגל עזר לי בדף השלישי. הקישור לדף הואנים לא עובד, אז הכנס אליו ורד למה, מתחת לסטיישנים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חברים, אני חוזר לשאלה המקורית - האם מישהו יודע איזו חברה משכירה מיניואנים [פורד גלקסי, פולקסוואגן טוראן, פיג'ו 5008] בנורבגיה?

 

לא הבנתי מה הבעיה. נכנסתי סתם לסיקסט לדוגמא, הקשתי איסוף בהלסינקי סתם תאריכים החודש ויש שם כל מני SUV, כמו BMW X1, פורד קוגה, Ford Tourneo ואפילו מרצדס ML.

פורסם (נערך)

הלו - הלסינקי זה פינלנד, בכלל לא סקנדינביה. הבחור נוסע לנורווגיה. שלא לדבר על כך שנסיעה מהלסינקי לאוסלו היא אלפי ק"מ (צריך לנסוע צפונה עד קצה המפרץ הבותני ואז לחזור דרומה בשוודיה ונורווגיה. או להפליג במעבורת ואז זה רק 1000 ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
סליחה, התכוונתי כמובן לאוסלו ולא הלסינקי.

למען הסר ספק, את הבדיקה ביצעתי באתר של סיקסט עבור אוסלו.

==================

תן לי את הקרדיט שאת הבדיקה הראשונית הזו ביצעתי גם אני...

אלא שאחרי שהקלדתי את הפרטים - נקודות איסוף והחזרה, תאריכים - קיבלתי הרבה דגמי מכוניות, אבל לא את מה שאני מחפש...

עשיתי את אותה בדיקה גם באתרי חברות אחרות; בחלק מהחברות מתקבלת הודעה, לגבי דגמי רכב אלה - Sold out.

שיחקתי עם הפרמטרים, למשל - איסוף והחזרה לאותו מקום, ימים אחרים בשבוע, תאריכים אחרים - יוק, נאדה...

פורסם

נקודת האיסוף לא צריכה להיות בעיה. החברות מזיזות מכוניות בין הנקודות, בודאי באותה עיר.

כאשר שכרתי רכב בהלסינקי נקודת האיסוף היתה בתחנת הרכבת, אבל הייתי צריך להמתין שהרכב יגיע מנמה"ת. כמובן שבסופו של דבר שילמתי עמלה על החזרה בתחנה אחרת, כיון שהחזרתי בנמה"ת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

להתכונן להפתעות ולאו דווקא משמחות.

בקיץ האחרון קרובי משפחה, 5 מבוגרים, יצאו לטיול ביוון. הם שכרו רכב מאחת החברות הגדולות. הרכב שנבחר היה מקבוצה שיוצגה ע"י פולקסוואגן פאסאט , באתר החברה. לאחר שחזרו שאלתי אותם איזה רכב קיבלו והתשובה המפתיעה הייתה - טויוטה קורולה.

בדיקה בחשבונית הראתה שלא מדובר בשנמוך (וחיוב מוזל עקב כך) וכי הקורולה שקיבלו נמצאת, אצל חברת ההשכרה הזאת, באותה הקטגוריה שיוצגה באמצאות הפאסאט.

אני מניח שרוב גולשי האתר יסכימו איתי שהקורולה לא ממש נמצאת באותה קטגוריה של הפאסאט.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
שלום רב,

בקרוב אטוס עם אימי ו-2 אחיי לנורבגיה. 8)

אנו מתכוונים להזמין רכב מהארץ, ומתלבטים בין:

*טויוטה RAV 4

*או: פורד מונדיאו סטיישן

*או: אופל אסטרה סטיישן.

מדובר ב-4 מבוגרים, 4 מזוודות+4 תיקי גב- ל-8 ימים.

מה דעתכם?

תודה מראש

קלרה

 

ראשית, אני מניח שאם כבר קבעת מועד לנסיעה, אז יש לך גם יעד ספציפי להגעה. לדוגמא: שדה התעופה באוסלו (אגב יש שניים באוסלו. גרדנמון מקבל טיסות בינלאומיות, ועוד אחד שמקבל טיסות לואו קוסט). תנסה ליצור קשר ישירות עם תחנות ההשכרה בשדה ולהזמין שם, לפעמים יש הפתעות.

שנית, בנורבגיה צריך להזמין מאוד מוקדם כדי לשריין רכב בקטגוריה של שבע/תשע מקומות. למעשה ברוב אירופה כבר קשה להשיג רכב כזה לקיץ הקרוב. נסה לדוגמא וינה/בודפשט/מילאנו, בגרמניה קצת יותר קל.

שלישית, מחירי השכירות בנורבגיה פשוט הזויים. אם תקח את אותו רכב בקופנהגן או בשבדיה תשלם חצי עד שליש מחיר.

רביעית. מחירי המעבורות בנורבגיה, שהם יקרים כשלעצמם, נקבעים לא מעט לפי סוג הרכב. במקרה כזה על וואן תשלם תוספת למחיר המעבורת.

למסקנה. במקומך הייתי לוקח פאסאט סטיישן ומקווה לטוב.

בפעמים האחרונות שלחתי בשדה התעופה בברגן, קיבלתי כל פעם וולבו V70.

 

בכל מקרה שיהיה לכם טיול מקסים. המדינה יפהפיה עד שקשה לתאר את היופי הציורי שלה.

והעיקר תזהרו בכבישים. חבר טוב שלי קבל דו"ח על נסיעה במהירות של 90 קמ"ש במקום שמותר 70 קמ"ש. סכום הדו"ח עמד על כ5000 קרונות. בזמנו זה היה למעלה מ3000 ש"ח.

 

נסיעה טובה וטיול מקסים

×
×
  • תוכן חדש...