צירוף מקרים מעניין...
גם אני נוסע ביוני לנורבגיה, נהיה 5 [2 מבוגרים + 3 "ילדים" גדולים בני 17 עד 22].
הסטיישנים שקלרה דיברה עליהם נראים לי לא מספיקים לצרכים שלנו.
חיפשתי בנרות מיניואנים כמו פורד גלקסי, פולקסוואגן טוראן, שברולט אפלנדר, פיג'ו 5008 [מה שנקרא 7-seaters]- נאדה.
בשום אופן לא הצלחתי למצוא חברה שמשכירה כאלה רכבים [החיפוש היה בכל החברות הבינלאומיות הגדולות, אם ישירות באתרים שלהם ואם באתרים שעושים קונסולידציה ומאפשרים חיפוש בהרבה חברות בו זמנית].
הדבר היחיד שכולם מעלים כאפשרות זו ואן גדול עם 9 מקומות [אופל משהו... ויוארה אולי], שנראה לי גדול מדי, מגושם מדי ולא נעים.
האם יש למישהו מכם רעיון מה לעשות?
האם יתכן ויש חברות השכרה מקומיות, שאינן קשורות לענקיות העולמיות, שכן משכירות רכבים כאלה? איך מגיעים אליהן?
אודה לכל ייעוץ.
אוריאל