Jump to content

urielf

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של urielf

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ================== תן לי את הקרדיט שאת הבדיקה הראשונית הזו ביצעתי גם אני... אלא שאחרי שהקלדתי את הפרטים - נקודות איסוף והחזרה, תאריכים - קיבלתי הרבה דגמי מכוניות, אבל לא את מה שאני מחפש... עשיתי את אותה בדיקה גם באתרי חברות אחרות; בחלק מהחברות מתקבלת הודעה, לגבי דגמי רכב אלה - Sold out. שיחקתי עם הפרמטרים, למשל - איסוף והחזרה לאותו מקום, ימים אחרים בשבוע, תאריכים אחרים - יוק, נאדה...
  2. תודה!
  3. חברים, אני חוזר לשאלה המקורית - האם מישהו יודע איזו חברה משכירה מיניואנים [פורד גלקסי, פולקסוואגן טוראן, פיג'ו 5008] בנורבגיה?
  4. =================================== אוריאל: אני לגמרי מסכים איתך, מתניה. זו הסיבה שפניתי לפורום, מכיוון שאיני מצליח למצוא חברת השכרה בנורבגיה שמשכירה רכבים שכאלה. יש לך רעיון?
  5. צירוף מקרים מעניין... גם אני נוסע ביוני לנורבגיה, נהיה 5 [2 מבוגרים + 3 "ילדים" גדולים בני 17 עד 22]. הסטיישנים שקלרה דיברה עליהם נראים לי לא מספיקים לצרכים שלנו. חיפשתי בנרות מיניואנים כמו פורד גלקסי, פולקסוואגן טוראן, שברולט אפלנדר, פיג'ו 5008 [מה שנקרא 7-seaters]- נאדה. בשום אופן לא הצלחתי למצוא חברה שמשכירה כאלה רכבים [החיפוש היה בכל החברות הבינלאומיות הגדולות, אם ישירות באתרים שלהם ואם באתרים שעושים קונסולידציה ומאפשרים חיפוש בהרבה חברות בו זמנית]. הדבר היחיד שכולם מעלים כאפשרות זו ואן גדול עם 9 מקומות [אופל משהו... ויוארה אולי], שנראה לי גדול מדי, מגושם מדי ולא נעים. האם יש למישהו מכם רעיון מה לעשות? האם יתכן ויש חברות השכרה מקומיות, שאינן קשורות לענקיות העולמיות, שכן משכירות רכבים כאלה? איך מגיעים אליהן? אודה לכל ייעוץ. אוריאל
×
×
  • תוכן חדש...