Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

אשמח לקבל המלצות לסט קומפוננטים 6.5 2WAY ומגבר 4 ערוצים איכותיים עד 3K + התקנה.

בנוסף, האם איטום דלתות הרכב בdynamat xtreme door kit יביא איזשהו שיפור נוסף בצליל, או שברמת הרמקולים הזאת זה מיותר?

הרמקולים מיודעים לסקודה פאביה אם זה משנה.

 

תודה. :-)

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

איטום תמיד יעזור גם אם יהיו לך רמקולים הכי פשוטים בעולם, איטום זה השלב הכי חשוב במערכת.

 

אתה בעד לקנות מגבר וקומפוננטים מיד2 או שרק חדשים?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

מדוע מגבר 4 ערוצים - האם בכוונתך להגביר את הקומפוננט אקטיבית או שהוא נועד להגביר גם סאב, ואם כך מה הדגם שלו?

מהי יחידת הראש אצלך?

פורסם

היי, לא מתכוון לשים סאב. רק סט קומפוננטים 6.25 איכותי + מגבר שידחוף את כל העסק כמו שצריך.

אין העדפה למספר הערוצים של המגבר, לפי המחירים 4 ערוצים פשוט זול יותר מ2 .

הHU שלי הוא מקורי של VW דגם -

RCD310 Blaupunkt

http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/en/Octavia_Tour_1Z/05-2011/Radio/Swing/A5_OctaviaTour_Swing_CarRadio.pdf



 

 

The loudspeakers in the vehicle are matched to a power output of the radio of4x20 W.•

the equipment sound system, the loudspeakers are matched to a poweroutput of the amplifier of 4x40°W + 6x20 W.



 

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
היי,

אשמח לקבל המלצות לסט קומפוננטים 6.5 2WAY ומגבר 4 ערוצים איכותיים עד 3K + התקנה.

בנוסף, האם איטום דלתות הרכב בdynamat xtreme door kit יביא איזשהו שיפור נוסף בצליל, או שברמת הרמקולים הזאת זה מיותר?

הרמקולים מיודעים לסקודה פאביה אם זה משנה.

 

תודה. :-)

 

במידה ותהיה מעוניין יש לי למכירה סט קומפוננט arc 6.2 של arc audio

הסט עדיין באחריות הוחלף לדגם ה black

עדו 0537310066

פורסם (נערך)

האם אתם ממליצים על ה FOCAL 165kf בשילוב JBL GTO 75.4? הJBL "יסחוב" את הפוקל הללו?

יש את הV2 בכ600 ש"ח פחות, האם איכות הצליל עד כדי כך מורגשת שמצדיקה את הבדל המחיר בין ה V2 לKF?

 

אני מחפש דיוק ופירוט בצליל ולא רעש/עוצמה של ,למי יש הכי חזק', שומע בעיקר רוק אלטרנטיבי/פופ אוסים/דיפ אוסים וטארנס בסגנון ארמין וואן בורן,

האם הפוקל מתאימים למשימה? :-)

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
האם אתם ממליצים על ה FOCAL 165kf בשילוב JBL GTO 75.4? הJBL "יסחוב" את הפוקל הללו?

יש את הV2 בכ600 ש"ח פחות, האם איכות הצליל עד כדי כך מורגשת שמצדיקה את הבדל המחיר בין ה V2 לKF?

 

אני מחפש דיוק ופירוט בצליל ולא רעש/עוצמה של ,למי יש הכי חזק', שומע בעיקר רוק אלטרנטיבי/פופ אוסים/דיפ אוסים וטארנס בסגנון ארמין וואן בורן,

האם הפוקל מתאימים למשימה? :-)

 

תודה.

 

Morel elate 2way יש לי ואני מאוד מרוצה!!

פורסם (נערך)

הelate חורג באיזה אלפיה ועוד כמה גרושים מהתקציב שלי לקומפוננטים :)

הוחלט בסופו של דבר ללכת על morel virtus 602, נשארה שאלת המגבר בתקציב של 1800~ ש"ח.

מה אתם אומרים על ה

CELESTRA FA475X? יש אלטרנטיבה עדיפה במסגרת המחירים שלו?



 

אם יש למישהו את הסלסטרה או מגבר איכותי ברמה דומה יד שניה אשמח לשמוע בהודעה פרטית.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אם אתה מעוניין במורל ממליץ לך המורל הייבירד 602 ההבדל בהחלט שווה את תוספת ההשקעה מהוירטוס.

יש מבצע לחברי הפורום על מגבר ARC AUDIO XDI450.4 ,אני גם מאוד ממליץ לך על סאב בסיסי

זה לא ישמע טוב מספיק עם קומפוננטים בלבד.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?563634-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%A8%D7%A7-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%90%D7%A8%D7%A5&highlight=XDI

פורסם

תודה, ההפרש לא כזה גדול כנראה בכל זאת אלך על ההיבריד, איזה מגבר מומלץ/חזק מספיק עד ~1500 להייבריד 602?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אני מוכר הייבריד 602, סטים חדשים באריזה כולל אחריות לשנה, ב1450 ש"ח.

אם תהיה מעוניין, צור קשר: 0587897938, אלון.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...