Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתם אולי לא יודעים את זה אבל סתם לידע כללי

מלצלמות לא מצלמות רק מהירות מופרזת או כשאתה עובר באדום

מצלמות גם מצלמות אותך אם אתה לא שומר מרחק...

ואני לא אמרתי שאני בסדר בקשר להשתולליות שלי עם הרכב כי אתם העיקר יודעים להעיר לאחרים אח''כ אתם הולכים לקנות גלאי רדאר בשביל שתוכלו לסוע מהר שזה גם התפרעות!!! ואחרי זה כשאנחנו מספרים דברים בפורום אתם מתחילים לשחק אותה צדיקים אז די עם זה אף אחד פה לא שומר כל הזמן על החוקים!!! כל אחד לפעמים עובר על החוק קצת אפילו שוטרים ומורי נהיגה וגם טסטרים (שלפי דעתי צריכים להוסיף ''מ'' ללוחית רשוי כמו למשטרה) ואני יגיד את זה עוד פעם בשביך שלא תגידו שלא אמרתי

אני לא מיצטדק פה על שום דבר גם אני עובר על החוק אני משתדל מאוד שלא אבל מה לעשות לפעמים ממהרים אז נוסעים קצת יותר מהר לפעמים הולכים עם חברים לחניה של הים אחרי הגשם ומרימים קצת אמברקס או מתרגלים החלקות ועצירות פתע או שהולכים לאיזה קורקר נטוש ומתפרעים קצת אבל אני לא משנה מה שאני עושה אני קודם כל מתחשב בחיי אדם!!!

אתם יכולים להגיד מה שבא לכם אבל כל עוד שבן אדם שנוהג ברכב לא משנה איזה לא משנה איפה ולא משנה עם כמה אנשים בתוכו... אבל הוא לא מסכן חיי אדם אז לפי דעתי הוא יוצא זכאי ואין לנו הרבה מה להגיד לו אבל אם הוא נהג בכביש עם תנועה ותירגל החלקות פה כבר צריך להסביר לבן אדם שהוא עשה טעות חמורה ולהסביר לו בלי כעס כמו שאתם עושים כל הזמן אל תשכחו שלהאשים זה הכי קל בעולם...

 

 

על איזה מצלמה אתה מדבר?

 

מצלמת רמזור - סוג 1.

מצלמת מהירות - סוג 2.

מצלמת מרחק - סוג 3.

 

מבין המצלמות הרמזור היא החשובה ביותר. מצלמת מרחק גם כן , אם כי אני לא זוכר

אם משתמשים בה היום או לא (מרו"ם).

 

אמרת:

 

"אתם יכולים להגיד מה שבא לכם אבל כל עוד שבן אדם שנוהג ברכב לא משנה איזה לא משנה איפה ולא משנה עם כמה אנשים בתוכו... אבל הוא לא מסכן חיי אדם אז לפי דעתי הוא יוצא זכאי "

 

תרשה לי לתקן אותך, נסעת עם 7 אנשים ברכב מה שאומר שלפחות 2 (לדעתי 5) לא היו

חגורים, נסיעה של 7 אנשים ברכב שמיועד ל 5 הינה סיכון חיי האנשים ברכב.

 

גיא.

פורסם
מצלמות גם מצלמות אותך אם אתה לא שומר מרחק...

 

וואלה??? משום מה נראה לי שאתה טועה..

ובקשר לשאר ההודעה-צודק 100%, אבל לא נראה לי שמישהו אמר משהו אחר.. ולמה נראה לך שליסוע 140 קמ"ש או אפילו 200 זה מסכן מישהו, אם הכביש והתנאים מתאימים??

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
מצלמות גם מצלמות אותך אם אתה לא שומר מרחק...

 

וואלה??? משום מה נראה לי שאתה טועה..

ובקשר לשאר ההודעה-צודק 100%, אבל לא נראה לי שמישהו אמר משהו אחר.. ולמה נראה לך שליסוע 140 קמ"ש או אפילו 200 זה מסכן מישהו, אם הכביש והתנאים מתאימים??

 

אופ-טופיק: מזל טוב אליה, כתבת את ההודעה ה20 אלף של הפורום הכללי.

Keep up the good work ;-)

פורסם
מצלמות גם מצלמות אותך אם אתה לא שומר מרחק...

 

וואלה??? משום מה נראה לי שאתה טועה..

ובקשר לשאר ההודעה-צודק 100%, אבל לא נראה לי שמישהו אמר משהו אחר.. ולמה נראה לך שליסוע 140 קמ"ש או אפילו 200 זה מסכן מישהו, אם הכביש והתנאים מתאימים??

 

עד לא מזמן אם אני לא טועה , המרום היה בשימוש , היה אחד בכביש 5 אחרי מחלף

מורשה בשימוש...

פורסם

זה שהסעתי אותם זה היה בתוך איזור ללא תנועה

ומרחק קצת ביותר זה שאיזה רנו מטומטם הפריע זה משהוא אחר

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
זה שהסעתי אותם זה היה בתוך איזור ללא תנועה

ומרחק קצת ביותר זה שאיזה רנו מטומטם הפריע זה משהוא אחר

 

אני לא מבין למה אתה מצטדק, המשטרה עושה את עבודתה מעולה!! בעצם, למה אתה מצטדק - אז עברת על החוק, אז מה! אז אני לא החלטי אז מה? גם אתה לא!

 

נסיעה עם שיבעה נוסעים לא חגורים. האם ישנה התגלמות יותר גדולה של טימטום?

כנראה שיש משהו יותר מטומטם: ליסוע עם שיבעה נוסעים ועוד לחשוב ש"כלום לא יכול לקרות". מעניין מה היית אומר לחברים שלך (או מי שזה לא יהיה שהיה טיפש מספיק ליסוע איתך) אם היתה נכנסת בכם משאית עם נהג עייף והורגת כמה מכם. מה תגיד להם אז? נסעתי רק לרגע? הרגע שלך זה החיים של החברים שלך - שלא ממש חשובים לך כנראה.

אם הייתי חבר שלך, הייתי נעלב. קצת יותר התחשבות בחיים של אנשים אחרים.

ממך לא ממש אכפת לי אני חייב להודות - אם אתה רוצה ליסוע בלי חגורה איחלתי לך בהצלחה.

אבל אל תיתן יד למוות של אחרים, אוקיי?

פורסם

אני לא חושב שמשאיות בדרך כלל באות לחניה של הים לעשות 180 והחלקות אז ככה שלא ממש דאגתי ממשאיות יותר דאגתי לקפיצים או למדרכות במרחק של 50 מטר!!!

אז אני לא חושב שממש סיכנתי חיים של עוד 6 אנשים...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
אני לא חושב שמשאיות בדרך כלל באות לחניה של הים לעשות 180 והחלקות אז ככה שלא ממש דאגתי ממשאיות יותר דאגתי לקפיצים או למדרכות במרחק של 50 מטר!!!

אז אני לא חושב שממש סיכנתי חיים של עוד 6 אנשים...

 

תגיד אתה רציני? :shock:

 

אמרת שגם עשית פתיחות באותו זמן לא?

 

נסעת עם 7 אנשים? yes or no?

 

נסעת?

 

סיכנת אותם. זהו.

פורסם
אני לא חושב שמשאיות בדרך כלל באות לחניה של הים לעשות 180 והחלקות אז ככה שלא ממש דאגתי ממשאיות יותר דאגתי לקפיצים או למדרכות במרחק של 50 מטר!!!

אז אני לא חושב שממש סיכנתי חיים של עוד 6 אנשים...

 

תגיד אתה רציני? :shock:

 

אמרת שגם עשית פתיחות באותו זמן לא?

 

נסעת עם 7 אנשים? yes or no?

 

נסעת?

 

סיכנת אותם. זהו.

 

גיא, לא יפה. זו ב.מ.וו - במקרה של תאונה היא מחלקת מצנחים וסוכריות מנטה ודואגת שכל הנוסעים (שני נוסעים, חמישה נוסעים, שבעה עשר נוסעים, whatever) ינחתו בשלום ומזמינה להם מונית.

ויוה בוואריה! :D

פורסם

גיא, לא יפה. זו ב.מ.וו - במקרה של תאונה היא מחלקת מצנחים וסוכריות מנטה ודואגת שכל הנוסעים (שני נוסעים, חמישה נוסעים, שבעה עשר נוסעים, whatever) ינחתו בשלום ומזמינה להם מונית.

ויוה בוואריה!

 

איך רואים שעשית כבר תאונה עם בימר, זה בדיוק מה שקורה, הבטיחות של בימר זה משהו מדהים.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

×
×
  • תוכן חדש...