Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך שמישהו ייעץ לי (מניסיון כמובן) איזה גלאי רדאר לקנות אני רוצה את הכי טוב בשוק לא משנה המחיר

 

תודה

פורסם

שמע גלאי טוב עולה בסביבות 2500 ש"ח, עדיף לך להוסיף מעט ולקנות בליינדר דור חדש מניסיון אישי הרבה יותר אפקטיבי. (משבש לייזר לא מצלמות - אבל אל תחשוב שתמיד הגלאי מתריע בזמן כנגדן ונגד לייזר הוא פשוט מודיע לך לעצור בצד לפני השוטר).

 

וכמו כן כפי שאמרתי בפורום לגבי שבש : "דפקת שוטר אחד, דפקת את המשטרע כולה". אין לך מושג איזה כיף לעבור ליד השוטר והוא מסתכל עליך ולא מבין מה קרה לליזר המזXXXן שלו.

פורסם
אני צריך שמישהו ייעץ לי (מניסיון כמובן) איזה גלאי רדאר לקנות אני רוצה את הכי טוב בשוק לא משנה המחיר

 

תודה

 

בשני מילים...

 

Valntine one או Bel 990I מהסידרה היוצאת (לא החדשה!).

 

ה- 990 Bel יותר פרקטי לארצנו הקטנטונת (יותר רגיש למולטנובות)...

Finger's gonna kill me.

פורסם
שמע גלאי טוב עולה בסביבות 2500 ש"ח, עדיף לך להוסיף מעט ולקנות בליינדר דור חדש מניסיון אישי הרבה יותר אפקטיבי. (משבש לייזר לא מצלמות - אבל אל תחשוב שתמיד הגלאי מתריע בזמן כנגדן ונגד לייזר הוא פשוט מודיע לך לעצור בצד לפני השוטר).

 

וכמו כן כפי שאמרתי בפורום לגבי שבש : "דפקת שוטר אחד, דפקת את המשטרע כולה". אין לך מושג איזה כיף לעבור ליד השוטר והוא מסתכל עליך ולא מבין מה קרה לליזר המזXXXן שלו.

קודם כל זה נכון.

הבעיה היא שגם אצל שוטרים קיימת אבולוציה (וזו תופעה מדהימה בפני עצמה), והיום כששוטר מקבל הודעת שגיאה בממל"ז, גם אם זו הודעת שגיאה "תמימה" מסוג E-01 או E-02 , (שמשמעותן היא מטרה לא נרכשה\מטרה מחוץ לטווח\מטרה קרובה מידי\חוסר נתונים ,וחשוב לציין שאלו שגיאות שלא מציינות שיבוש אקטיבי (E-07) , הוא עשוי לעצור את הרכב החשוד ולתפוס את המשבש. אמנם דו"ח מהירות הוא לא יוכל לתת אבל דו"ח על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו הוא יכול.

אני בינתיים יושב על הגדר (וממשיך להישלל מפעם לפעם) עד שיתבהרו הדברים בנושא הנ"ל.

פורסם
שמע גלאי טוב עולה בסביבות 2500 ש"ח, עדיף לך להוסיף מעט ולקנות בליינדר דור חדש מניסיון אישי הרבה יותר אפקטיבי. (משבש לייזר לא מצלמות - אבל אל תחשוב שתמיד הגלאי מתריע בזמן כנגדן ונגד לייזר הוא פשוט מודיע לך לעצור בצד לפני השוטר).

 

וכמו כן כפי שאמרתי בפורום לגבי שבש : "דפקת שוטר אחד, דפקת את המשטרע כולה". אין לך מושג איזה כיף לעבור ליד השוטר והוא מסתכל עליך ולא מבין מה קרה לליזר המזXXXן שלו.

קודם כל זה נכון.

הבעיה היא שגם אצל שוטרים קיימת אבולוציה (וזו תופעה מדהימה בפני עצמה), והיום כששוטר מקבל הודעת שגיאה בממל"ז, גם אם זו הודעת שגיאה "תמימה" מסוג E-01 או E-02 , (שמשמעותן היא מטרה לא נרכשה\מטרה מחוץ לטווח\מטרה קרובה מידי\חוסר נתונים ,וחשוב לציין שאלו שגיאות שלא מציינות שיבוש אקטיבי (E-07) , הוא עשוי לעצור את הרכב החשוד ולתפוס את המשבש. אמנם דו"ח מהירות הוא לא יוכל לתת אבל דו"ח על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו הוא יכול.

אני בינתיים יושב על הגדר (וממשיך להישלל מפעם לפעם) עד שיתבהרו הדברים בנושא הנ"ל.

 

בגלל זה לא קונים גלאי או משבש בנפרד !!!

הגלאי והמשבש מחפים אחד על השני, עד שהגלאי מגלה את האקדח המשבש משבש את הירייה הראשונה ואז הגלאי נכנס לפעולה, אתה בולם ויורד למהירות חוקית, מבטל את פעולת המשבש ואז בירייה השניה השוטר מקבל את המהירות החוקית . . .

 

אני יודע שזה נשמע מסובך אל זו מערכת ההגנה הכי טובה שיש . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני יודע... אני יודע...

אבל תבין שוב שהם כבר מודעים לעניין הנ"ל, ולמרות דרך הפעולה שהצעת (שאני מכיר אותה ושוב,היא נכונה) , הם עלולים לעצור אותך.

חוצמזה שהמשבש עצמו נותן התראה על הירייה והשיבוש כך שאין פה כל "חיפוי" , אלא אלטרנטיבה לפעולת הגלאי.

פורסם

בוא אני אגיד לך למה אני שם זין על המשט-רע , הפרעה לשוטר במילוי תפקידו מתבצעת בצורה פיזית או מילולית בלבד .

עכשיו אני רוצה לראות את השוטר הכי מניאק נותן לך דו"ח, יתרה מזאת אתה יכול לתבוע אותו (אין לבליינדר הגדרה בחוק) ואפשר לראות שתמיד הם מחזירים אותו, ואם יש לך עורך דין צמוד הם גם לא יחרימו אותו.

פורסם
בוא אני אגיד לך למה אני שם זין על המשט-רע , הפרעה לשוטר במילוי תפקידו מתבצעת בצורה פיזית או מילולית בלבד .

עכשיו אני רוצה לראות את השוטר הכי מניאק נותן לך דו"ח, יתרה מזאת אתה יכול לתבוע אותו (אין לבליינדר הגדרה בחוק) ואפשר לראות שתמיד הם מחזירים אותו, ואם יש לך עורך דין צמוד הם גם לא יחרימו אותו.

 

אתה צודק שהם באמת לא יכולים לתת לך דו"ח על הפרעה לשוטר אבל הם באמת יכולים להחרים את המכשיר ובדיוק כמו שרשמת עם קצת איומים הם מחזירים אותו . . .

 

בכל מקרה תחשוב על היעילות של דבר כזה, גלאי עולה כ-400$ בארה"ב, 400$ זה בדיוק 3 דוחות של 750 ש"ח על מהירות מופרזת, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העניין של הנקודות . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ההודעה הבאה מוגשת כחומר למחשבה בלבד!

ואינה באה לפגוע באף אחד ואם פגעתי במישהוא אני מתנצל מראש

ואני מבקש לא להגיב להודעה הזאת על מנת לא להיגרר לוויכוח סתמי

 

אני חושב שאתם צריכים להתבייש לכם

 

אתם מדברים פה על איך לעבוד על המשטרה שבעצם רק עושה את תפקידה על מנת לשמור על חייכם ועל חיי אחרים שאותם אתם מסכנים

ואחר כך אתם יורדים על אחרים ונותנים הרצאות לאלה שמספרים פה על זה שהם קצת השתוללו בהחלקות בכביש ריק ומבודד שלא מסכנים אף אחד

ממש צבועים אני במקומכם הייתי מתבייש

כשבן אדם מאמין בשהוא הוא צריך ללכת איתו עד הסוף גם אם הוא לא צודק העיקר זה העקרונות שכבר אבדו אצל רובנו...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם
ההודעה הבאה מוגשת כחומר למחשבה בלבד!

ואינה באה לפגוע באף אחד ואם פגעתי במישהוא אני מתנצל מראש

ואני מבקש לא להגיב להודעה הזאת על מנת לא להיגרר לוויכוח סתמי

 

אני חושב שאתם צריכים להתבייש לכם

 

אתם מדברים פה על איך לעבוד על המשטרה שבעצם רק עושה את תפקידה על מנת לשמור על חייכם ועל חיי אחרים שאותם אתם מסכנים

ואחר כך אתם יורדים על אחרים ונותנים הרצאות לאלה שמספרים פה על זה שהם קצת השתוללו בהחלקות בכביש ריק ומבודד שלא מסכנים אף אחד

ממש צבועים אני במקומכם הייתי מתבייש

כשבן אדם מאמין בשהוא הוא צריך ללכת איתו עד הסוף גם אם הוא לא צודק העיקר זה העקרונות שכבר אבדו אצל רובנו...

 

 

שאני יבין, א-ת-ה שנסעת עם 7 אנשים מדבר איתנו על לשמור על חיים? מעיר לאחרים?

קודם כל תסתכל על עצמך לפני שאתה טורח להעיר לאחרים.

פורסם
ההודעה הבאה מוגשת כחומר למחשבה בלבד!

ואינה באה לפגוע באף אחד ואם פגעתי במישהוא אני מתנצל מראש

ואני מבקש לא להגיב להודעה הזאת על מנת לא להיגרר לוויכוח סתמי

 

אני חושב שאתם צריכים להתבייש לכם

 

אתם מדברים פה על איך לעבוד על המשטרה שבעצם רק עושה את תפקידה על מנת לשמור על חייכם ועל חיי אחרים שאותם אתם מסכנים

ואחר כך אתם יורדים על אחרים ונותנים הרצאות לאלה שמספרים פה על זה שהם קצת השתוללו בהחלקות בכביש ריק ומבודד שלא מסכנים אף אחד

ממש צבועים אני במקומכם הייתי מתבייש

כשבן אדם מאמין בשהוא הוא צריך ללכת איתו עד הסוף גם אם הוא לא צודק העיקר זה העקרונות שכבר אבדו אצל רובנו...

 

 

שאני יבין, א-ת-ה שנסעת עם 7 אנשים מדבר איתנו על לשמור על חיים? מעיר לאחרים?

קודם כל תסתכל על עצמך לפני שאתה טורח להעיר לאחרים.

 

 

מעבר לזה שהמשטרה את עבודתה לא עושה!!!

 

עם היא הייתה דואגת באמת לשמור על חיי אזרחי המדינה הזאת , היא הייתה עוקפת חוקים קצת יותר חשובים ממהירות של 10 קמ"ש מעל המותר...

 

חוקים כמו :

 

1.שמירת מרחק ,אני די בטוח ש50% מהתאונות היו נמנעות עם אנשים היו שומרים על החוק הזה...

2.עצור ,תן זכות קדימה - אני לא חושב שאני צריך לציין את חשיבותם של שני החוקים האלה...

3.שמירה על הימין ,ומשחק בין נתיבים - עכשיו יבוא כל המתחסדים למינייהם ויגידו לי "אתה זה שלא עושה סלאלומים בין המכוניות בכביש..." .

אם אנשים היו שומרים על הימין לא היה כל צורך לעשות סלאלומים לכל אלה שרוצים לנהוג במהירות קצת יותר גבוהה מהשכן.

 

 

ואני יכול עוד להמשיך..... :mad::mad::mad:

 

 

אז המשטרה לא עושה את עבודתה !!

 

היא פשוט מפנה את כל האמצעים והמאמצים שלה לכוון של חוקי המהירות שהאכיפה שלהן מכניסה המון המון המון המון כסף לכיס . :twisted:

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

אתם אולי לא יודעים את זה אבל סתם לידע כללי

מלצלמות לא מצלמות רק מהירות מופרזת או כשאתה עובר באדום

מצלמות גם מצלמות אותך אם אתה לא שומר מרחק...

ואני לא אמרתי שאני בסדר בקשר להשתולליות שלי עם הרכב כי אתם העיקר יודעים להעיר לאחרים אח''כ אתם הולכים לקנות גלאי רדאר בשביל שתוכלו לסוע מהר שזה גם התפרעות!!! ואחרי זה כשאנחנו מספרים דברים בפורום אתם מתחילים לשחק אותה צדיקים אז די עם זה אף אחד פה לא שומר כל הזמן על החוקים!!! כל אחד לפעמים עובר על החוק קצת אפילו שוטרים ומורי נהיגה וגם טסטרים (שלפי דעתי צריכים להוסיף ''מ'' ללוחית רשוי כמו למשטרה) ואני יגיד את זה עוד פעם בשביך שלא תגידו שלא אמרתי

אני לא מיצטדק פה על שום דבר גם אני עובר על החוק אני משתדל מאוד שלא אבל מה לעשות לפעמים ממהרים אז נוסעים קצת יותר מהר לפעמים הולכים עם חברים לחניה של הים אחרי הגשם ומרימים קצת אמברקס או מתרגלים החלקות ועצירות פתע או שהולכים לאיזה קורקר נטוש ומתפרעים קצת אבל אני לא משנה מה שאני עושה אני קודם כל מתחשב בחיי אדם!!!

אתם יכולים להגיד מה שבא לכם אבל כל עוד שבן אדם שנוהג ברכב לא משנה איזה לא משנה איפה ולא משנה עם כמה אנשים בתוכו... אבל הוא לא מסכן חיי אדם אז לפי דעתי הוא יוצא זכאי ואין לנו הרבה מה להגיד לו אבל אם הוא נהג בכביש עם תנועה ותירגל החלקות פה כבר צריך להסביר לבן אדם שהוא עשה טעות חמורה ולהסביר לו בלי כעס כמו שאתם עושים כל הזמן אל תשכחו שלהאשים זה הכי קל בעולם...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

×
×
  • תוכן חדש...