Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה בפרטי?

לא יכול לצרף כאן קישורי קניה והסבר?

זה פורום ציבורי פה, לא לוח מודעות פרסומיות.

 

מסכים ב100% עם כל מילה!

 

דבר נוסף, מה הפוסט הזה עושה פה?! (בפורום אודיו)

(אדי, זו הייתה אבן לגינה שלך...:-)

פורסם

מסכים שהפוסט הזה יותר מתאים לאוף טופיק, מצד שני לא לכל אחד יש גישה לשם.

 

בפורום הזה היו דיונים רבים על שלטים אוניברסליים וגם שלטים בבניה אישית בגלל עולם הcarpc כולל עבודות על מיקרו בקרים כמו arduino אז סהכ זה מקום טוב לחיפוש נושאים שכאלו.

 

נכון לעכשיו אשאיר את השרשור כאן.

 

גם לאבן בגינה יש תכלית, אפשר להחביא בה רמקול או לזרוק על פורץ :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב אני מנצל כי זה לא הגיוני הסיפור הזה עם השלטים כמו שנות ה 80.

עכשיו חזרתי מביקור בארה"ב, כמעט כל רכב מגיע שם עם כפתור לפתיחת הגראג' (שניתן לתכנות כמובן) ליד כל הכפתורים של הסאנרוף - ככה מוכרים רכבים נורמליים.

 

בקיצור - אני מחפש פיתרון שייראה כמה שיותר OEM, שלא ירקוד לי מהבאסים בדלת ושלא צריך להחליף לו סוללה - מישהו משהו?

פורסם

לקחת שלט רומי, לחבר אותו לספק כוח סטפ דאון וללכת ליוסי אלפיין שיעשה לזה קוסטומיזציה מהסרטים ואז יהיה לך רכב סופר דופר משודרג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חיברתי את השלט של השער לאורות גבוהים ברכב,

לפי דעתי הכי נוח.

פורסם

אתה מתכוון שהשלט מחובר פיזית לידית של האורות או שכשאתה מושך את הידית, יש הפעלה במקביל גם של האות של השלט?

האחרון גם יכול להיות פרויקט מענין.

פורסם
אתה מתכוון שהשלט מחובר פיזית לידית של האורות?

 

לא...:-)

 

הכוונה היא להפעלה מקבילה,

הנה מדריך קצר לכל המעוניינים לביצוע העבודה:

(ללא תמונות, אבל אשתדל להיות ברור עד כמה שאפשר)

 

מה שתצטרכו זה

1) שלט (עדיף לקנות אחד נוסף ולקודד אותו)

2) ריליי פשוט 5 מגעים (יכול להיות גם סטנדרטי וגם מהקטנים)

3) 20/30 ס"מ כבל (0.5 מספיק)

4) חצי שעה מהזמן היקר שלכם

 

עבודה:

1) מפרקים את השלט ומלחימים 2 כבלים למגעים של הכפתור שרוצים להכניס לפעולה,

(גם אם זה כפתור מגע וגם אם זה מיקרו כפתור, המגעים שם די גדולים אז זו לא תהיה בעיה גדולה)

 

2) מחברים את 2 הכבלים שהלחמנו בשלט לריליי, אחד לCOM והשני לNO, (מגעים "30" ו"87" בריליי), הסדר לא משנה!

 

3) למגעים "COIL" ( מגעים "85" ו"86" בריליי) מחברים את הפלוס והמינוס בצורה הבא:

(גם כאן הסדר לא משנה! איך שנוח לכם)

איפה המינוס כולנו יודעים, ואת הפלוס אנחנו מוציאים מהקונטור של אחד הפנסים (גם לא משנה איזה...)

מוצאים את הכבל של אורות גבוהים בעזרת נורת ביקורת רגילה,

!!! מתחברים אליו דרך פיוז בלבד, את הפיוז יש לחבר כמה שיותר קרוב לחיבור!!! (פיוז של 1A מספיק)

 

! המגע NC לא בשימוש ( 87A בריליי)!

 

זה הכל.

בכל הבהוב עם אורות גבוהים, הריליי "יילחץ" על הכפתור במקומכם.

(מקום הכי טוב לכל ה"קומבינה" הזאת הוא ליד הפנס באיזו קופסת פלסטיק הרמטית)

 

(השלט ימשיך ויעבוד על הסוללה שבתוכו, אבל אפשר לחבר גם אותו לפלוס ומינוס שמשמש לCOIL של הריליי,

רק שכאן הסדר "כן" משנה, !ויש לבדוק שהשלט מסוגל לעבוד במתח של 13V! רובם ישרפו)

 

בהצלחה!

פורסם

אפשר גם להוסיף רגולטור ל12 וולט לסיפור ואז באמת לא צריך סוללה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

לא פעם חשבתי לעשות ברכבים בבית פרוייקט כזה.

 

אבל הבעיה שלי בחיבור לאורות הגבוהים היא שאני מרבה לנהוג עם אורות גבוהים כל עוד שזה לא עלול להפריע לאחרים.

 

 

 

לגבי מי שכתב שבאמריקה רכבים מגיעים עם כפתור ייעודי,

איך זה תופס לגבי כל חברות השערים? הרי לכל חברה יש שלטים מיוחדים משלה.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

 

 

תודה

לפני חצי שנה הייתי ב"שערים"

והם שכפלו את השלט הרומי ע"י העתקה מהשלט המקורי

מכוון שמדובר בשער בבניין ואני לא רוצה לקבל תלונות מהדיירים

אשמח אם תיידע אותי איך לעשות זאת?

 

 

 

הכוונה לשכפול שלט מול שלט ולא מול שער

 

 

 

היי

מישהו יכול לעזור בנושא?

 

 

הסרטון אמור לענות לך.

מה שכן, הבחור לא הראה שם איך לשכפל את כפתור הסגירה.

 

לגבי מה שרשמת, מוזר לשכפל שלט ליד שלט בלי ליהיות ליד השער.

לצורך העניין עד כמה שאני מבין השלט זה המשדר והבקר בשער זהו המקלט, במקרה שלנו ה"מערכת" (בקר) מקבל את השלט, כי לכל שלט יש קידוד משלו.

עריכה אחרונה על ידי nir100
  • 4 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...