Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רחובותי ובנו ששמורות אצלם 2 יחידות במצב מצויין!

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
יש רחובותי ובנו ששמורות אצלם 2 יחידות במצב מצויין!

נכון , זה אני !

 

 

 

לאטלר היו למיטב זכרוני דווקא 2 לנצ'יות פולביה, אבל קופה, לא זגאטו. אחת מהן היתה HF ראלי, דגם הומולוגציה נדיר של הפולביה קופה. אחת היתה אדומה ואחת לבנה.

למען הדיוק ההיסטורי, את טורבו ייסד רוני אהרונוביץ, והוא יותר ראוי לתואר "העורך האגדי". אדוארד היה כתב ובעל טור אצלו. לאחר שרוני עזב את העיתון (על רקע של ויכוח על חופש העיתונות עם הבעלים), אדוארד החליף אותו.

תמונה מוקטנת שצרפת: http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=21883&stc=1&thumb=1

 

 

לאדוארד היו 3 פולביות , אחת זאגטו ושתיים קופה.

התמונה שצירפת לא קשורה בדיוק , זאת פולביה שהאנגלים יצרו (הם קנו את התוכניות) אפשר לראות לפי הפנסים הקיצוניים ! , הפולביה הנ"ל יותר חלשה מהאיטלקית המקורית.

 

 

זכרונך אינו מטעה אותך:wink:

הלבנה עדיין נוסעת,לגבי ה-HF ראלי הנדירה,אשמח לדעת אם מישהו יודע מה עלה בגורלה(אפילו שיש לי ניחוש די מבוסס)

גורג

הלבנה כבר לא לבנה , היא אדומה ,היא בחניה שלי והיא ה- HF ראלי הנדירה !

 

 

*** היו ברשותי 3 פולביות קופה , אחת נשרפה !

*** הפולביה זאגטו של אדוארד נמצאת כיום במוזיאון בתפן (מצורפת תמונה )

 

שמחתי לעשות סדר בבלאגן.:wink:

norm_7041A701FFE34A38A93DC5F4C253BC73.jpg

פורסם

אני שמח שהניחוש שלי היה נכון.

 

אם כך הלבנה היא השנייה שברשותכם,ראיתי אותה מספר פעמים,יפהפיה:inlove: .

 

יש כבוד:mm_yeah::wave:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
אני שמח שהניחוש שלי היה נכון.

 

אם כך הלבנה היא השנייה שברשותכם,ראיתי אותה מספר פעמים,יפהפיה:inlove: .

 

יש כבוד:mm_yeah::wave:

 

 

הלבנה הינה גם HF RALLY והיא משמשת אותי ביום יום !!!

 

כיף גדול... :ok:

 

וכרגע היא כבר עומדת שבועיים עקב שיפוצים קלים...:|

 

בקרוב היא חוזרת ובגדול ואולי בצבע שונה !!!:smilecolr

פורסם
לגבי אדוארד הוא כיום כותב" במקור ראשון" ואלו הפקס והאי מייל לתגובות על הטור שלו.

 

אין לי צורך לשאול מה זה האוטו הזה כי אם תפנו אליו ,הוא יכתוב על זה שבוע הבא על בליינד.

מקווה שעזרתי

 

אדוארד כבר הספיק לכתוב כתבה על האוטו...

 

http://www.makorrishon.net/article.php?id=1194

פורסם
באחד ממפגשי הקיץ של המועדון ראיתי אחת כזו בצבע לבן קרם אבל היא לא הייתה hf ראלי.

ואיך אתה יודע שהיא לא היתה HF RALLY ???

 

האם אתה ראית את המספר הסידורי של המנוע הגיר והמרכב ?

×
×
  • תוכן חדש...