Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זריז, דיברתי עם המוכר הקודם והוא הסכים להעלות את מה שנשאר לו, שזה כמה בודדים, 8 נשארו.

הוא אמר שאחרי זה יקר לו הרבה זמן להזמין שוב אז מי שרוצה שיחפש באייבי את המספר הזה221759395753

 

זה ישלח אותו למכירה, 100 ומשהו שקל.. לדעתי ממש שווה.

בקיצור מי שרוצה הזדמנות אחרונה ;).

 

כמובן שאני לא מקבל אחוזים חח, פשוט נראה לי שיש אנשים שישמחו כמוני.

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמח שעזרתי לכם להיפטר מקצת כסף כמו שאתם גרמתם לי כמה פעמים ;).

המוכר אמר לי שקנו 7 אנשים מישראל, חבל שלא ביקשנו ממנו הנחה קבוצתית חח.

 

בכל מקרה מי שלא קנה עדיין אין מה למהר, המוכר כל כך התלהב שהוא מכר 9 חתיכות בכמה שעות שהוא השיג מהרגע להרגע עוד 75 יח.

פורסם

עדכנתי בשרשור דואר באוף טופיק, אבל למי שלא יראה- המוכר הזה ממש מוצלח. הזמנתי את הכפפה ב-30.4, והיא הגיעה אתמול. אני לא זוכר מתי קיבלתי מוצר כל כך מהר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

-ברצוני לדעת עד כמה הכפפה הזאת טובה באמת?

-האם נשמרת העמידות לאורך זמן ?

-ניתן להשתמש בה גם לשטיפה רגילה במקום כפפת שטיפה?

-ניתן להסיר את הלכלוך בקלות יחסית לאחר מעבר על הרכב (הצד של הפולימר)?

 

 

כבר רשמתי שבאמזון בהזמנה של 3 יחידות יוצא כל אחת ב90 ש"ח,

מיותר לציין כי זה כולל הכל ותוך שבוע זה כבר אצלך בבית.

פורסם

אחלה כפפה, כבר 3 שימושים וכמו חדשה ואני בטוח שהיא תספיק לעוד הרבה.

הבעיה היחידה שלי איתה היא שלפעמים היא מורידה קצת שחור על הפח, למרות שעשיתי ברייק אין על שמשה.

לעומת פלסטלינה רגילה, שלוקח למעלה משעה לעשות על רכב סדאן ממוצע, עם הכפפה לוקח רבע שעה, 20 דקות גג.

בנוסף הפידבק פחות טוב מפלסטלינה רגילה כך שקצת יותר קשה לדעת מתי הפח כבר חלק אם לא מעבירים את היד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כתוב שהיא יכולה להחזיק עד 40/50 שימושים שזה נשמע לי אופטימי אבל אצלי למעלה משנה עם 5 שימושים וזה עדין כמו חדש.

פורסם
-ברצוני לדעת עד כמה הכפפה הזאת טובה באמת?

-האם נשמרת העמידות לאורך זמן ?

-ניתן להשתמש בה גם לשטיפה רגילה במקום כפפת שטיפה?

-ניתן להסיר את הלכלוך בקלות יחסית לאחר מעבר על הרכב (הצד של הפולימר)?

 

 

כבר רשמתי שבאמזון בהזמנה של 3 יחידות יוצא כל אחת ב90 ש"ח,

מיותר לציין כי זה כולל הכל ותוך שבוע זה כבר אצלך בבית.

 

1. נשמר לאורך זמן.

2. ממש לא, צד המיקרופייבר שלה לא נועד לשטיפה, הוא דקיק ואינו סופג לכלוך כיאות.

3. לחלוטין כן, טבילה קלילה בדלי עם מים ונקיון בעזרת היד זה כל מה שתצטרך.

 

אריק, לא הייתי ממליץ להצהיר שלוקח 20 דק' לסיים רכב בעזרת הכפפה, זה עלול ליצור את הרושם שזה הזמן האידיאלי לעבודה עם הכפפה, אבל לא.

היא אכן חוסכת זמן עבודה, אבל לא המון.

היא פשוט הרבה הרבה יותר נוחה לעבודה (לא מצריכה לישה, אין פחד מנפילה וכו).

לי לדוגמה, לוקח כ-40 דק' של עבודה איטית ולא מתאמצת, על רכב לא מזוהם מאוד.

"יאללה בירי".

פורסם

האמת לקח לי חצי שעה על רכב גדול כמו פאסאט.

הרכב היה במצב די חדש אבל בכל זאת.

זו לא המלצה זה פשוט הזמן שלקח לי, סביר להניח שלמשתמש פחות מנוסה יקח יותר זמן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...