Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008


kobkob40
שימו לב! השרשור הזה בן 3325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

 

שוקל לרכוש רכב ראשי למשפחה בעיקר לנסיעות ערוניות ובין ערוניות (אבל לא נהג כבד)

נתקלתי בפיגו 3008 - אוטו מרהיב מבחינה נוחות אבזור אבל שאר הדברים לא ידוע

עד היום הייתי נוהג ברכב ליסנג של עבודה יונדאי I30 ובגלל חוסר כדאיות כלכלית חושב לרכוש רכב

 

האוטו פיגו 3008 אינו נפוץ - האם מישהו יכול לעזור בחוות דעת בתראות או בהמלצה לברוח ?

 

בתןדה מראש

 

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לקרוא פוסטים שונים שנכתבו לענין המנוע של הרכב המדובר. מדובר במנוע 1.6 טורבו שפותח ע"י ב.אם.וו. ישנם כשלים רבים במנוע, במותחנים, מנועים שגמרו את חייהם לאחר כמה עשרות אלפי ק"מ בלבד וכו'.

 

כמו כן, בעיות של בוצה במנוע ועוד מרעין בישין.

 

לדעתי, שומר נפשו וכספו- ירחק. תוכל לקרוא בעצמך ולהתרשם. בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקריאה בפורום עולה שהבעיות שהזהרת ( ותודה מראש) הינם ל

במנועי ה-1.6 של פיג'ו/BMW מהשנתונים הראשונים קיים כשל תכנוני במנגנון שרשרת התזמון



כמו שאני מבין (ואני לא מבין הרבה גם אישתי אומרת) ושאר תגובות בפורום הנהדר אז נראה ממולץ

 

בבקשה עוד תגובות

 

תודה מראש

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לנו רכב כזה בליסינג בעבודה.

אחלה רכב. מפנק, נוח, זריז, די מאובזר (במיוחד בדגם ה PK).

אבל כמו שכתבו - המנוע הוא נקודת התורפה. ברכב שהיה אצלנו הייתה אכילת שמן מוגברת, כל מיני תקלות שבאו והלכו.

 

בקיצור, רכב נחמד אבל לא חף מבעיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקריאה בפורום עולה שהבעיות שהזהרת ( ותודה מראש) הינם ל

במנועי ה-1.6 של פיג'ו/BMW מהשנתונים הראשונים קיים כשל תכנוני במנגנון שרשרת התזמון



כמו שאני מבין (ואני לא מבין הרבה גם אישתי אומרת) ושאר תגובות בפורום הנהדר אז נראה ממולץ



 

 

תקרא היטב את הפוסטים השונים שנכתבו בענין המנוע המדובר. לא מדובר רק בשנתונים הראשונים, לדעתי, מי שרוצה תמורה לכספו, כדאי לקנות רכב אחר, מדובר בנזקים קשים שקרו לאנשים, לאחר מכן גם קשה למכור הלאה את הרכבים האלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נאמר בעדינות שיש הימור מסויים בקניית הדגם הנ"ל.

 

כדי לגדר את הסיכון אתה יכול לרכוש 3008 מלובינסקי טרייד עם אחריות ואלי גם התחייבות לטרייד-אין עתידי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידעתי (וגם כבעל מנוע כזה) , הבעייה נפתרה בהחלפת שרשרת תזמון. זה מזכיר את הבעייה של פולקסוואגן ב 2010 . יש פה אחד בפורום שהחליף פעמיים קיט תזמון. לדעתי זה יותר מעיד על היוצא מן הכלל. על הגיר היפני לא שמעתי בעיות. הטורבו גם הוא יכול לעשות בעייה אבל גם זה לא נפוץ וברוב המכוניות ישרוד 4+ שנים ללא בעיות.

בכלל מנועי הטורבו החדשים הם עסק בלמידה. אז אם אתה רגיש תבחר מנוע אטמוספרי. היפנים אוהבים מנועים כאלה. בסה"כ אם מסתכלים על מחיר החבילה של 3008 אז אני חושב שיש פה איזון בין אוטו מפנק וחזק ובין מספר בעיות .תחת השגחה נכונה מגלם המלצת קנייה. שים לב שלןבינסקי מוכרים עכשיו את הרכבים הללו עם 5 שנות אחריות למנוע והגיר. לדוגמא השכן בשכונה קנה 308 עם אותם מכלולים לפני שלוש שנים. למעט טיפולים במורשה מעולם לא היו לו תקלות ( הוא טוען שהקליטה ברדיו לא משהו). אצלי רכב זקן יותר וכן היו בעיות אחרי שלוש שנים אבל זה נכון להרבה רכבים ככל שהם מזדקנים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע רגיש להזנחה. בארץ מרווח הטיפולים היה שנתיים או 30 אלף (לפחות בחלק מהדגמים עם המנוע הזה). זו טעות! מי שטיפל לפי "הספר" קיבל רכב עם בעיות בוצה ועוד בעיות משונות.

ההמלצה באינטרנט זה לקצר את מועדי הטיפול ל15 אלף או שנה. אתה פותר את מרבית הבעיות של המנוע. זה לפחות מקריאה ממקורות שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאשר מניסיון של 115 אלף ק"מ שיש במנוע בעיות אם הוא לא מטופל היטב. גם בדגמים היותר חדשים. הייתי קונה כזה רק מאדם פרטי ישר שמראה היסטורית טיפולים מלאה, עשה טיפול כל 15 ולא 30, יודע לספר מתי החליפו לו טיימינג לקיט התקין, ומספר לך בדיוק כמה שמן האוטו אוכל. אז זו יכולה להיות קניה מעולה - רכב משובח במחיר רצפה.

רק קח בחשבון שלא תצליח למכור, מאותה סיבה שקל לקנות - יש מלא כאלו בלובינסקי.

האחריות של לובינסקי לא שווה כלום - כשהלך לי הטיימינג בפעם הראשונה הם שמו לי שוב את הקיט הדפוק, ובפעם השנייה הראו לי שלמרות שזה "במנוע" זה מוחרג מרשימת הדברים שנמצאים באחריות. אחרי ההחלפה השנייה הכל סבבה.

במקרה שלי לובינסקי טרייד הסתירו ממני פרטים מהותיים לגבי היסטורית הרכב כשרציתי לקנות מהם C5. לאחרונה הם ענו לי על הטענות בכתב ואפילו לא הכחישו. רק טענו שזה "בהתאם לחוק".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל ההמלצות שנתנו לך פה, הייתי הולך על רכב אחר בכיוון של יפני יותר.

אתה קונה רכב שיהיה לך יותר כדאי כלכלית מליסינג משמע לא כדי לך לקחת סיכונים מיותרים, וכן אל תשכח את אי הנוחות ובזבוז הזמן של התרוצצות בין מוסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...