Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם ,

אשמח לקבל ייעוץ/חוות דעת ,

 

ברצוני לרכוש סקודה ייטי מודל 2012 צבע שחור ,

Ambition אוט' 1.2 (105 כ"ס)

פרטים על הרכב ,

בעלות נוכחית יד 2 (כחודשיים אצל המוכר) , בעלות מקורית ליסינג בהרץ נהג יחיד ,

הרכב עשה 90 אלף ק"מ , יש נגיעות קוסמטיות כלות בפח , ללא תאונות , יש בדיקה ,

המוכר מוכן לשלם על הטסט הבא שחל בעוד כחודש , המוכר החליף ברקסים , וביצע איזון גלגלים לאחרונה ,

אוכל להגיע לכ 75 אלף ש"ח בקניה , ושאלותיי הן ,

 

מה דעתכם על הרכב באופן כללי , דגשים , המלצות , ממה להזהר ?

מה המחיר הראלי לרכב כזה בהסתמך על הפרטים לעיל ?

מה הטיפלים והאחזקה הנדרשת במשך ה 3 שנים הבאות ? טיימינג ?

מה ירידת הערך של הרכב בשנה בממוצע ?

מה הסחירות של רכב כזה , מבוקש ?

עלות טסט , ביטוח חובה + מקיף ?

תצרוכת דלק משולבת ?

 

אשמח לעזרתכם ותודה רבה !

 

ברוך

פורסם

יש עד 2017 , כשאתה מציין את זה "אם לא לא ההיתי נוגע .."

זה מרמז שיש לדגם בעיית קריטית ידוע עם הגיר שיכולה לעלות הרבה , תוכל להרחיב בעניין , למה זה כל כך חשוב לקבל אחריות מורחבת ? ומה החולשה של הרכב עם הגיר ?

תודה

פורסם

למה לא לחפש כזאת פרטית? אולי תמצא אחת עם ק"מ נמוך יותר ומצב כללי עדיף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש לכל הדגמים שבאים עם גיר DSG בעיית אמינות ידועה ומוכחת, בפרט מהשנתונים הללו.

עלות התיקון במקרה של תקלה ללא אחריות - אלפי שקלים רבים עד עשרות כאלה.

 

מעבר לזה, בדגמי ה-1.2 TSI יש גם בעיית אמינות במנוע. לי לא יצא לחוות אותה (בניגוד לבעיית הגיר), אך אלה השמועות. גם כאן - מדובר בתקלה יקרה למדי.

פורסם

בספציפית הזו לא הייתי נוגע. מעניין מאוד, מדוע מוכרים מכונית חודשיים אחרי שקנו אותה ועוד מוכנים לשלם על טסט ?. משהו פה חשוד ומסריח והצחנה היא ממרחק של ק"מ רבים.זו דעתי האישית.

מעבר לכך- באופן כללי לגבי מחלות הרכב כבר נכתב בתגובה קודמת.

חוץ מזה,מה הפרש המחיר בין רכב כזה לבין רכב דומה בן 3 ישירות מחברת ליסינג ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...