Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קאיה קרניבל. אומנם לא עונה להגדרת החסכון בדלק, אך מתאימה מאוד מבחינת גודל ואמינות

פותח השרשור נוסע כרגע בג'אז. לעלות מסופרמיני לקרניבל ירגיש בשבילו כמו לנווט משאית. הוא לא צריך רכב כזה גדול, אלא קטגוריה אחת מתחת. C4 פיקאסו היא אופציה מצוינת וכנ"ל לגבי פיג'ו 5008 שמעט יותר צפופה (לא קריטי), אבל עם גיר אוטומטי פלנטרי.

פורסם
פותח השרשור נוסע כרגע בג'אז. לעלות מסופרמיני לקרניבל ירגיש בשבילו כמו לנווט משאית. הוא לא צריך רכב כזה גדול, אלא קטגוריה אחת מתחת. C4 פיקאסו היא אופציה מצוינת וכנ"ל לגבי פיג'ו 5008 שמעט יותר צפופה (לא קריטי), אבל עם גיר אוטומטי פלנטרי.

אחרי דיונים ארוכים כרגע נראה שנלך על משהו בסגנון סנטה פה , אאוטלנדר , סורנטו

המטרה היא לקנות רכב (7 מושבים ) ל10 שנים עם עלות אחזקה מינימלית (מוסכים וכו...) ולכן חשוב שיהיה אמין

כמובן אם אפשר גם חסכוני מה טוב.(עד כמה שאפשר למצוא 7 מקומות חסכוני ) (לכן נראה לי ששנת 2010 זה מינימום ).שכירות פחות מעניינת אותי .

באאוטלנדר הבנתי שאין מיזוג למושבים האחוריים (רק לנהג ולנוסע שלידו ) שזה מינוס

תודה על ההצעות לגבי ורסו גרנדיס C4 פיקאסו אבל הם קצת קופסאות מידי

לגבי הטרנספורטר היא ממש קופסה וחוץ מזה אני לא נוהג לרכוש תוצרת גרמניה (יש להם מספיק כסף של המשפחה שלי ) לגבי הרודיוס אני משאיר אותו ממש כאופציה אחרונה הוא אמנם מרווח אבל הוא קופסה המחיר שלו די גבוהה וקשה למצוא אחת שלא גמעה מרחקים של למעלה ממאה אלף.

 

תודה לכל חברי הפורום על העזרה והעצות

אשמח לשמוע אם יש לכם העדפות (אם אפשר מנומקות ) או רעיונות לרכבים אחרים בקטגוריה.

שבוע טוב לכולם ושוב תודה

אל נא תאמר מחר כי לא תדע מה יילד יום 8)

פורסם

לגמרי קיה קרניבל,אם תיקח דיזל אתה גם לא תסבול מצריכת דלק גבוהה מידי.

רכב נוח מאוד,מרווח,חזק,מאובזר.

חסרון גדול זה תא מטען אפסי אבל אם אין שימוש ב7 המקומות אז ישר מקפלים מושב אחד.

 

הייתה לנו אחת שמכרנו אותה עם 185 אלף קילומטר אחרי 3 שנים,יום יום קרענו אותה והציגה אמינות מופתית.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

7 מקומות חסכוני זה לחפש רק דיזל כמו למשל טוראן TDI.

אם אתה לא נוסע המון ק"מ אני דווקא הייתי הולך על פורד smax.

אצל אחי הגדול שנתיים (נרכש מאלדן היה בהשכרה) והוא מאוד מרוצה מהרכב מכל הבחינות.

צריכת הדלק סבירה למיניוואן (1:8 בעיר, אם אני זוכר נכון1:14 מחוץ לעיר, בכל זאת אל תשכח שמדובר ברכב כבד יותר מרכב פרטי).

פורסם

אשתי מאוד רוצה הביתה משהו מהקרוסאוברים היא זאת שתדע רוב הזמן חוץ מזה 7 מקומות שאפשר לצאת לטיול איתו זה לא רעיון רע מה גם שממש לא התרשמתי שבקופסאות יש איזשהו יתרון על הקרוס אובר. אגב מה ההבדל בין דיזל לבניין מבחינת איזה ביטוח טסט וכו....?

תודה והמשך יום נעים

אל נא תאמר מחר כי לא תדע מה יילד יום 8)

פורסם

חפש שברולט קפטיבה דיזל. אמין, מרווח וחסכוני מאוד בדלק (יחסית, כן...?).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הזכרת את הסנטה פה ,

לפני שנה היתי בדיוק בדילמה שלך , רוב ה7 מקומות הסבירים צורכים כ 1:8 - 1:9 ק"מ/לליטר .

אם כבר הולכים לבזבז דלק אז לפחות נהנה קצת ולכן כיוונתי ל "ג'יפ" עם מנוע דיזל .

מכל הבדיקות הגעתי למסקנה שהסנטה פה יתן את התמורה הכי טובה .

נרכש מודל 2011 עם 100K יד ראשונה שטופל באהבה.

בשורה התחתונה - התאים לי בדיוק !

בנסיעה 50% עירוני 50 % בין עירוני - צריכת דלק ממוצעת 1:10 (יש לי אקסל של כל תידלוק! ובחלק מהתחנות הסולר זול מהבנזין )

לגבי אמינות - דיזל בדרך כלל אמור להיות מאוד אמין , ובנוסף יונדאי הוא יצרן עם אמינות טובה .

עבירות ה 4X4 סבירה , גלגלים גדולים (18" עם חתך 65) יש מרווח גחון גבוה, ממונט בשרני ששיאו מתקבל כבר ב1300 סל"ד כך שזה מפצה מעט על חוסר בהילוך low . בדרך כלל הרכב נע הם ההנע קידמית ובעת הצורך עובר ל 4X4 , יש אפשרות לנעול 4X4 (לא נעילת דפירנציאלים) וביטול ESP מאפשר התקדמות טובה בשטח חלקלק .

מאוד מאוד מרווח במיוחד הספסל האמצעי .

במושבים בשורה השלישית ניתן למקם ילדים עד גיל 13 די בקלות , אפשר לפתוח כל מושב בנפרד .

לדעתי זה הרכב היחיד עם מזגן עצמאי נפרד(יש רדיאטור נפרד) למושבי השורה השלישית עם פיקוד (כיוון עוצמת המפוח)ליד המושב ולא מקונסולת הנהג - זה יתרון עצום ביולי אוגוסט . בנוסף לשורה השנייה יש פיתחי איורור אפקטיביים .

כאשר המושבים בשורה השלישית פתוחים תא המטען מצומצם ( 1.1 מטר רוחב , עומק 30ס" וגובה 70 ס"מ .).

שים לב שמודל 2010 שונה מהותית מעד 2009 , יש לו מנוע חזק יותר (197 כ"ס ו44 קג"מ ) וכן גיר 6 הילוכים נהדר .

הרכב מאובזר מאוד , כולל מושבים מתכוונים חמלית לכל כיוון אפשרי , המושבים מעור נעים .

את מגבלת המטען בטיולים גדולים (קמפינג/אילת) אני פתרתי ע"י הוספת תא חפצים+ גגון = 3500 ש"ח .

אחזקה במוסכי הרשת יקרה מעט - משאבת מיים החלפתי במעמד הקנייה = 700ש"ח חלק .

טסט 2800ש"ח למודל 2011 .

ביטוח פחות מ 4000 ש"ח .

מצבר החלפתי ב700 ש"ח (95AH ) .

צמיגים בממוצע 700 ש"ח לצמיג .

מקווה שזה עוזר

 

 

 

 

ה

פורסם

ממש עוזר תודה לגבי הביטוח זה כולל מקיף/ג או רק חובה? ממה שראיתי גם הקפטיבה בערך אותה צריכת דלק אם יש למישהו קפטיבה אשמח לשמוע

שוב תודה לכל העוזרים

המשך ערב נעים

אל נא תאמר מחר כי לא תדע מה יילד יום 8)

פורסם
ממש עוזר תודה לגבי הביטוח זה כולל מקיף/ג או רק חובה? ממה שראיתי גם הקפטיבה בערך אותה צריכת דלק אם יש למישהו קפטיבה אשמח לשמוע

שוב תודה לכל העוזרים

המשך ערב נעים

אגב מה הצב השוק היום האם לדעתכם אפשר למצוא בכלל קרוסאובר מעל 2010 בתקציב שלי ? האם כדאי לחפש מעל לתקציב ואחרי זה לנסות להוריד ואם כן מה הטווח מעל התקציב בשביל שאוכל לקנות רכב ב100.000

אגב פוצינו אפשר לשאול כמה עלה הרכב ?

 

שוב תודה רבה לכל העוזרים

אל נא תאמר מחר כי לא תדע מה יילד יום 8)

פורסם
.....אגב פוצינו אפשר לשאול כמה עלה הרכב ?

 

שוב תודה רבה לכל העוזרים

 

נקנה לפני שנה בערך - 156K - עלה על הכביש באמצע 2011 .

היום המחירון נמוך יותר, מודל 2010 אולי תוכל למצא בסביבות 105-110 .

צריך סבלנות - לקח לי כמעט 4 חודשים למצא את האחת (רכב שמור עם טיפולים מסודרים , בעל הרכב אדם נפלא! ).

פורסם

כרגע 2010 7מקומות 2200 כולם מדברים על 130.000 וצפונה וקילומטרז דומה או גבוהה מזה.

ראיתי שבשנה נשבר שיא של ינואר במכוניות חדשות (כמעט כפול ממה שהיה ב2010) כך שאני מקווה שהמחיר ירד בזמן הקרוב. אבל כנראה שזה יהיה הרכב הבא שלי ממחקר מעמיק באינטרנט ראיתי שרק ביקורות טובות יש עליו (בדגש על ה2200) אגב מה לגבי הביקורים במוסך?

שוב תודה ושבת שלום

אל נא תאמר מחר כי לא תדע מה יילד יום 8)

פורסם

לא היתי עדיין במוסך מלבד ישור קוו קליל שלמעשה היה במסגרת האחריות (החליפו משאבת מים , כפתור של החלון גג , סוללה בשלט ).

התרשמתי מהמחירים שהכניסה למוסך תיהיה קצת יותר יקרה מיונדאי גטס במוסך :lol:.

שמן + םילטר שמן החלפתי לבד - דיי פשוט (פילטר מקורי עלה 125 ש"ח).

מצאתי קבלה של הבעלים הקודם טיפול 60K במוסך מורשה יונדאי - כל החלקים מקוריים שנת 2012:

נוזל בלמים 28 ש"ח

שמן מנוע 6.7 ליטר 331 ש"ח

מסנן שמן 93 ש"ח

אטם בורג ריקון 9 ש"ח

מסנן אוויר 88 ש"ח

מסנן דלק 241 ש"ח

רפידות בלם קידמי 508 ש"ח

רפידות בלם אחורי 293 ש"ח

מסנן מזגן 158 ש"ח

 

עבודה 535 ש"ח

כמובן המחירים לא כוללים מע"מ

פורסם
אם אתה רוצה לחשוב קצת מחוץ לקופסא, מעניין אותך מרווח, אמינות וחסכון, חפש טרנספורטר 1.9 דיזל. יש מלא רכבים כאלו מנכים עם 30-40 אלף ק"מ אחרי 5 שנות שימוש. תוסיף לו עוד זוג מושבים (לפעמים כבר יש) וקיבלת אחלה וואן, אמין, חסכוני, מאוד מרווח, ותתפלא - גם יחסית גבוה עם עבירות טובה והנעה אחורית. בדגמים המאובזרים יש מיזוג לכל הנוסעים ומושבים נוחים (קראוול, מולטיוואן)

 

הטרנספורטר שמשתמשים בו הנכים הוא במקור מסחרי (דגם T5:מתלים קשים יותר ונוחים פחות, בעיקר מאחור) ועם מנוע 2500.

אותה נוסחה עם מרצדס ויטו עם מנוע 2150.

דגמי הנוסעים של שני כלי הרכב האלה יקרים משמעותית, וכנראה שאין נכים שמשתמשים בהם.

עד 27.1.2020 אני עסוק


×
×
  • תוכן חדש...