Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההתלבטות היא בין יונדאי גטס - 2006 ומעלה הצורה החדשה מנוע 1400.

לבין פיאט פונטו בעלת 80 כוחות סוס כמובן שעדיפות לאוטומט בשניהם.

 

האם תוכלו לתת לי ביקורות מניסיון אישי או מהיכרות שלכם עם הרכבים מבחינת:

צריכת דלק, טיפולים, חלפים וכל הכרוך באחזקת רכב כי מן הסתם זו תיהיה הפעם הראשונה שלי.

 

מצד אחד אני רוצה את הנוחות נסיעה ורכב שלא יהיה "עגלה" ומצד שני אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף.

עוד שנה וקצת אני יסיים את תקופתי כנהג צעיר לכן אני רוצה רכב יחסית זול. (בין 10-20 אלף שקל).

 

 

שאלה נוספת.

יונדאי איי20 שנת 2011 יד 2 ליסינג לשעבר עם 135000 ק"מ ללא תאונות עם בדיקה הכל.

מחיר 40000 ש"ח זו ממש מציאה ?!

ואם כן כמה יתנו לי עליה עוד שנתיים?

 

תודה לעוזרים :)

פורסם

כמו שאומרים הזול הוא היקר

 

רכב בן 3.5 עם 135,000 ק"מ מליסינג זה בטח רכב שהוצאו לו את המיץ!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

הגטס ויונדאי 2 דגמים מומלצים,הפיאט תהיה חסכונית יותר,חשוב לבדוק שאין מים במקום נוזל קירור.

גטס לחפש רק ברמות איבזור GLS/GLX/GLI,הרכב לא יקר לאחזקה וגם נחשב לאמין.

לגבי היודנאי,תבדוק בכמה נמכרים רכבים דומים ותיראה האם המחיר הזה טוב או לא,סך הכול הק"מ מאוד גבוהה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הגטס ויונדאי 2 דגמים מומלצים,הפיאט תהיה חסכונית יותר,חשוב לבדוק שאין מים במקום נוזל קירור.

גטס לחפש רק ברמות איבזור GLS/GLX/GLI,הרכב לא יקר לאחזקה וגם נחשב לאמין.

לגבי היודנאי,תבדוק בכמה נמכרים רכבים דומים ותיראה האם המחיר הזה טוב או לא,סך הכול הק"מ מאוד גבוהה.

 

 

יונדאי גטס GLI שנת 2006 , פרטית עם 140 אלף קמ. עם טסט לשנה מלאה ואחרי טיפול, מצבר, טיימינג וכו'..

ממש מושקעת במצב סופר מעולה שווה 18 אלף שקל ? (שאפשר למצוא מציאות באותה שנה ב 13 אלף)

 

ולגבי האיי20 ביררתי בכמה סוכנויות רכב וכולם היו המומים זה רכב שמחירון נקי הוא 69000.

והכי נמוך שמצאתי באלבר,הרץ,אלדן וכל אלה זה 2009 מהשכרה עם המון קיללומטר 2009 רצו 45600.

 

יש לציין שההוא שרוצה למכור לי ב 40 זה מחיר מיוחד בתאכלס הוא רוצה 49 על הרכב.

השאלה אם הק"מ צריך ממש להפחיד אותי ואם יהיה לי קל למכור אותו סביב אותו סכום עוד שנתיים.

שואל לגבי השוק של הרכב כאילו. וגם אם ילך מנוע, כמה מנוע של יונדאי עולה ?

פורסם

הגטס לפי מה שראיתי מעט יקרה מהממוצע שיש ביד 2,מצד שני,יש טסט לשנה ואם הרכב ביצע גם איימינג אז יש לך ראש שקט לכמה שנים,כמובן שהוא צריך להיות גם שמור,אם הוא באמת כזה קח אותו לבדיקה.

לפעמים ברכבים ישנים,אם יש רכב שמור שווה לשלם מעט יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הגטס לפי מה שראיתי מעט יקרה מהממוצע שיש ביד 2,מצד שני,יש טסט לשנה ואם הרכב ביצע גם איימינג אז יש לך ראש שקט לכמה שנים,כמובן שהוא צריך להיות גם שמור,אם הוא באמת כזה קח אותו לבדיקה.

לפעמים ברכבים ישנים,אם יש רכב שמור שווה לשלם מעט יותר.

 

 

אתה צודק בקטע של שווה לשלם יותר.

אבל כמו שמצויין בכותרת חייל משוחרר, אני בכיוון של למצוא רכב ולמכור אותו עוד שנה גג שנתיים. הציפייה שלי היא למכור אותו סביב אותו מחיר או גג 1000 שקל פחות.

עכשיו גטס 2006 ב 18 או 17. עוד שנתיים לא ייתנו לי 14 אני חושב. בגלל זה גם אני כאן כדי לשמוע מאנשים שמבינים.

 

ולגבי דניאל - זה לא חתול בשק יש לי קשר משפחתי ואינטרס משותף המחיר הוא לא סתם.

פורסם (נערך)

אתה קונה אוטו בשביל להנות או בשביל לחשוב על המכירה לעתיד? אם אתה רוצה אוטו לשנה - שנתיים קנה משהו עד 15 אלף ועדיף ידני וכמובן שבעוד הוא יהיה שווה 10,000 או אפילו פחות.

 

בכל מקרה קח בחשבון שאם תקנה את הI20 הזאת אז עוד שנתיים רוב הסיכויים שיתנו לך בערך 20- 25 אלף

על גטס 2006 אני מאמין שיתנו גג 10,000 בעוד שנתיים.

 

אגב בת דודה שלי קנתה לפני שנתיים גטס 2008 עם 90 ומשהו אלף ק"מ ב43 אלף שקל והיום הרכב שווה 20 אלף

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אתה קונה רכב במחיר מסוים,עוד שנה לא תמכור באותו המחיר,לפחות ברוב המקרים.

דווקא רכב שמור ומגירסה המאובזרת יותר כמו שיש פה יותר אטרקטיבי מרוב ה glf שיש בלוחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפעמים יש מציאות, אני פחות או יותר הייתי במצב שלך וגטס לדעתי זו בחירה מצויינת.

ישבתי על יד2 יום ולילה, לא התייאשתי ולא התפשרתי עד לבסוף מצאתי גטס שמורה ביותר בגרסה המאובזרת ביותר GLS, רכב שטופל מיומו הראשון אך ורק במוסך מורשה ובחלקים מקוריים ותמיד בזמן, אל תתייאש! בסוף אתה תמצא את הרכב שלך.

 

* שים לב לדבר מעצבן שמאד מקומם אותי; רוב הגטסים מפורסמות תחת נפח מנוע 1400 למרות שבפועל מדובר ב 1350... אל תאמין למה שרשום! לפעמים גם ירשמו GLS למרות שבפועל מדובר בגרסת GLF הבסיסית ביותר. אז רק תשים לב - בהצלחה.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם
לפעמים יש מציאות, אני פחות או יותר הייתי במצב שלך וגטס לדעתי זו בחירה מצויינת.

ישבתי על יד2 יום ולילה, לא התייאשתי ולא התפשרתי עד לבסוף מצאתי גטס שמורה ביותר בגרסה המאובזרת ביותר GLS, רכב שטופל מיומו הראשון אך ורק במוסך מורשה ובחלקים מקוריים ותמיד בזמן, אל תתייאש! בסוף אתה תמצא את הרכב שלך.

 

* שים לב לדבר מעצבן שמאד מקומם אותי; רוב הגטסים מפורסמות תחת נפח מנוע 1400 למרות שבפועל מדובר ב 1350... אל תאמין למה שרשום! לפעמים גם ירשמו GLS למרות שבפועל מדובר בגרסת GLF הבסיסית ביותר. אז רק תשים לב - בהצלחה.

 

 

חח אתה צודק ב100 אחוז בעניין ה"שקר הלבן" הזה.

ואני יום ולילה ביד2 ופשפשוק בפייסבוק..

מבחינת נוחות,דלק,איבזור וכל המשתמע מגבר צעיר שנהנה מרכב לא היו לך טענות לגבי הגטס ?!

 

נ.ב - תודה לכל הכותבים והמגיבים בפוסט אתם עוזרים מאוד !

×
×
  • תוכן חדש...