Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי דייהטסו שרייד שנת 97 ידני עשה 68 אלף ק"מ יד ראשונה

טסט לשנה והחלפת מצבר .

כמה לדעתכם יש לבקש עליו ? המחירון הוא 6700

אם מציעים לי 6000 כדאי למכור ? או שהוא שווה יותר?

 

תודה מראש

פורסם

הרכב שווה כמה שקונה מרצון ישלם עליו.

 

לא פשוט למצוא קונים למכוניות כאלה, והשונות במחיר יכולה להיות גבוהה. גם אם יבוא קונה אחר ויציע 10% מעל המחירון ההפרש במונחי כסף הוא לא גדול.

 

לדעתי אם אתה מעוניין למכור ויש קונה במחיר סביר - תמכור.

 

השאלה היא גם מה הסיבה למכירה, אם הכוונה לרכוש רכב חדש, זה סיפור אחד, אם הכוונה להשתדרג בתקציב מצומצם הייתי נשאר עם מה שיש - ולא מוכר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה על התגובה.

קניתי רכב אחר חדש יותר ולכן כבר אין לי צורך ברכב הישן.

אוקיי אז אמכור אותו במה שהציעו כדי לא להיתקע איתו סתם לעוד זמן בלתי מוגדר.

 

תודה רבה

פורסם

רכב עם נתונים כאלה הולך מעל מחירון אם הוא שמור מאוד ומטופל כמובן, מי שמחפש רכב זול עם אחזקה זולה זאת מציאה בשבילו

 

הייתי מפרסם ב8000 ומחכה בסבלנות לקונה המתאים

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

...ובנתיים הרכב יעמוד וירקב וההוצאות עליו יהיו הרבה יותר מה"רווח" (שלא יגיע)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
...ובנתיים הרכב יעמוד וירקב וההוצאות עליו יהיו הרבה יותר מה"רווח" (שלא יגיע)

מי אמר שלא יהיה קונה? מכוניות עם נתונים טובים נחטפות במיוחד במחירים נמוכים

 

לא מזמן רציתי לקנות פיג'ו 406 (רכב שאין לו שוק בכלל) הרכב יד 2, טסט לשנה ועם 90,000 ק"מ

יש מלא כאלה ב6000-5000 שקל, המחירון שלו 8,000 ש"ח ועם ק"מ נמוך 85000, בעל הרכב רצה 10,000 ש"ח אני רציתי לתת לו מחירון (8000) והוא לא הסכים להוריד שקל!

אמרתי נתן לו כמה ימים להיתקע עם הרכב כי אפחד לא יקנה ב10,000 ובפחות משבוע הרכב כבר נמכר!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

עניין של מזל, כי צריך רק קונה אחד. הבעיה שאי אפשר לסמוך עליו...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בשנת 2009 השתחררתי מהצבא ורכשתי את הרכב הראשון שלי בבעלותי (לפני כן נהגתי על הרכב של ההורים).

זו היתה מיצובישי לנסר שנת 92' עם 144000 ק"מ מטופלת במוסך מורשה צבע בורדו מאישה זקנה (היא היתה יד 2).

הרכב היה בבעלותה 11 שנה וטופל מיומו הראשון במוסך מורשה. במחירון הרכב היה שווה 6K, היא ביקשה 7K ולא היתה מוכנה להוריד שקל.

רכשתי את הרכב ב 7K מבלי להתבלבל ואפילו לא התמקחתי על המחיר כשהיא אמרה שהיא לא מוכנה להוריד במחיר, קיבלתי אותו עם טסט לשנה, 2 צמיגים חדשים, מצבר חדש ולאחר טיפול גדול במוסך מורשה מיצובישי הכולל החלפת רצועת טיימינג.

קיבלתי רכב בובה, כ"כ נהניתי ממנו כשנתיים ו 40000 ק"מ והצטערתי שמכרתי. נסעתי איתו לחיפה, לשרון ולעוד המון מקומות בלי שום בעיה.

גם במחשבה לאחר- לא הייתי משנה את ההחלטה שלי לרכוש את הרכב הנ"ל.

אם הרכב שלך במצב טוב ושמור- יש סיכוי טוב שיבוא קונה, בכל זאת הנתונים דיי נדירים. אני עדיין חושב שאם יש קרוב משפחה שצריך רכב אז שישתמש בו אבל זה לשיקולך :).

פורסם

ואני קניתי מיצובישי זהה לשלך שנה קודם ב...1000 שקל עם טסט בתוקף. אתה היית ה"מזל" שלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...