Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M235i רכב ספורט.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם ככה מתנהג הרכב שלך... מבאס טילים.:?

 

מאוד לא BMW...

 

מסכים לחלוטין.

ולכן ציינתי שזו, לדעתי, הבעיה או החיסרון העיקריים ברכב.

 

אבל גם לזה יש פתרונות ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבי דיבר לדעתי על רכב המבחן.

 

גם לדעתי. המכונית האדומה שמצולמת בכתבה היא רכב ההדגמה הראשון, שהוחלף ממש לאחרונה בחדש, כחול. המכונית האדומה עברה "טחינה" של כל כתבי הרכב בארץ ומאות לקוחות פוטנציאליים - ולכן צריך לקחת את הביקורת בפרופורציה.

 

נקודה נוספת היא בלימת המנוע, שמעטים טורחים להשתמש בה במכונית אוטומטית. מצב DS בבימר הנ"ל(בכל בימר, בעצם) דואג גם להגיב ולהוריד הילוכים - ורבים פשוט משאירים שם את הבורר ולא טורחים להוריד הילוכים ידנית(דוגמת כותב הכתבה המצוטטת, כפי שניתן לקרוא שם).

 

אין לי ספק, שעם תיבה ידנית ובנהיגה נכונה, הבלמים יהיו הרבה יותר עמידים. זכורים לי מבחני דרכים מחו"ל ל-M135i ידניות, בהם קיבלה המכונית שבחים על בלמיה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוטנציאל הוא אדיר ב N54

זה מנוע שנמצא בשוק כבר משהו כמו 8 שנים כבר והיום כבר מתחילים לדגדג איתו את טווח ה850 כ"ס עם מנוע סגור.

ליום יום מספיק להחליף את צמד הטורבואים לסט היברידי של RB או VTT ואפשר להגיע בבטחה לאיזור ה 460 כ"ס על דלק 98 או 500-530 עם כמה תוספות מסביב.

כמובן שצריך לקחת את נושא הדלק בחשבון, משאבות מחוזקות, הזרקת מתנול, תדלוק אתנול וכו' כדי למקסם תוצאות.

 

האנשים שעוברים לSINGLE TURBO כבר מזמן חצו את רף ה800 כ"ס כשהמגבלה היחידה שלהם היא הגיר האוטומטי [למי שיש]

מן הסתם שרצועות הכח יפגעו, אבל אתה מקבל הספק לא קטן :)

 

ה N55 עדיין חדש בשוק, ויש גרסאות של המחשב שאפילו לא פיצחו עדיין.

אז קשה להתקדם, אבל עם תדלוק נכון וסט-אפ היברידי אפשר להגיע לאיזור ה 430 ללא בעיה ועדיין בחברה לא ישימו לב ששינית משהו ברכב [אחריות]

 

זה היה הכל בערך על רגל אחת,

לא, לא על רגל אחת, על זרת אחת

 

יש עוד הרבה מידע שאפשר למצוא על ה N54\N55

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

N54 זה מה שמגיע ב M135 ? (הכפול מגדשים?)

מה מגיע ב M235 (מגדש אחד) ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

13 וגם 235, נכון להיום, הינן בעלות מנוע זהה בעל מגדש בודד.

 

שאלתי את TMC ונאמר כי ניתן להתקים גם קופסא וגם AutoFlash. האוטופלאש ייתן 10% תוספת על מה שהקופסא לבדה תתן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Mjko, אכן הרכב עבר מעל 18,000 ק"מ, ונכון שהוא גם עבר אותם בנהיגה שאינה קלילה ונינוחה. חשוב לציין שהרוב המוחלט של הנסיעות שהרכב הזה עבר היו על ידי לקוחות שממש לא התעללו ברכב ופחדו בכלל להאיץ, וכמובן שגם עיתונאי הרכב ביצעו ברכב הזה את מבחני הנהיגה שלהם. ניתן להסיק די בבטחה כי את מרבית חייו, בילה הרכב בצד השפוי של הסקאלה.

 

לאחר שהבהרנו את זה, הייתי שמח לדעת מה אתה יודע על תהליך ההכנה של רכב הדגמה של BMW טרם העמדתו למכירה.

אני מנחש ודי בטוח שאני צודק, שאתה לא יודע על זה כלום, אז הרשה לי להציג בפניך מושג חדש שנקרא BMW Premium Selection, או בקיצור BPS.

הנ"ל הינה תוכנית הרכבים המשומשים של BMW העולמית, וכל דילר/יבואן (במקרה של ארץ ישראל מדוב בדלק מוטורס כמובן) מחויב לעבוד לפי התוכנית הזאת.

אז מה אומרת התוכנית הזאת? אתה מוזמן להיכנס לאתר BMW העולמי וללחוץ למעלה על Used Vehicles.

בתחתית העמוד, תמצא קישור שנקרא Discover The Benefits שמתאר את כל מה שאני אכתוב פה עכשיו.

לBPS יש דרישות סף, והן אומרות שרכב חייב להיות בן עד 5 שנים, לא יותר מ120,000 ק"מ, ויד ראשונה. בנוסף, הרכב חייב להיות מטופל במוסך מורשה BMW, לפי הספר.אחרי שרכב מסוים עמד בתנאי הסף הרשומים לעיל, הוא צריך לעבור סדרה של 72 בדיקות (קובץ PDF להורדה שנלקח מאתר BMW העולמי, בתוך עמוד ה-Benefits), אשר חייבות לתת תוצאה של 100% תקינות. אם חלק מסוים בבדיקה קיבל 99% תקינות, צריכים לתקן או להחליף. כל דבר שהוא פחות מ-100%, לא מתקבל על דעתו של היצרן. למען הסר ספק, היצרן מבצע ביקורות בנושא בכל העולם.

בנוסף, לרכב שכבר אינו באחריות היצרן, משמע בן יותר מ3 שנים אבל פחות מ5 שנים (כאמור, על מנת לעמוד בדרישות התוכנית), מקבל אחריות יצרן לשנה מרגע רכישת הרכב על ידי הלקוח.

אגב, רכב אשר עומד בדרישות התוכנית, מחויב לעבור BPS, כך שליבואן אין אפשרות להחליט האם להעביר רכב BPS או לא. כל עוד רכב מסוים עומד בדרישות, על היבואן להעביר אותו תהליך של BPS.

בMINI התוכנית נקראת MINI NEXT.

 

התוכנית הזאת כל כך מקיפה ונוקשה, שאפילו "לוי יצחק" בכבודו ובעצמו, מוסיף על כך 7% במחירון!

 

כאן המקום לציין שרכבי ההדגמה של BMW בישראל, עוברים את תוכנית BPS טרם העמדתם למכירה. גם הרכב הנ"ל עבר את התוכנית הזאת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירוט. בהחלט מרשים הענין הזה, אבל לא כל כך מענין כשמדובר במחיר כיד שניה. רכב שכזה, בין ששימש לתצוגה, ודאי כרכב נסיעת מבחן צריך להמכר באחוזים ניכרים מתחת למחירון. גם רכב חדש לחלוטין שנרשם כרכב ליסינג נמכר בעשרות אלפי שקלים מתחת למחיר אצל היבואן, הגם שבשני המיקרים מדובר באותו דבר בדיוק. מחיר הוא לא רק פונקציה של מצב בפועל, הוא גם תולדה של כללים שהתגבשו בשוק, אולי לא תמיד מוצדקים, אבל ככה זה עובד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורשים עליו 300,000 שקל והוא עבר מעל 18,000 קילומטר של נהיגה חסרת רחמים. לא מציאה בכלל.

 

מה ז"א נהיגה חסרת רחמים?

בחיי שמעולם לא הבנתי את זה כאומרים "קרעו את הרכב", מה אתה יכול לקרוע ברכב?

כדי שלא תוכל לקרוע את הרכב כל היצרנים דאגו ליצור חסמים שימנעו מהנהג "לקרוע את הרכב" (מנתק הצתה לדוגמא).

כשמישהו אחר נותן קיק דאון או מאיץ באגרסיביות זה לקרוע את הרכב אבל אם אתה עושה את זה אז זה לא נורא?

 

כל עוד הרכב מתוחזק כראוי לא הייתי מהסס לרכוש רכב ששימש רכב נהיגות מבחן.

 

לגבי המנוע N54 מסכים עם אליקו שיש לו פוטנציאל שיפורים עצום וכבר לפני 3-4 שנים כשהייתי נוסע עם חברי ממועדון BMW היו לנו כמה 335 שהיו חזקות יותר מ-M3.

יחד עם זאת אולי אנשים הצליחו להגיע ל-800+ כ"ס על מנוע סגור אבל כנראה שהמנוע הזה לא נותר סגור למשך הרבה זמן, בכל זאת מדובר על יותר מהכפלת הספק.

ההספק שב.מ.וו מצהירים כרגיל נמוך מההספק בפועל וזו חלק מהסיבה שקל מאוד לחלץ 400 סוסים (פלוס) מה-N54.

 

מנוע פשוט פנטסטי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Mjko, אכן הרכב עבר מעל 18,000 ק"מ, ונכון שהוא גם עבר אותם בנהיגה שאינה קלילה ונינוחה. חשוב לציין שהרוב המוחלט של הנסיעות שהרכב הזה עבר היו על ידי לקוחות שממש לא התעללו ברכב ופחדו בכלל להאיץ, וכמובן שגם עיתונאי הרכב ביצעו ברכב הזה את מבחני הנהיגה שלהם. ניתן להסיק די בבטחה כי את מרבית חייו, בילה הרכב בצד השפוי של הסקאלה.

 

לאחר שהבהרנו את זה, הייתי שמח לדעת מה אתה יודע על תהליך ההכנה של רכב הדגמה של BMW טרם העמדתו למכירה.

אני מנחש ודי בטוח שאני צודק, שאתה לא יודע על זה כלום, אז הרשה לי להציג בפניך מושג חדש שנקרא BMW Premium Selection, או בקיצור BPS.

הנ"ל הינה תוכנית הרכבים המשומשים של BMW העולמית, וכל דילר/יבואן (במקרה של ארץ ישראל מדוב בדלק מוטורס כמובן) מחויב לעבוד לפי התוכנית הזאת.

אז מה אומרת התוכנית הזאת? אתה מוזמן להיכנס לאתר BMW העולמי וללחוץ למעלה על Used Vehicles.

בתחתית העמוד, תמצא קישור שנקרא Discover The Benefits שמתאר את כל מה שאני אכתוב פה עכשיו.

לBPS יש דרישות סף, והן אומרות שרכב חייב להיות בן עד 5 שנים, לא יותר מ120,000 ק"מ, ויד ראשונה. בנוסף, הרכב חייב להיות מטופל במוסך מורשה BMW, לפי הספר.אחרי שרכב מסוים עמד בתנאי הסף הרשומים לעיל, הוא צריך לעבור סדרה של 72 בדיקות (קובץ PDF להורדה שנלקח מאתר BMW העולמי, בתוך עמוד ה-Benefits), אשר חייבות לתת תוצאה של 100% תקינות. אם חלק מסוים בבדיקה קיבל 99% תקינות, צריכים לתקן או להחליף. כל דבר שהוא פחות מ-100%, לא מתקבל על דעתו של היצרן. למען הסר ספק, היצרן מבצע ביקורות בנושא בכל העולם.

בנוסף, לרכב שכבר אינו באחריות היצרן, משמע בן יותר מ3 שנים אבל פחות מ5 שנים (כאמור, על מנת לעמוד בדרישות התוכנית), מקבל אחריות יצרן לשנה מרגע רכישת הרכב על ידי הלקוח.

אגב, רכב אשר עומד בדרישות התוכנית, מחויב לעבור BPS, כך שליבואן אין אפשרות להחליט האם להעביר רכב BPS או לא. כל עוד רכב מסוים עומד בדרישות, על היבואן להעביר אותו תהליך של BPS.

בMINI התוכנית נקראת MINI NEXT.

 

התוכנית הזאת כל כך מקיפה ונוקשה, שאפילו "לוי יצחק" בכבודו ובעצמו, מוסיף על כך 7% במחירון!

 

כאן המקום לציין שרכבי ההדגמה של BMW בישראל, עוברים את תוכנית BPS טרם העמדתם למכירה. גם הרכב הנ"ל עבר את התוכנית הזאת.

שמע, לא ציפיתי לתגובה כזאת, פשוט מדהים (לא בציניות).

מבחינת העניין שכל חלק חייב להיות תקין ב99% - זה אומר שלרכב ההדגמה הוחלפו צמיגים ורפידות ברקסים במידה והבלאי בהם גבוה?

ד"א, אני נוטה לחלוק על פסקת הפתיחה שלך. זה רכב הדגמה קיצוני ואני לא מאמין שאנשים באו לבדוק את המערכת מולטימדיה בו.18,000 קילומטר זה לא דבר של מה בכך וצריכה לבוא הנחה משמעותית. אני עדיין לא חושב ש50,000 הנחה לרכב מבחן שכבר עבר יד זה ריאלי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...