Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הרבה התלבטויות הלכתי על החומר Ceramic Pro שאני פשוט מבסוט מהתוצאה במיוחד מהעבודה שנאנו דייטלינג עשו לי יומיים עבודה אבל שווה כל שנייה !

התמונות לא הכי איכותיות והמזג אוויר לא נתן כל כך לראות את הברק לאחר הציפוי אבל בכל זאת :)

1505170_942158962462347_5933602025807816353_n.jpg

10407200_942159579128952_1310103562763371990_n.jpg

10430366_942158525795724_4501222031007890806_n.jpg

10443535_942159612462282_7128074845606812688_n.jpg

10599324_942158239129086_6557405572408005592_n.jpg

10690256_942158265795750_5939085575364556413_n.jpg

10801676_942159549128955_1488690824926546859_n.jpg

10930892_942159665795610_6794185587398985328_n.jpg

פורסם

הרכב היה במצב טוב ( רק 10 חודשים על הכביש ) הציפוי נותן הגנה לשנתיים ויותר , דוחה מים , ונגד שריטות עדינות .

על הרכב בוצע 2 שכבות + הגנה לגאנטים + הגנה לכל הפלסטיקה ברכב

פורסם

כמו רכב תצוגה,מאוד יפה!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שמעתי על הציפוי הקרמי המון.

עדיין לא כל כך הבנתי מה זה בדיוק ציפוי קרמי,

איך מתחזקים אותו? האם שוטפים את הרכב כרגיל? כמה זמן הציפוי מחזיק על הרכב? והאם ניתן ליישם על הציפוי הקרמי ווקס?

 

בנוסף אשמח לדעת האם ציפוי קרמי זה בעצם ציפוי נאנו.

 

מצטער מראש על הבורות, אני מתעניין מאוד מאוד בעולם הדיטיילינג ועושה את זה גם לא רע אבל עדיין לא הגעתי לציפוי קרמי.

שלומי.

פורסם
שמעתי על הציפוי הקרמי המון.

עדיין לא כל כך הבנתי מה זה בדיוק ציפוי קרמי,

איך מתחזקים אותו? האם שוטפים את הרכב כרגיל? כמה זמן הציפוי מחזיק על הרכב? והאם ניתן ליישם על הציפוי הקרמי ווקס?

 

בנוסף אשמח לדעת האם ציפוי קרמי זה בעצם ציפוי נאנו.

 

מצטער מראש על הבורות, אני מתעניין מאוד מאוד בעולם הדיטיילינג ועושה את זה גם לא רע אבל עדיין לא הגעתי לציפוי קרמי.

 

הציפוי הוא נאנו קרמי זו שכבת הגנה כמו ווקס רק הרבה יותר טוב ויותר איכותי , שכבה אחת מספיקה ל24 חודשים או 120 שטיפות, נגד שריטות עדינות ודוחה מים כל שכבה משפרת את ההגנה , אצלי עשיתי 2 שכבות שמספיקות לשנתיים פלוס...

ולגבי השטיפה רק ידני , ואפילו רק מים יספיקו

×
×
  • תוכן חדש...